10:53:03 / 18.01.2017 
Polis, PKK yandaşlarına göz açtırmıyor   |   Mert'in kamerasına Donat yakalandı   |   Adana'da SGK hizmet binaları açıldı   |   Bunlarda sahte nakliyeci   |   'Adana Yatırım Stratejisi' toplantısı   |   Pulmoner Rehabilitasyon Merkezi açıldı   |   Klima evi yaktı   |   Genital Bölge Lazer Epilasyon   |   Sedat Sözlü'den bırakma sinyali   |   Adana kan bağışında birinci oldu   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Adanalı 6 işadamından 4’ü tutuklandı
Doktorlara FETÖ operasyonu
Adana'da 54 şirkete kayyum atandı
MHP'nin 'ihraç listesi' sızdı!
Adana'da FETÖ operasyonu
Savcı, Sözlü’nün tutuklanmasını istedi
Şemdinli'de karakola saldırı: 9 şehit
Adana'da sokak düğünleri yasaklandı
Adana’da FETÖ operasyonu
Sokakta kanlı hesaplaşma
 ÇOK YORUMLANAN
Büyükşehir'de bir garip teklif!
Adana'da sokak düğünleri yasaklandı
Adana'ya yonca kavşak
Savcı, Sözlü’nün tutuklanmasını istedi
Adana metro yükünden kurtulmak istiyor
Büyükşehir yeni araçlar alacak
İşletmelere ASKİ kazığı
Kaya'dan 'ulaşım planı' eleştirisi
Holiganlar küçük kıza acımadı!
Sarıçam, öğrenci kenti olacak

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
SOKAK EĞLENCELERİNE 'TERÖR' AYARI
13.10.2016

Adana'da, Gaziantep'teki canlı bomba saldırısından sonra sokak düğünlerine yasak getirildi.
Adana Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, 20 Ağustos 2016 tarihinde Gaziantep'teki bir düğün töreni esnasında meydana gelen terör saldırısında çok sayıda vatandaşın hayatını kaybettiği ve yaralandığı hatırlatılarak, bu olayın milli kültür ve geleneğin bir parçası olan ve ülke genelinde vatandaşlar tarafından açık ve kapalı alanlarda yapılan düğün ve benzeri etkinliklere yönelik tedbirler alınmasını zaruri hale getirdiği ifade edildi.

Bu kapsamda, halkın huzuru, can ve mal güvenliği, milletin birlik ve beraberliğine kast eden, kamu düzeni ve bütünlüğünü tehdit eden terör eylemlerinin engellenmesi ve üzücü olayların yaşanmaması için 5442 sayılı İl İdaresi Kanunu’nun 11/c maddesi uyarınca il genelinde kamuya açık cadde, sokak, boş arsa ve alanlarda yapılan düğün, nişan, sünnet, asker uğurlanması gibi etkinliklerin yapılmasının yasaklandığı vurgulandı.

Açıklamada ayrıca, kapalı mekanlarda yapılacak düğün gibi organizasyonları düzenleyen işletmelerin temin edecekleri özel güvenlik personelinin irtibat bilgileri ile birlikte bağlı bulundukları kaymakamlıklara önceden bildirim yapacakları kaydedildi.

Yasaklama kararına uymayanlar hakkında 5326 sayılı Kabahatler Kanunu’nun 32. maddesi hükmü uyarınca işlem yapılacağı belirtildi.

Yasaklama kararının uygulanmasından, kontrol ve takibinden belediye başkanlıkları, kolluk teşkilatları ve İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü’nün sorumlu olduğu ve alınan kararın 12 Ekim 2016'dan tarihinden itibaren yürürlüğe girdiği bildirildi.
Bu haber 11837 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

atilla kayım tarafından 18.11.2016 17:37:36 tarihinde yazılmış
ne yasağı ya biji biji her hafta yapıyorlar yalan ya yasak falan yok uygulama yok

babakemal tarafından 14.11.2016 13:10:25 tarihinde yazılmış
Çok geç alınmış bir karar. Destekliyorum. Hem güvenlik açısından hemde çevre huzuru açısından olumlu. Uyuyan var hasta olan var sınava girecek olan var sabah erkenden işe giden var. Sokak düğünü yapan insanlarımız maalesef bunları dikkate almıyor. Keşke şu düğün konvoyu ve asker konvoyunda yapılan taşkınlıklarada bir düzenleme gelse. ..coşku eğlence güzel bir şey ama bu size ve Çevrenizde kimseye zarar verme hakkı vermemeli. Herkese selam ve sevgilerimi sunarım.

