02:32:36 / 19.01.2018 
Adana'da silahlı, kazmalı kavga   |   70 güvercini yakarak telef ettiler   |   Okul yatırımları değerlendirildi   |   Çarşı trafiğine neşter   |   Kamyonla otomobil çarpıştı   |   Demirspor'da Balıkesir hazırlıkları   |   Kardeş katili yakalandı   |   Tümer: Sarıçam’da sorun büyük   |   Karısı tarafından bıçaklandı   |   ASKİ'den önemli uyarı   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
ÇÜ Balcalı hastanesi devrediliyor
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
AVM'de bıçaklı saldırı
Kıskanç adam karısını öldürdü
Adana'da toplu taşımaya zam
Tamirci cinayetinde 'tecavüz' iddiası
24 saatte aynı yerde 3 kişi boğuldu
Tartışma kanlı bitti
Genç adam evinde ölü bulundu
Cezaevi firarisi yakalandı
 ÇOK YORUMLANAN
CHP'li Barut'tan Büyükşehir'e sert eleştiri
Büyükşehir'de bütçe krizi işçileri vurdu
Adana'da toplu taşımaya zam
Kent içi trafiğe tek yön formülü
Akgedik'ten Sözlü'ye 'hizmet' eleştirisi
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Sözlü: Beş yılın hakkını vereceğim
Alemdar Öztürk görevden uzaklaştırıldı
Satıcılarla zabıtalar birbirine girdi
Sözlü'nün açılışlarını Bahçeli yaptı

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
RAKAMLAR ŞİŞİRME OLMAYAN ŞEYLER YAZILMIŞ
08.01.2018

Başkan Akgedik, pek çoğunun aslında olmadığını, aynı hizmetlerin de farklıymış gibi yazıldığını öne sürdü.
Aladağ Belediye Başkanı Mustafa Akgedik, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin de katılımıyla düzenlenen 1071 Hizmet ve Temel Atma Töreni'ne konu olan hizmetlerin Aladağ ilçesindeki kısımlarının pek çoğunun aslında olmadığını, aynı hizmetlerin de farklıymış gibi yazılarak rakamların şişirildiğini öne sürdü.

Akgedik'e karşılık veren Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü ise “Sen de yap 2 kere yaz. Tekerrür etmiş yani ne olmuş? Adam mı ölmüş? Aladağ'da 10 tane tekerrür varsa rakamı indirdim, onun için de seni alkışlıyorum” dedi.

Adana Büyükşehir Belediye Meclisi'nde 2018 yılının ilk toplantısı, Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü'nün başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıda konuşan Aladağ Belediye Başkanı Mustafa Akgedik, 1071 Proje ve Hizmetin Açılış ve Temel Atma Töreni'nde Sözlü'nün bahsettiği 3 bin 89 projenin arasında Aladağ'da 103 hizmet olduğunu kaydetti.

Yol yapımına ekstra olarak menfez çalışmalarının da ayrıca hizmet gibi eklendiğini ele alan Akgedik, listede yer almasının aksine 20 tane tavuk çiftliği açılmadığı, sulama sisteminin yapılmadığı, çoğu çalışmayı ise kendilerinin yaptığını savundu. Akgedik, yol yapımına ilişkin de teknik eleştirilerde bulundu.

Akgedik'e karşılık veren Başkan Sözlü ise, “Yolu, menfezi ayrı yazdık. O menfez onun altında yok mu? O yolun en büyük problemi 3 ay sonra bozulurdu 3 yıl yoktu. Yaptık diye Allah razı olsun deyip de teşekkür ettiniz mi? Sen yap 2 kere yaz. Tekerrür etmiş de yani ne olmuş adam mı ölmüş? Aladağ'da 10 tane tekerrür varsa 3 bin 89'dan 3 bin 79'a indirdim. Onun için de seni alkışlıyorum. İnşaat mühendisisin biliyorum ama kazara inşaat mühendisi olmuşsun” ifadelerini kullandı.
Bu haber 2823 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Emre YILDIRIM tarafından 11.01.2018 09:22:45 tarihinde yazılmış
En son kasım ener kavşağı çilesi. İnsanların ihtiyacı olan yeni yol yapımı şöyle dursun mevcut yollarda kapalı. O bulvarı Allahın bizlere cezası aytaç tramvay ( asla metro değil ) ile dar etmişti şimdi sağolsunlar akşamları ve sabahları sayın sözlü ve ekibi dar ediyor. Sizlerden ricam arkadaşlar 153 ü arayın dilekçe yazın veya bimere veya mhp genel başkanlığına ama yazın arayın isteyin sorun hakkınızı lütfen.

