15:59:23 / 22.11.2017 
MHP'li Durmaz Adana'da   |   CEKUT kuruldu   |   Kırmızı ışıkta duran otomobil yandı   |   Genç kıza işkenceyle tecavüz etti   |   Rehine krizine polis müdahalesi   |   Aranan şahıs bir kadını rehin aldı   |   Ağaca çarpan araç ikiye bölündü   |   Demirspor'dan MHK'ya tepki   |   Hayat Kurtaran Sihirli Numaralar   |   Kozan'ın değerleri markalaşıyor   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
ÇÜ Balcalı hastanesi devrediliyor
AVM'de bıçaklı saldırı
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Kıskanç adam karısını öldürdü
Tamirci cinayetinde 'tecavüz' iddiası
24 saatte aynı yerde 3 kişi boğuldu
Adana'da toplu taşımaya zam
Tartışma kanlı bitti
Genç adam evinde ölü bulundu
Cezaevi firarisi yakalandı
 ÇOK YORUMLANAN
CHP'li Barut'tan Büyükşehir'e sert eleştiri
Adana'da toplu taşımaya zam
Alemdar Öztürk görevden uzaklaştırıldı
Satıcılarla zabıtalar birbirine girdi
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Sözlü'den istifalara yorum
Duran'dan Yeni'ye davet
Bayram Akgül'den öz eleştiri
Adnan Menderes Bulvarı asfaltlanıyor
Adana'da at mezbahanesine baskın

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
AÇTI AĞZINI YUMDU GÖZÜNÜ
21.08.2017

Adnan OKTAR; Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin SÖZLÜ'yü neden eleştirdi?
İslam Aleminin Önde gelen düşünürlerinden, bazı alimlerin MEHDİ olarak işaret ettiği, yazdığı eserleriyle evrim teorisini yer ile yeksan eden Kur'an ve Sahih Hadisler ışığında geleneksel tabu hurafe İSLAM ANLAYIŞI ile MERTÇE mücadele eden Adnan OKTAR; Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin SÖZLÜ'yü neden eleştirdi?

A9 TELEVİZYONU CANLI
Cebel-i Bereket Yaylasında gündüz kanalları gezerken rastladığım A9 Televizyonunda Adana Şehremini Hüseyin Sözlü'nün fotoğrafını dondurulmuş halde görünce dikkat kesildim. Baktım konu Adana ve Başkanla ilgili. Bir Adanalı Yurttaş olarak hemen kamerayı açtım çektiğim kadarıyla kaydettim.

ADNAN HOCANIN İDDİASI
"Adana halkı Adına Adana sokaklarını homoseksüel renklere boyayamazsın. Ayıp, günah ve çok yanlış. Derhal ondan vaz geç Adana halkındanda özür dile..." diyordu...

SÖZLÜ'YÜ TANIRIM
İşin içinde bir iş vardı galiba! Bir yanlış anlaşılma sözkonusuydu. Adnan Hoca kadar Hüseyin SÖZLÜ'nünde Vatan, Millet, Bayrak ve dahi yukarıdaki konular konusunda hassasiyeti tartışılmazdı.

TELEFONLA ULAŞAMADIM
Cep telefonundan Sayın başkana ulaşamadım! Başkanvekili Ramazan AKYÜREK beye konuyu ilettiğimde "Sayın Mert, Tıpkı Adnan Beyin paylaştığı gibi; "Türkiye'nin hiçbir yerinde cinsi sapıklığın yayılmasına ve normalleşmesine bizde asla müsade etmeyiz ve ettirmeyiz. Adana'yı renklendiriyoruz Projesi kapsamında Adnan Menderes Bulvarı girişindeki enerji nakil direklerine yapılmış olan çalışmanın Adnan Hocanın iddialarıyla uzaktan yakından alakası yoktur" diye konuştu.

İBRAHİM TUNCERE'DE ULAŞAMADIM
Konuyu iletmek için aradığım Adnan Hocanın otuz yıllık arkadaşı benimde Osmaniyeli hemşerim olan İbrahim TUNCER Bey'ede ulaşamayınca HABERİ PAYLAŞIYORUM


Hüseyin SÖZLÜ'yü ve Adnan hocayı seven hatta Adnan Hocayı kıskanan bir dost(
http://www.adanahaber.com/yazidetay.asp?yaziid=4749 ) olarak bu haberi kamuoyu ile Mertçe paylaşmak istedim!
Dostluklar ebedi yaşasın diye...
HABER: YÜKSEL MERT
Bu haber 12722 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yücel Ünaldı tarafından 15.11.2017 00:39:53 tarihinde yazılmış
Yüksel Mert Adnan Oktar ın ne olduğunu bilmediğinden değil Sadece yorumcularının sayısını çoğaltmak istemiştir. Artık Yüksel Mert i okumasam da olur.

