14:03:12 / 11.12.2018 
Adana'nın sorunları masaya yatırıldı   |   4 ay önce bıçaklanan çocuk öldü   |   Yardım için durdu, bacağından vuruldu   |   Adana Demirspor: 1 - Giresunspor: 1   |   Yüreğir'de uyuşturucu operasyonu   |   Sipariş verdiği altınları çalmıştı   |   Çaldığı otomobille 10 kilometre kaçtı   |   Genç dansçı intihar etmiş   |   Cephanelik gibi ev   |   Dans şampiyonu balkondan düşerek öldü   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
İşte Adana'nın milletvekilleri
Dolmuşta feci ölüm
Erdoğan, Adanalılara seslendi
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Dolmuşta sivil polis var
Kavgayı ayırmak isterken vuruldular
Adana'da olaylı gece
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi
Dolmuşta sivil polis var
Sözlü'den iddialı seçim çıkışı
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
MHP'den 'askıda ekmek' seferberliği

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
YEREL SEÇİMLER YAKLAŞIYOR
07.08.2018

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, göreve geldiklerinden bu yana 4-5 seçim geçtiğini belirterek ...
Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, göreve geldiklerinden bu yana 4-5 seçim geçtiğini belirterek, “Burada bizim hizmetlerimizin konuşulacağı yerel seçim girdik. Allah nasip ederse başladığımız büyük projeleri bitirmek isteriz” dedi.

Yaptıklarının ortada ve hem de kayıt altında olduğunu ifade ede Sözlü, “Adana Büyükşehir Belediyesi son 4 yılda asfalt şantiyesinde ürettiği asfaltta son 20 yılda döktüğü kadar asfalt dökmüştür. 20 yıldaki kadar yol yapmıştır. Geriye dönük hizmetlere baktığımızda Adana Büyükşehir Belediyesi olarak dokunmadığımız yer yoktur. Hizmetlerimiz daha bitmedi, şehirlerde zaten hizmet bitmez. Şehirler yaşayan bir organizmadır. İhtiyacı bitmez ama Adana'nın temel problemlerini çözmekteyiz. Bu hizmetlerimiz tarih yazacaktır” dedi.

“Yarını ise Allah bilir. Halkımızın tercihleri bilir. Ama yapmış olduğumuz gelecek planlamasıyla Adana'nın 100 yılını planladık” diyen Sözlü, “Mesela şöyle söyleyeyim eski adıyla Kenan Evren Bulvarı olan Şehitler Bulvarı en az 35 yıl önce planlanmış bulvardır. O zaman Adana'nın merkezi neredeyse Atatürk Caddesi kadar geniş yol yoktu. Bu Adana'nın Kuzey-Güney hattında her tarafını tek kalemde birleştirmek için planlansaydı, planlanırdı. Bugün bunlar yapılmamış. Bizim dönemimizde Adana’da bütün bulvarlar, Adana'nın kuzey güney aksları ve ara bulvarlarla Adana’yı bir uçtan bir uca birleştiren bulvarlar oldu. Bunların gelecekle ilgili planlamasını yapıp kimi kentsel dönüşümle kimisi de normal gelişim alanlarında uygulamaya devam ettik ama Cenabı-Allah'a şükürler olsun ki yaptık. Girne Bulvarında genişlettik, Yavuzlar’dan bugünkü Sular’ı birleştiren köprüyü genişlettik. Fuzuli Caddesini Baraj Yolundan Vilayet önünden aldık, Regülatör Köprü’den Obalar’ın altına, hava alanına kadar işledik. Regülatör Köprüden Yumurtalık'a kadar, yine Regülatör Köprü’den eski Sümerbank’ın oradan kanalın üzerinden her tarafa kadar birleştirdik. Yani bunları bir gelecek öngörüsü ile gelecek planlamasıyla yaptık” diye konuştu.

Bugünkü siyasi haritanın, Türkiye'nin problemlerinin aşamayışının yegane sebebinin gerek Türkiye genelinde gerek şehir içerisinde herkesin, kendi siyasi kaygılarının ön plana çıktığı için olduğunu vurgulayan Sözlü, “Ama biz, bugün siyasi kaygılarımızdan dolayı gelecek planlamasını yapmadık. Allah'a çok şükür başarılı da olduk. Gelecekte 100 yılın planlaması hangi dönemde yapıldı derlerse Adana Büyükşehir Belediyesi Başkanı Hüseyin Sözlü döneminde yapılmıştır denilecektir. Halep oradaysa Arşın buradadır” dedi.