des tarafından 04.11.2016 21:42:04 tarihinde yazılmış
Ne yasaği her yerde duğn var deetliyen yok

adalet yok tarafından 30.10.2016 22:03:23 tarihinde yazılmış
düğün sahipleri akpliyse yasak masak işlemez kardeşim memlekette 15 temmuz sonrası zaten demokrasi rafa kalktı yargı hukuk mukuk hepsi akpnin eline geçti iyi uykular türkiye

Nadir tarafından 25.10.2016 13:53:52 tarihinde yazılmış
Molla Kasım.. Doğrucu davud gibisin. dövüyormusun seviyormusun belli değil.

Ahmet Narin tarafından 24.10.2016 23:38:01 tarihinde yazılmış
Sayın yorumculara teşekkür ediyorum.Beni taltif ettiniz.Gururlandırdınız.Eleştiriye ve eğitime açık Demokrat bir ınsan olarak doğru söze ne denir ki?Teveccühünüz.

Belediye evlerinden kazım. tarafından 24.10.2016 10:04:48 tarihinde yazılmış
Yasağı uygulayan falan yok daha dün Çukurova belediyesinin yanında davul zurnalı çangır çungur gece yarısına kadar düğün yapıldı siz bu yasağı kime karşı yapıyorsunuz yapıyorsanız sizlerin emrinizdeki görevliler neden uygulamıyor.Emri uygulamayan görevliler hakkında ne yapıyorsunuz .KOCAMAN HİÇ bir şey yapıyorsunuz.

Adana tarafından 23.10.2016 00:13:25 tarihinde yazılmış
Kiremithanede koma laçin bu yasağa uymamakta..! Hani denetim.? Yasağı geçtim laçin birde pkk propagandası yapıyor yok sayın öcalan yok İmralı birisi koma laçini durdursun.. Utanma sıkılmada yok.

Molla KASIM tarafından 22.10.2016 09:27:37 tarihinde yazılmış
Ahmet Narin.. Yorumcuları küçük görmek genetik yapında mı var?. Kızılayda durdurulmuş tankın üstüne herkes çıkar. Önemli olan tankın paletinin önüne yatmaktı.. Maalesef sen o fırsatı kaçırdın. Sen ki Ahmet NARİN olarak ..olmazssan vatan elden gider. İyi ki varsın. Türkiye Cumhuriyeti varlığını sana borçlu.. Çocuklar beşiklerinde mışıl mışıl uyuyorsa senin sayende. Tayyib BAŞKAN olacaksa senin sayende.. FetÖ beslemesi asılacaksa senin sayende.. iyi ki varsın AHMET NARİN.. Sen bitanesin.. 80 milyon TC vatandaşı bir yana sen bir yana.. sen herkesin yerine düşünürsün. vatanı sadece sen kurtarırsın.. Yorumcuları bırak davul zurna ile uğraşssın. Sen ULVİ insansın. El bileğini kesseler İstanbul boğazı , ayak bileğini kesseler çanakkale fışkırır. Damarlarında senin farklı unbeliavable bir sıvı dolaşmaktadır.. Yaşa VAR ol Ahmet NARİN.. ey yorumcu guruhuu!! Ahmet Narin Tarafından takip edilmektesiniz.. Gözleri üzerinizde.. Kendinize çeki düzen verin.. Varlığınız Ahmet NARİNe feda olsun... Düzmece Fetö, Düzmece Darbe, Düzmece kahramanlar.. Düzmece PKK.. Gariban vatandaşlar.. Düzmece demokrasi... Ne zamana kadar...

Ahmet Narin tarafından 21.10.2016 23:38:50 tarihinde yazılmış
Sayın yorumcular:Ülkemizin çevresinde kıyametler koparken sizler hala davulcuyu çalgıcıyı savunuyorsunuz.Can güvenliği mi önemli çalgılı eğlence mi?Ey akılsızlar:Haşa vatan elden gidince mi aklınız başınıza gelecek.Canlar yanmasın Analar ağlamasın,sokak düğünüde olmasın.Çatlak ses zamanı değil ayık olma zamanı şimdi.Aklınızı başınıza alın.15 Temmuz gecesi Ankara Kızılay meydanında eşi ve kızı ile darbecilere karşı koyan biri olarak anlayana..

tarafından 20.10.2016 21:55:00 tarihinde yazılmış
Aman kalksın gürültü kirlılığı başka nedir gürültüden yanındakını anlamıyorsun ?? İgrenc bır eko ucuz cırtlak güm güm güm lorkeyı dınlemek zorundamı ınsanlar

muratcan tarafından 16.10.2016 21:06:42 tarihinde yazılmış
Fakir fukaranın düğün için en büyük kolaylığı ve bir çok kişi için bir iş koluydu, insanlar düğün salonuna mahkum edildiler artık düğün salonları 10 binden aşağı fiyat çekmezler. Canlı bomba sokak düğününde kendisini patlatıyorsa düğün salonuna girişte ne gibi bir önlem var doğrusu merak ettik.