adanalı tarafından 10.01.2018 16:53:49 tarihinde yazılmış
hiç de utanmıyor 1071 proje diyor yazıklar olsun sana ama bu adana halkına mustahak böyle birini başkan yaptılar..sen önce o gariban işçinin maaşını öde

Adss tarafından 10.01.2018 15:50:28 tarihinde yazılmış
Bence sayin sozlu mutavazi davranmis cunku bem saydim 1071 degildi. 1073 hizmet olmaliydi.

mücahit tarafından 10.01.2018 13:41:18 tarihinde yazılmış
tanıdım kişiler var yıllarca büyükşehirde calısıyorlar ama bu sözlü geldi geleli calısan işçilerede özellikle kadrolu larda huzur yok adamların 1.5 yıl önçeki allacakları verilmiyormus bu nasıl zihniyet bu nasıl bir calışma e baskanın küçük kardeşi hiç calısmadan gazipaşada iş yeri acıyor pide salonu son model bwM araba alıyor ya çalısanlar 1.5 yıldır sosyal hakları ödenmiyormuş yazık senin zihniyetini s................... sana verdimiz oylar haram olsun adana senden hiç memnun degil kendi yetmezmiş gibi birde sendikayıda ele gecirmiş adamını başkan yaptırmıs işçiler sözde sendika baskanını aramaya korkar olmuş arayamıyorlar sosyalş haklkımız ödenecekmi diye sendikaya bile soramıuyorlarmış bu nasıl bir zihniyet allahım sözde işçiyi temsil ediyor ama işverenle hareket ediyorlar garip işçi suskun korkak ne yapsın sürgün var işin içinde yukarda allah var her seyi görüyor sabret adanam sabret emekçi işçiler sabret chp geliyor 1.5 yılları kaldı mhp lim ama bu secimde chp calısacagız mhp tiksindirdi sözlü ve yam yam gurubu 1.5 yıl 18 ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy sabredin emekcinin dostu geliyorrrrrrrrrrrrr

Serkan tarafından 10.01.2018 11:50:04 tarihinde yazılmış
Akşam carsi merkezinden iş yerinden saat 6.45 gibi çıkıyorum evrimle iş yerinin arası toplam 11 km bu mesafeyi abartısız 45 dakikada evime gidiyorum . Mavi bulvar üstü kapalı kanal köprü orası kapalı sabah akşam aynı rezilligi çekmekten bıktık yol yapılması güzel hizmet yapılması güzel güzelde kocaman 3 ay boyunca yazin neden Adana bom boşken yapılmadı bu yollar bukadar insana yazık değil mi..sayın belediyemiz 4 yılda yapmadığı hizmeti 1 yıla sığdırmaya çalışıyor ..her yerde yollar kapali her yerde yol calismasi. çalışma olmayan yerlerde patates tarlası gibi.adana da ulaşım bitik yerlerde sürünüyor.

genç aladağlılar tarafından 10.01.2018 10:15:56 tarihinde yazılmış
mustafa akdegik adanadaki tüm ilçe belediye başkanları içinde en çok çalışan ve başarılı belediye başkanıdır.analar böylesine bir yiğit doğurduğu için ne kadar övünse de azdır.dik duran ve eğilmeyen bir abimizdir.aladağ aladağ oldu ve hizmete doydu.diğer belediye başkanları gibi kmsenin bir yerini yalamadı ve öpmedi.helal olsun.

kamuran ersoy tarafından 10.01.2018 09:20:25 tarihinde yazılmış
belediye kadrolu işçilerin ilk seçimde sözlü efendiye çok güzel büyük sürprizleri olacak.inan onları ömür boyunca unutamayacak.

kurkculerden mehmet tarafından 10.01.2018 07:52:02 tarihinde yazılmış
bu kadar sahipsizmi zannettiniz huseyin beyi....agzi olan yorum yapiyor...cumhurbaskaniyla devlet bey 2019 da beraberlik vurgusu yaparken mustafa akgedik ucuz siyaset yapiyor....kendini dusuruyor..