Sözlü şunları söyledi:
“Allah nasip ederse başladığımız büyük projeleri bitirmek isteriz. Gelecek açısından bütüncül yaklaşımımızın önemini, halkımız hizmetimizi başarılı bulabilir ama insanlar bazen sıkılabilir. Bizden sıkılmaması için de ne gerekiyorsa onu da yapacağız. Yani, oturduğumuz koltuk babamızın tapulu malı olarak görmedik, halkın her türlü tercihine saygıdeğer olduğuna inanan biri olarak demokratik bir kültüre de sahibim. Yaptığımız işleri halkımıza yeniden hatırlatacağız. Devam eden projelerin Adana için bakış açısıyla sürdürülmesi gerektiğini yeniden anlatacağız. Popülist, günü kurtaran siyaset anlayışıyla değil de geleceği planlayan bir bakış açısıyla Adana’nın kurtulabileceğine inandık. Yani Adana daha önce adliye haberleriyle anılırken, dönemimizde Portakal Çiçeği Karnavalı, Lezzet Festivali ile anılır hale gelmiştir. Elbette bunlarda emeği geçenler vardı ama şehrin genel iklimini de ana kaptanı olarak Adana Büyükşehir Belediyesi’nden başkasının da olmadığın Adanalının bilmesi lazımdır. Adana Büyükşehir Belediye Başkanı, sivil toplumu, siyasetin temsilcilerinin, seçilmişlerin bir araya getiriyor ve kavga iklimi olmuyorsa bunun da hakikaten bir fedakârlık olduğunu da Adanalının bilmesi lazımdır.”

Sözlü ,”Adana Büyükşehir Belediye Başkanı olarak Cumhuriyet tarihinde bu coğrafyada var olduğumuzdan beri Torosları yeniden aşan adamdır” diyerek sözlerini şöyle tamamladı:
“Yaptığımız yolların, köprülerin fatihi Adana Büyükşehir Belediye Başkanı’dır. Bunları bir siyasi beklenti ile yapmadık. Gittiğimiz yerlerde yüksek seçmen yoğunluğu yok ama bu memleketin inanmış bir evladı olarak coğrafyasının her parçasının insanı olan her yere değer katmak arzusunda bir anlayışla yaptık.”
Bu haber 6844 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

vatandaş rıza tarafından 12.10.2018 09:13:02 tarihinde yazılmış
Sana çokçapınar köy muhtarlıgı yakışır başkanım.

adencan tarafından 25.08.2018 15:42:23 tarihinde yazılmış
defol hüseyin sözlü yeter yediğin para

Ali karlıdaglardan tarafından 17.08.2018 18:34:09 tarihinde yazılmış
Belediye calısanları az önce 600 tl ile 800 tl arası mayıs ayından kalan paralarını aldılar yazık günah tesekkutler sana hüseyin sözlü yazıktır gunahtır o kadar kısının bayramını kursagından getirdin ne yesin ne içsinler

uyan adanalı tarafından 13.08.2018 11:16:26 tarihinde yazılmış
belediye batık batık.. bankalardan çekilen krediler ile adananın gelecek onlarca yılı ipotek altında..ne işcilerin parası ödeniyor ne de doğrudan temin ile mal satan esnafın, ne de diğer alacaklıların..!işin tuhafı bunları ne adanada basılı yayın organları ne de meclis üyeleri dile getiriyor..!adana halkının parasını her kim cebellezi ediyorsa brunundan gelsin..!

Adana ağlıyor tarafından 10.08.2018 01:55:02 tarihinde yazılmış
Ya gördünmü kucağımıza düşen böyle.Sende anladın artık son çırpınışların bu.Ama geçti artık borun pazarı sür eşeği niğde ye.Kurban olduğum Allah çektiğimizin ailecek yaşadımiz sıkıntıların hesapını soracak.inşallah sonun kürkçüler cezaevi olur.

AKINCILAR tarafından 09.08.2018 21:06:10 tarihinde yazılmış
Seçimi erkene alacaklar zaten. Ekim veya Kasım'da seçim var.

B.Şehir Filmcilik tarafından 09.08.2018 20:28:49 tarihinde yazılmış
Adana Film Festivali yaklaşıyor.Adana'lının 10 Milyon Tl.sini ona buna dağıtılmak üzere hazırlayın.

