07:23:20 / 22.07.2018 
Birinci kattan düşen işçi öldü   |   Adanaspor’da iki transfer birden   |   Kayınbirader enişteye kurşun yağdırdı   |   8 yıl sonra 22 yıl hapis cezası   |   Adana'ya Biyoçeşitlilik Müzesi   |   İnternetten dolandırıcılığa operasyon   |   Pazar yerinde tezgah kavgası   |   Seyhan'a yeni kaymakamlık binası   |   Polis teşkilatına taze kan   |   Kadın polis vurulmuş olarak bulundu   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
İşte Adana'nın milletvekilleri
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Dolmuşta feci ölüm
Kavgayı ayırmak isterken vuruldular
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Adana'da olaylı gece
Lunaparkta dönme dolap kavgası
Toplu taşımacıların güzergah kavgası
Büyükşehir metrodan kurtulmak istiyor
 ÇOK YORUMLANAN
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
Bahçeli, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
Dolmuşta feci ölüm
60 yeni otobüs Adanalıların hizmetinde
Akşener, Adana’da halka hitap etti
Toplu taşımacıların güzergah kavgası
Bakan Soylu, Adanalılarla buluştu
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
İŞTE ADANA'NIN SEÇİM SONUÇLARI
25.06.2018

27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nin kesin olmayan sonuçlarına göre işte Adana'nın milletvekilleri...
27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nin kesin olmayan sonuçlarına göre yeni dönemde TBMM'de yer alacak 600 milletvekili belli oldu.
 
Kesin olmayan sonuçlara göre AK Parti 293, CHP 146, HDP 67, MHP 50, İYİ Parti 44 milletvekili ile TBMM'de yer bulurken meclise 15 milletvekili gönderen Adana'dan Ak Parti 5, CHP 4, MHP 2, İyi Parti 2 ve HDP 2 milletvekili çıkarttı...

İşte Adana'nın seçim sonuçları;











Bu haber 14026 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

abdullah tarafından 15.07.2018 11:06:09 tarihinde yazılmış
yerelde chp beledıyeleri alır gıbı gorunuyor iş erken acıklanmaya ve on secime kalmıs gıbı duruyor ön secim olursa kazanır

Yusuf tarafından 06.07.2018 02:13:57 tarihinde yazılmış
Mekin şahin genel merkeze sahalara inmesi ve Adana ile ilgili genel merkezi bilgilendirmesi adına çağrılmış

Garip narin tarafından 06.07.2018 02:07:58 tarihinde yazılmış
Orhan bayram Bülent tezcan ile kaç lira karşılığında anlaştı.

Orhan karalı tarafından 03.07.2018 16:59:25 tarihinde yazılmış
Mekin Şahin'in Ankara'ya çağrıldığını okuyunca inanmamıştım. Ama ankaradan edindiğim bilgiye göre doğruymuş. Mekin şahin den belge istenmiş. Belgelerin ne olduğunu bilmiyoruz.

AKINCILAR tarafından 02.07.2018 00:57:11 tarihinde yazılmış
Yerel seçimler de Kasım'a alınacak gibi.....İstanbul-Ankara, Akp'den gider bu sefer. Adana'da işler karışacak gibi.

Cetiner tarafından 30.06.2018 20:07:35 tarihinde yazılmış
Bir Kozanlı olarak Tamer Dağlı ve Ahmet Zenbilci Agabeyimizi aynı hizmet yolunda bizi görmek mutlu ediyor.Verin Kafa kafaya iki kozanlı olarak da şu adana Vekil görsün...

MHP li tarafından 30.06.2018 19:47:43 tarihinde yazılmış
MHP Adanada dibe vurdu........... MHP Adana İl Başkanı derhal istifa etmeli...... MHP Adanada kaleydi beceriksiz ve iş bilmeyen Adana teşkilatları ne yüzle hala görevdeler.. İstifa edin Partiyi dibe tökezlettiniz

Yusuf tarafından 26.06.2018 23:47:23 tarihinde yazılmış
Mekin şahin CHP genel merkezine neden çağrıldı

AKINCILAR tarafından 26.06.2018 22:17:06 tarihinde yazılmış
Yerel seçimler de Kasım'a alınırsa gör tantanayı.....

Ali Avşar tarafından 26.06.2018 10:28:25 tarihinde yazılmış
Hangisinden ne fayda gördük ki bunlardan göreceğiz. Kendileri palazlanacak..Hayat bizim için hep aynı olacak.

Halil biliktü tarafından 25.06.2018 23:43:49 tarihinde yazılmış
Çok şükür ak Parti olarak iyi bir noktadayiz seçilen MVleri adananin evlatlari inşallah hayırlı hizmetlerini bekliyoruz devamı hayırlısıyla yerel seçime olur.

serhat tarafından 25.06.2018 20:58:45 tarihinde yazılmış
hayırlı olsun tüm Türk halkına.. demiştim insanımız ne karar verirse doğru yapmıştır.. Evet dopru yaptılar.. bu seçimde yanlış yapan chp yi yönetenler.. bir parti düşünün iktidar olmak için siyaset yapar chp hdp barajı geçsin diye siyaset yaptı.. chp nin yapması gereken şu partiyi kapatıp hdp dahil olmaları iki parti zihniyeti de aynı..bu halk nasıl shp o zamanki pkk lıları meclise taşıdı ise 24 haziranda yine pkk lılara meclise sokan chp yi asla ve kata unutmayacak..

Mehmet demir tarafından 25.06.2018 16:39:44 tarihinde yazılmış
Mhp mv adaylari aciklandiginda bu listeyle 2 zor demistim.öztokda siyasi kader de yok demistim.tam isabet.

yunuz yılmaz tarafından 25.06.2018 15:09:51 tarihinde yazılmış
AKPARTİYE OY ATMAYAN BİRİ OLARAK TAMER DAĞLI, ABDULLAH DOĞRU VE ZENBİLİCİ NİN KAZANMASINA ŞAHSEN SEVİNDİM.

Yusuf tarafından 25.06.2018 15:02:02 tarihinde yazılmış
CHP Adana millet vekilleri ve örgütleri kaybetmiştir

Şehmuz tarafından 25.06.2018 11:42:40 tarihinde yazılmış
Bu demektir ki. Belediye seçimleri nide Akp kazanmış Demektir. Şimdi den o bile hayırlı olsun..

Ferhat tarafından 25.06.2018 11:40:00 tarihinde yazılmış
Herkese hayirli olsun. Unutmayın millet in vekili oldunuz. Kendiniz için olmadınız.. Devlet in malını yiyen nin cenaze namazı bile kılınmaz..

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Sapık linçleri doğrumu?
YAZARLAR
Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU

Fuat TÜRKER
Fuat TÜRKER
15 Temmuz

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
4210
Bugün Gelen: 
14713
Toplam Ziyaretçi: 
283425080