Çetin tarafından 09.01.2018 22:32:59 tarihinde yazılmış
Adana yıllardır vizyonu olmayan Başkanlar ile yönetiliyor.Seyhan Belediyesi iki dönem AKP ile Yüreğir üç dönem AKP ile yönetiliyor ama hiç bir şey değişmiyor Adana da. Bence T.C nin en büyük köyleri Yüreğir , Seyhan ve Sarıçam.... CHP ve MHP li başkanlar da Adana da çok başarısız. ADANA vizyon sahibi kişileri aday göstermiyor. Halk bilinçli davranmıyor. Şehir estetiğine önem verilmiyor. Hafif raylı sistem , Havalimanı , Otogar rezalet . Dolmuşlar rezalet.

reis tarafından 09.01.2018 16:26:59 tarihinde yazılmış
30 mart yerel seçimlerinde sözlüye oy verdim keşke vermeseydim adanya çivi çakmadı yollar berbat çevre düzenlemesi yoksadece çiçek ek başka birşey yok adana belediyesi yol müdürü olayım 3 ayda adanada bozuk yol bırakmam yazık yaaa hep geriye gidiyoruz asfalf dahi dökemiyorlar ama seçim yaklaşıyor değişen su saatimi unutmadım hüzeyin efendi geldiğin gibi çokçapınara gideceksin bu saatten sonra oyum iktidar partisine koyu bir ülkücüyüm seni adanadan göndermezsen bu adananın havası bize haram olsun

mehmet tarafından 09.01.2018 16:04:42 tarihinde yazılmış
mustafa akgedik cok comezssin beeee

Vatandaş tarafından 09.01.2018 14:50:34 tarihinde yazılmış
Belediyenin görevi yol asfalt çöp köprü vb.işleri yapmaktır.sözlü yapılan hizmetler herkesin verdiği vergi ile yaplıyor.babanın parası ile yapmıyorsun.sen adana tarihine gelmiş en vasıfsız vizyonsuz belediye memurusun.cuma günü bir haber seyrettim gaziantep belediye başkanı fatma şahin hanım ikiyüz ellibin kişilik şehir inşaatına başladı yeri de organize sanayi yanında bak ne diyor .bir işçi iki saatte ulaşıyor işyerine diyor bu şehire tüm işçileri yerleştireceğiz ve en fazla onbeş dakika sonra işyerinde olacak işçimiz diyor gördünmü vizyonu sözlü. Sen kaç tane bulvar açtın sıfır. Sel için ne projen var mı. sıfır hava kirliliği için ne projen var mı sıfır işçi feryat ediyor maaş içn ne yapacaksın sıfır toplu taşıma projen varmı sıfır.. Menfez yapmışmışta onun lafını yapıyorsun bende sana de get yalan dünya diyorum.

Sahipsiz Adana tarafından 09.01.2018 13:40:24 tarihinde yazılmış
1071 hizmet var da biz mi görmedik? Suç sen de değil seni başa getiren biz de. Doldur bakalım keseyi nereye kadar.

Ahmet Narin tarafından 09.01.2018 11:36:53 tarihinde yazılmış
Önce oy verenler hatalarını kabul etmeleri gerekir.Adana merkezde yeşilyurt,yurt,fatih,yeniyurt mahalleleri oy verdi ilk önce gazipaşa ve ziyapaşa bulvarları çevre düzenlemesi yapıldı.Ey büyükşehir kasanda paran varsa işcinin maaşını ver eğer yoksa film festivali yapma.FESTİVAL İLE KARIN DOYMUYOR.

kemal gülen tarafından 09.01.2018 09:44:31 tarihinde yazılmış
sayın sözlüye sorun bakalım kadrolu işçilerin alacaklarını ne zaman ödeyecekmiş.