Nadir tarafından 09.08.2018 18:46:52 tarihinde yazılmış
Mehmet Fatih Maçoğlu' nu Adana Büyükşehir belediye başkanı olarak görmek istiyorum. En iyi sistemin kominizm olduğunu ne güzel gösterdi. Ülkücü olup, AKPKK lı olup, CHPKK lı olup, MHPKK lı olup reisci olup dindar olup çalmaktan ÇOK ama ÇOK Daha iyidir KOMİNİZM.. YAŞASIN KOMİNZM.. KAHROLSUN AMERİKA ve TÜRKİYEDEKİ DANIŞIKLI UŞAKLARI. YAŞASIN HELAL LOKMA.. YAŞASIN ALIN TERİ YAŞASIN HAKETMEK.. KAHROLSUN HIRSIZLAR FIRILDAKLAR ve ONLARA GÖZ YUMAN AHALİ ..

keser tarafından 09.08.2018 11:05:32 tarihinde yazılmış
kimi başkan var makamına bisiklet ile gidiyor kimisi AUDİ yi beğenmeyip EDHO dizisinin hızır reisine özenip range rower marka makam arabası alıyor!dönüp dolaşıp asfalt ile gözümüzü karartmaya çalışıp durma sözlü!adana halkı görüyor...trilyonluk makam aracının hesabını soracağız seçimde!!

reklamcı köşe oldu tarafından 09.08.2018 11:02:01 tarihinde yazılmış
reklam panolarına belediyenin yani halkın parası ile astırdığın reklam yüzün ile adanaya çeşit çeşit hizmetler verilebilirdi!artık senin adananın her köşesinde reklam yüzünü görmekten sıtkımız sıyrıldı sözlü beg!bi git!

AAA tarafından 09.08.2018 09:47:10 tarihinde yazılmış
ELİNEZE SAĞLIK DEVAM RAKİBİNİZ YOK MENDERESİ ADAM ETTİNİZ ALLAH RAZI OLSUN

Ercan tarafından 08.08.2018 22:43:50 tarihinde yazılmış
Dolmuşları kaldırıp körüklü otobüs almadıkça oy vermeyeceğim

tarafından 08.08.2018 22:27:38 tarihinde yazılmış
Yazık !!!!!ne hale düşmüş bidaha alırmış hizmetiyle anılırmış doğru anılacaksın ....ne hizmeti ya !!! 1072 yeni yatırım açılış heralde parke taşlarını tek tek saydırdın ,,, 2 saat yağmur yağsa heryer göl asfalt yapılmış ????? Trafik rezalet heryer tıkalı bunlar nasıl görmezden gelinir ????veya siz başkan bunları görmezsiniz halen hizmetle anılacakmışsınız kim inanıyor acaba bitek siz heralde ? Hizmetlerinizden dolayınteşekkür ederiz sayın başkan sağolun varolun !!!!!!!!!!!!

önce borcunu öde tarafından 08.08.2018 21:26:37 tarihinde yazılmış
Hazine Müsteşarlığı'nın 30 Haziran itibarıyla belediyelerden toplam 11 milyar 407 milyon lira alacağı bulunduğu açıklandı. Adana Büyükşehir Belediyesi'nin 1 milyar lira, Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ)'nin de Hazine'ye 118 milyon 371 bin lira borçlu olduğu bildirildi. ASKİ'nin, vadesi geldiği halde 4 milyon 154 bin lirayı ödemediği bildirildi. Hazine'nin 11 milyar 407 milyon lirası belediyeler olmak üzere 17.5 milyar lira alacağı var. Yerel yönetimler vadesi geçtiği halde 4 milyar liralık borcunu ödeyemedi. Hazine Müsteşarlığı'nın 30 Haziran itibarıyla belediyelerden toplam 11 milyar 407 milyon lira alacağı bulunuyor. Kocaeli Belediyesinden sonra, en çok borçlu ikinci belediye Adana Büyükşehir Belediyesi. VADESİ GELDİĞİ HALDE ÖDENMEDİ Alacak stoku verilerine göre, Hazine'nin 30 Haziran itibarıyla özel ve kamu kuruluşlarından 17 milyar 531 milyon lira alacağı bulunuyor. Çoğunluğu mahalli idareler ve kamu iktisadi teşebbüslerine (KİT) ait olan alacakların 3 milyar 989 milyon lirasının vadesi geçmiş durumda. Hazine alacaklarının 11 milyar 407 milyon lirası mahalli idarelerden kaynaklanıyor. Mahalli İdareler'in toplam borcun 3 milyar 60 milyon lirasını vadesi geldiği halde henüz ödemediği görülüyor. Belediyeler içinde 6 milyar 39 milyon liralık borçla Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ilk sırada yer alıyor. Üstelik bu borcun 3 milyar TL'lik dilimi vadesi dolduğu halde ödenmedi. Adana Büyükşehir Belediyesi'nin ise Hazine'ye 1 milyar lirayı aşkın borcu var ve borcun 50 milyon 779 bin lirasının vadesi geçmiş durumda. Adana Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) de Hazine'ye 118 milyon 371 bin lira borçlu. ASKİ, vadesi geldiği halde 4 milyon 154 bin lirayı ödememiş. Mehtap ÖZCAN ERTÜRK / SÖZCÜ