Mahmut yıldırım tarafından 15.10.2017 12:08:25 tarihinde yazılmış
Adana haber gazetecileri kaliteyi iyice düşürdünüz toplumun ahlak değerlerini yozlaştırmakla sorumlu adnan hoca denen kadın satıcısı sapığı burda haber yapıyorsunuz toplumun değerlerini bozmakla yükümlü bu kişilerin lütfen reklamını yapmayalım hiçbir haberde adı geçmezse o kadar hayırlı

Erkan AYAN tarafından 13.10.2017 23:07:59 tarihinde yazılmış
Yav yazarcık sen ne içtin. Hangi kafayı yaşıyorsun Adna Oktar mehdi ha yav adam motor pazarlamacisi

Vatandaş tarafından 03.10.2017 11:58:13 tarihinde yazılmış
Adnan oktar da rezil hüseyin sözlüde ondan daha rezildir. Film festivalinde ödül alan kadın terörü teröristleri övdü ağzınızı açamadınız. Hani siz ülkücüydünüz hani siz milliyetçiydiniz.Ak parti hani sözde teröristlerle pazarlık yapıyor diyordunuz... Siz ne yaptınız terörü öven bir kadını alkışladınız.30 mart öncesi teröristlerle gizlice görüşen kimdi terör örgütünün mitingine çiçek gönderen kimdi? Bu sözlüye oy veripte hala ben milliyetçiyim diyen varsa yerin dibine girsin sizin milliyetçiliğiniz.....

Hasan Güçlü tarafından 30.09.2017 07:00:06 tarihinde yazılmış
Bir adanalı olarak sürekli ilgiyle takip ettiğimiz haber sitenizi yaptığınız bu hatayı düzeltmediğiniz sürece kınıyor ve bir daha takip etmemek üzere çıkıyorum. Yakışmadı size. Adnan Oktar ve İslam aynı cümle içine konulmamalıydı.

Ali yahya tarafından 17.09.2017 11:58:38 tarihinde yazılmış
Yuksel Mert sende hiç mi basiret yok?. Birde gazeteci olucan.....

Adem tarafından 04.09.2017 22:39:00 tarihinde yazılmış
Haber sakat adnan oktar göklere çıkarılmış. Sapık adam başkalarını sapkın lik la suçluyor. Adam gibi haber yapin

Tarık ÖZTÜRK tarafından 22.08.2017 23:46:50 tarihinde yazılmış
Saçmalık.. Amerika menşeili Yahudilik karşıtı kitapları, İngilizce bilen prenslerine çevirtip Dİn Alimi geçinen şarlatanı "İslam Aleminin Büyük Düşünürü" olarak lanse etmenizi en basit tabirle KINIYORUM.. Cahilliğinizi ortaya koymuşsunuz.. Yarı çıplak kadınlarla(Kedicik) program yapan bir şarlatanın neresii Yüce Dinimizle ilişkilendirilir behey gafil..

Hasan tarafından 22.08.2017 17:04:34 tarihinde yazılmış
Helal Adana hoca...kedicikler kurban olsun sana

yorumları yayınla tarafından 22.08.2017 14:21:21 tarihinde yazılmış
beyler bu adanahaber sitesi yorumlarımızı yayınlamıyor. hiçbir hakaret aşağılayıcı içermeyen sadece eleştirel yorumları dahi yayınlamıyor. adnan oktarı öven, tam 4 satır methiyeler düzen yüksel mert sana yakışmadı.

mertçe söyleşi mi :) tarafından 22.08.2017 09:52:43 tarihinde yazılmış
Sayın Mert. Adnan Hoca(!!!) nıza bu kadar gönülden bağlı iseniz gidin kendisine tabi olun. Kim bilir belki bir gün sizi de kediciklerle dans ederken görürüz ekranlarda.

XX tarafından 22.08.2017 09:44:38 tarihinde yazılmış
Sen İsrailin ideolojisine hizmet eden, kendi kanalında yarı çıplak kadınlarla dansederek ve kaşık havası oynayarak islamı küçük düşüren bu masona kalkıpta İslam aleminin önde gelen düşünürü diyorsan sanada yazıklar olsun yüksel bey. Ayıptır, yazıktır. Bir yerlere yaranmak için hemen Hüseyin Sözlüyede haber verdiğini yazmayada gerek yok.

taz tarafından 22.08.2017 05:08:17 tarihinde yazılmış
yazıklar olsun buna mert demişsinya ALLAHIN gazabı üstüne olsun

Ebuyusuf tarafından 21.08.2017 21:49:51 tarihinde yazılmış
Adnan oktarın neresi İslam adına uydurulan hurafelerle savaşmış, bir iki örnek verebilirmisin sayın yazar.