ismail dayı tarafından 09.01.2018 09:43:12 tarihinde yazılmış
bu memleket AKGEDİK gibi delikanlıları yetiştirdiği için ne kadar övünse de azdır.helal olsun kral çıplak demeye korkanların bol olduğu Adanada kral çıplak gibi bağıran AKGEDİK kardeşime Adana tellidereden kucak dolusu selamlar.

sabri uzun tarafından 09.01.2018 09:39:28 tarihinde yazılmış
bu 1071 hizmette çok eksikler var.bizim sitenin duvarı boyanmıştı keşke onu da yazsaydınız.birde çöp kovasının yeri değişti onu da keşke ekleseydiniz.çok eksik var çok..mesela kıyı boyundaki bir ağacın dibine yıkılmasın diye 2 metre boyunda tahtadan direk dikildi.

doğan bilgen tarafından 09.01.2018 09:36:28 tarihinde yazılmış
Yalan dolan Büyükşehir'in yaptığı tek iş...

can gül tarafından 09.01.2018 03:51:54 tarihinde yazılmış
bahçelinin erdoğan sevgisi yüzünden belediyeyi kaybedecekler.......................

İmamoğlu tarafından 08.01.2018 23:34:40 tarihinde yazılmış
Adam Adana'ya ve İlçelerine Kralına Hizmet Yapıyor Be gözünüze dizinine Dursun Ne Yapsanızda Ne Etsenizde Bu Adam Adanayı Bi daha Alır Karalama kampanyası Yapmayın Şuan Adana ve Tüm ilçelerinin Her yerinde şantiye gibi çalışma var göremiyorsanz bı doktora gidin bence

Harun tarafından 08.01.2018 22:13:32 tarihinde yazılmış
ADANA Yİ BİTİRDİ SÖZLÜ İŞÇİLERİN PARASI VERİLMİYÖR. KOLTUK SEVDALİÇİN. BAŞKAN.HİZMETİ İÇİN.ADANA.HİZMET.SEVDALISI.BAŞKAN.LAZIM.CEYHAN. . BİTİRDİ. MİLLETİN. GÖZÜNÜ.BOYUYOR.ARTIK.BAŞKANKOLTUGU.RÜYAMDA GÖRÜRSÜN.SÖZLÜ.KÖYÜNE.CEYHAN.

Mendetes tarafından 08.01.2018 21:27:06 tarihinde yazılmış
ADANAYİ 15YIL GERRIYE GÖTÜRDÜN 81 İLİN GELİŞMİŞ KÖYÜ YAPTIN SÖZLÜ HİZMET YERİNE GÖSTERİŞ LE MİLLETİ KANDIRMA YAPMAYA.ÇALIŞIYOR SUN.BURASI.ADANA.CEYHAN DEYİL. TİTREŞİM. KENDİNE. GEL.SAYIN GEDİK DOGU RUSUNU SÖLEMİŞ

Kemal Taş tarafından 08.01.2018 21:09:53 tarihinde yazılmış
Adam yenilediği çöp kovalarını boyadığı çöp kovalarını bile hizmet diye yazmış

erkan adanali tarafından 08.01.2018 20:51:21 tarihinde yazılmış
Helal adanada konusabilen senin gibi yigit delikanli varmiydiya helalolsun

Nadir tarafından 08.01.2018 20:21:54 tarihinde yazılmış
Bir defa yapıp 5 defa yazmış ise de tebrikler.. 1071 olmasın 171 olsun o da yeter. Bakınca rutin işlerden başka birşey gözükmüyor. Demekkki 1071 /3 yada 5 tane eser var.. Tebrikler.. Akgedik akrabalarının yoğun yaşadığı sen karatepe köylerinden başka bir yer bilirmiydin?? Aladağ karatepeden ibaret değildir. Tereli, Başpınar, akpınar ve gosurgada Aladağdadır. Büyükşehirin yapması gereken işleri yapıyor gözükerekten kendi işlerini ihmal ettiğinin farkında olmadıklarını sanma..

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Başkanların tasfiyesi
YAZARLAR
Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU

Fuat TÜRKER

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
2675
Bugün Gelen: 
8467
Toplam Ziyaretçi: 
264115253