YÜREĞİRLİ MUHTARLAR tarafından 08.08.2018 20:17:22 tarihinde yazılmış
DOĞRU SÖZLÜ ADANA LI SENİ HEP ANACAK HER TARAFA SÖZLÜ KONDU BÜFELERLE 10 BİNE YAKIN ALDIĞIN İŞÇİLERLE MAAŞ VEREMEDİĞNLE ANILACAN

tarafından 08.08.2018 20:12:14 tarihinde yazılmış
Adana da metroyu kaldırun.sn.başkanım ..

AKINCILAR tarafından 08.08.2018 18:13:01 tarihinde yazılmış
Akp bu sefer Adana Büyükşehiri alır.....

GURBETCI tarafından 08.08.2018 17:54:09 tarihinde yazılmış
ALT YAPISI OALMAYAN SARICAMA YOGUNLUK VEREREK MI IS YAPTIN HANGI ADANA EVLADINA SAHIP CIKTIN REAL ISMET PASA GURSEL PASA DURURKEN OLUR OLMADIK YERLERE INSAT IZNI VERDIN YAPTIKLARIN GOZ ONUNDE SOZLU BEY GERCI BIZIM HALK AKILNAMZ YILLARCA DURAK YEDI BITIRDI SIMDI DE SOZLU KARDESLER MI!!! BELKIDE KIMBILIR

her şey para değil! tarafından 08.08.2018 12:42:29 tarihinde yazılmış
hüseyin bayrak beg;düne kadar muhalif olduğun başganın yeni aldığı trilyonluk makam aracından memunsan mı?senin sakınmadığın kelimelerin ile yaptığın muhalifliğini özledik.özledik çünkü SUSTUN!!her neden ise?

BAKUSA tarafından 08.08.2018 12:22:01 tarihinde yazılmış
ne olursa olsun adana türkiyenin en gelişmemiş kasabası çok yazık bu memlekete

Fatih tarafından 08.08.2018 10:35:28 tarihinde yazılmış
Vallahi gidecen billaha gidecen artık adana seni istemiyor

Necdet Yeşilyurt Adana tarafından 08.08.2018 09:59:41 tarihinde yazılmış
Saimbeyli kapaklıkuyu mahallesinin su ve yol problemini çözdüğü için başkana teşekkür ederim.

Vatandas tarafından 08.08.2018 06:38:34 tarihinde yazılmış
Sayın belediye başkanı göreve geldiği zaman işçi maaşlarını düşürerek ve belediyeye gereğinden fazla eleman alarak adana için gece gündüz çalışmış ve işçi maaşlarını içerde tutarak yatırmayarak maaş ödemeyerek adanaliya hizmet etmiştir helal olsun büyük baskan

Ali dogan tarafından 08.08.2018 06:11:20 tarihinde yazılmış
İyi guzel de baskan işçiler maaşlarını nezaman alacakgec bunlari bunlarin hepsi hikaye evde cocuk ac maaslar yok

Ali gul tarafından 08.08.2018 06:08:13 tarihinde yazılmış
Baskan adanalinin yakasindan düş yeter

Ferhat tarafından 07.08.2018 23:47:30 tarihinde yazılmış
Sn.başkanım şu metto yu tamam layında bu dolmuşculardan.kurtulalım..

fekeli tarafından 07.08.2018 23:44:10 tarihinde yazılmış
vatan sevdalısı dediğiniz o insanlardan fekenin kuş uçmaz kervan geçmez köylerinden hiç bir hizmet yapmadan su parası toplayın o garibanların paraları ile festival düzenleyin çalışan işçilerin maaşlarını ödemeyin yolları köstebek yuvasına çevirin bir de çıkıp yapmadiklarinizla övünün

...... tarafından 07.08.2018 23:15:38 tarihinde yazılmış
Adaylar bekliyoruz

Halil tarafından 07.08.2018 23:11:47 tarihinde yazılmış
Adana'ya borçtan başka ne bıraktın birde arlanmadan projeleri tamamlamaktan bahsediyor.Allah nasip etmez inşallah