Mehmet tarafından 21.08.2017 19:34:26 tarihinde yazılmış
Adnan oktar huseyin sozluye akil vermesin..once kediciklerinin hesabini versin..adanali merttir..bu laflari ancak kediciklerine anlatsin..

010101 tarafından 21.08.2017 17:15:27 tarihinde yazılmış
Bu hokkabaz soytarıyı nasıl çıkartır da başkana ileri geri olur olmaz saçma sapan laf söyletirsiniz.

cumali deliçay tarafından 21.08.2017 16:39:37 tarihinde yazılmış
Adana haber com yetkilileri ve adana büyükşehir belediye başkanıyla ilgili adnan oktar denen şarlatanın sözleri ile ilgili yazı yazan zat. Yazıklar olsun ki bu şarlatanı Müslüman bir din adamı gibi göstererek Hüseyin SÖZLÜ başkanla ilgili söylediği sözleri yazma bahanesi ile bayağı methiye düzmüşsünüz.YAZIKLAR OLSUN böyle insanları bir din adamı veya din alimi gibi lanse eden kişilere.

mustafa tarafından 21.08.2017 15:46:51 tarihinde yazılmış
adnan oktar herşeyin bitti.kala kala omrunde kac kez adanaya geldinde.başladın sayın sozluyü eleştirmeye işine bak işine ne iş yaptıgında belli diyil ya

tarafından 21.08.2017 12:41:15 tarihinde yazılmış
Dedigi dogru olabilir lakin kendi kediciklerine ve kendine ne demeli. sizde buzati oylebi tanitiyorsunuzki alim vb. gibi Bilmesek gormesek ne mubarekmis deriz.

adanalı hüseyin tarafından 21.08.2017 10:23:02 tarihinde yazılmış
İslam Aleminin Önde gelen düşünürlerinden, bazı alimlerin MEHDİ olarak işaret ettiği, yazdığı eserleriyle evrim teorisini yer ile yeksan eden Kur'an ve Sahih Hadisler ışığında geleneksel tabu hurafe İSLAM ANLAYIŞI ile MERTÇE mücadele eden Adnan OKTAR; şu satırları yazarken ALLAH tan korkmuyormusun utanmıyormusun bu adama hangi geri zekalı beyin özürlü alimi mehdi diye işaret ediyor.uyduruk bir tv de islamm dışı kıyafetlerle rüküş kadınlarla güle oynaya proğram yapan bu adamı haber konusu yapıpta zihinleri bulandırıyorsun.

ömer gül tarafından 21.08.2017 09:18:07 tarihinde yazılmış
adnan hocanız sizide etkilemiş adana haber .com başlık ve giriş ile şahsı bir kezde siz öve öve bitiremediniz yazık .yazık çok yazık .motor

ottoman tarafından 21.08.2017 09:09:45 tarihinde yazılmış
SOROS FİNANSÖRLÜ İNGİLİZ DERİN DEVLETİ TÜRKİYEDE HOMOSEKSÜELLİĞİ NORMALLEŞTİRMEYE ÇALIŞIYOR VE ÇEŞİTLİ ÇALIŞMALAR YAPIYOR..KURDUKLARI DERNEKLERLE BU SAPIKLARI DESTEKLİYORLAR DİZİLERDE OYNATIP ŞOW LARA ÇIKARTIP SEMPAATİK GÖSTERMEYE ÇALIŞIYORLAR..ED HUSAIN ADLI AJANLARIDA YILLARDIR TÜRKİYEE BU KONU ÜZERİNE FAALİYET GÖSTERİYOR.EN SON FATMA ŞAHİNİN YANINDA GÖRÜNTÜLENDİ KENDİSİ VE ADANADA OLDUĞU GİBİ ANTEPTEDE HOMOSEKSÜELLERİN KULLANDIĞI GÖKKUŞAĞI RENKLERİ ETRAFTA GÖZÜKMEYE BAŞLADI..DİKKATLİ OLMAK LAZIM..

birisi tarafından 21.08.2017 09:01:56 tarihinde yazılmış
yüksel mert. sözlü iyidir veya kötüdür onu bilmiyorum ama sizin adnan oktar dediğiniz şahısın yaptığı programlar, programındaki kediciklerin islamiyet ile uzaktan yakından alakası yoktur. haberin ilk paragrafında tam 4 satır adamdan övgüyle bahsetmiş ve islam alimi gibi göstermişsiniz. vallahi ayıp billahi ayıp. size yakışmadı lütfen yayınlayın yorumu

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Başkanların tasfiyesi
YAZARLAR
Yüksel MERT

Sibel ÜSTTEKİ
Sibel ÜSTTEKİ
Toplumuzda Kadın Olmak

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Firavun’un İmanı

Fuat TÜRKER

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1904
Bugün Gelen: 
56085
Toplam Ziyaretçi: 
258533771