MİLLET tarafından 16.10.2016 17:39:01 tarihinde yazılmış
Peki sokakta caddede mahellede yasaklandı ozaman durumu olmayan vatan daşlara salon parasını valilik ler verir her halde yoksa ayıp eder

Sahan tarafından 16.10.2016 16:56:49 tarihinde yazılmış
Tamamen ilkellik çağdışı görüntü o iğrenc şarkı söylediğini sananlara ne denmeli yırtınıyor ... güm güm güm dagbasımı burası 12 ye kadar saygısızlığın daniskası çok iyi olmuş birde yolu kapatıyorlar ambulans gelse yolda kalır tamıysan tanımayan orda zir zor it kopek kopuk serseriye eğlence işte yanlış anlaşılmasın yapanlara demiyorum gelen davetsizlere lafım

Kanunlara uyulmuyor tarafından 15.10.2016 23:07:38 tarihinde yazılmış
Yasakladınız da denetleyen kim?!5 Ekim 2016 da Sümer mahallesi muhtarlığının yanında Saat:17.30 dan 22.30 a kadar yapıldı sokak düğünü nasıl yasak bu.Yasak bir şeyin yapılamaması demek.Eğer gerçekten 100 tl ödeyip yapılacaksa o zaman da yasaklandı olmaz.Sokak düğünleri paralı oldu deyin bari.Bürokrasinin bu hantallığı ne zaman bitecek.AB nin fasıl açması mı gerek.Yeter artık bizi koyun kendinizi çoban yerine koyduğunuz.

Murat tarafından 15.10.2016 12:28:27 tarihinde yazılmış
Siz bunlarla ugrasacaginiza şuna kesin Çözüm bulsanız.

BB tarafından 14.10.2016 10:39:17 tarihinde yazılmış
DENETLENİRSE VE UYGULANIRSA İSABETLİ KARAR YAKILAN ANIZLAR GİBİ GÖZ YUMULURSA ANLAMSIZ BİR KARAR

simurg tarafından 14.10.2016 09:41:29 tarihinde yazılmış
yanlış bir uygulama salon işletmecilerine yönelik taraflı bir karar milletin salona verecek 5 - 10 binlirası yok iyi düşünün kolluk görevlilerinin görevi akşamları gidilir kontrol edilir muayyen zamanlarda nasıl olsa polis devriye geziyor gider kontrol eder daha dün akşam adam en az 100 el ateş etti havaya kimse gelip kontrol etmedi karakolda en fazla 200 mt ilerde şimdi duymadılar mı ??? hep insanları zorlayıcı kararlar alın tebrik etmek lazım

ali tarafından 13.10.2016 23:34:47 tarihinde yazılmış
aman ne caydırıcı ne caydırıcı.peki uyulmazsa ne olacak? bahsedilen kabahatin kanundaki cezası 100 TL.Zaten düğünde dünya kadar parayı havaya savuran düğün sahibi 100 TL mi ödeyemeyecek.Polis geldiğinde kes cezamı diyecek ve peşin ödeyecek.

Nadir tarafından 13.10.2016 21:00:18 tarihinde yazılmış
Yerinde bir karar.. Sessizlikkk... lazım.. ne o lorki lorki... yada hakan taşıyan nağmelerii... Salonlarda yapılsınn

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Darbe bitti mi?
YAZARLAR
Bekir Fevzi YILDIRIM
Bekir Fevzi YILDIRIM
Milli seferberliğe destek

Yüksel MERT
Yüksel MERT
Nikah ve Sadakat

KONUK YAZARLAR
Soner Yalçın

Hasan TÜLÜCEOĞLU

Fuat TÜRKER
Fuat TÜRKER
Çocuk ve Ölüm

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3105
Bugün Gelen: 
31496
Toplam Ziyaretçi: 
226802356