Adana’yı seven tarafından 07.08.2018 22:33:37 tarihinde yazılmış
Sn büyükşehir bel başk eğer hizmet etmiş olsa idi devasa çevreyi rahatsız eden reklam panolarına ihtiyaç duymaz hizmetlerikendi reklamını yapardı hizmet etmediği için reklam panolarına sığınmış durumda ben40 yıldır Adana’da yaşayan biri olarak bu kadar çevreyi rahatsız eden reklam görmedim sn Başkan by şehirin geliri ile uyumlu anlatacağı bir hizmeti YOK Adanamızın 5 yılına yazık oldu hamasi sözlere Adanalının karnı tok harç bitti YAPI paydos sn başkan keşke her şey anllattığın gibi olsa ama öyle değil Adanamız hizmet alamadı Sizin yönetiminizde dahada borçlanarak gelecek yıllarıda ipotek altına girdi Adana imza yazık oldu

Son kral tarafından 07.08.2018 22:18:00 tarihinde yazılmış
Ya bi git sözlü yapman gereken hizmeti nimetmiş gibi gözümüze sokuyon.akp oyum bu saatten sonra.

Nadir tarafından 07.08.2018 21:52:07 tarihinde yazılmış
Tebrikler sözlü.. Güzel işler yapmaktasın. Adanalı seni bir daha seçmelidir. .

Adana tarafından 07.08.2018 21:42:10 tarihinde yazılmış
Utanmadan Adana nın 100 yıllık planını yaptk diyor, yaptıklarn günü bile kurtarmıyor sen iscinin maasını ödeme konser , festival anca kendi reklamını yap birde konusurken yapacam edecem sanki kendi yapıyor herseyi yaptıgn asvaltlarn cogu bozulmus yollar delik desik , bu yollardan gecerken hic utanmıyorsun belli, bu saatten sonra kendini hic yorma Adana lı herseyin farkında artık .insallah senden sonra hayırlı bir baskan gelir tek temennim bu

Menderes kaya tarafından 07.08.2018 20:26:00 tarihinde yazılmış
İMAMOĞLU KÖY LERLE BERABER DESTEK VERİLDİ.YOLLARI ÇUKURLARI HERGÜN ARABALAR PARÇALANIYOR YALANLA LA SİYASET BURAYA KADAR ADANA CEYHANA BENZEMEZ HİZMETİNİ DÜZGÜN YAP.MİLET ENAYİ.DEGİL

tengiz tarafından 07.08.2018 19:30:48 tarihinde yazılmış
başkan geçen seçim sana oy verdim..ama artık oy moy yok sana ..suyun ilk tonajını 12 tl yaptın fakir fukaraya kazık attığın için sana oy yok...adana denizli mithatpaşa her yağmurda resmen lağım dışarı fışkırmakta ortalık çiş kokmakta..aytaç durağın onlarca yıl önce yaptığı alt yapıyı düzeltemediğin için sana oy moy yok..dahası buraya sığmaz...sen ve diğer adaylar aytaç durağın tırnağı olamayacak mışsınız geç öğrendik ..ama olsun öğrendik ..

hesap sorulacak tarafından 07.08.2018 17:15:11 tarihinde yazılmış
aç mide sesi ile uyuyan adana halkının dağ gibi birikmiş ahına dikkat edin efendiler..!bu dünyada tomarla para sayar sayar uyursunuz da ölüm bastığında nolursunuz hesabını varın siz yapın..!

zırva!! tarafından 07.08.2018 17:03:02 tarihinde yazılmış
ben daha ana cadde ve bulvarlarda kaldırım işgali nedeni ile kaldırımlarda yürüyemez olduktan sonra sen bana yol yapsan ne olur köprü yapsan ne olur?

yazıklar olsun tarafından 07.08.2018 16:59:23 tarihinde yazılmış
hali hazırda trilyonluk audi marka makam araban var iken halkın parası ile trilyonluk range rover marka makam arabası alırken hiç mi için cız etmedi be?

yusuf adanalı tarafından 07.08.2018 16:23:02 tarihinde yazılmış
ağa bizimle eğleni hangi projeye başladınki bittiresin heryeri patırdın adanaa demir spor adna spor ve aski belediye heryeri batırdın neyden bahsediyon asfalt dökmek belediyecilikmi sen adana halkı ile eğleniyonmu adana seni sandığa gömer sözlüüü moderetör bunu yayınlamazsan yazıklar olsun sana

VATANDAŞ tarafından 07.08.2018 15:09:33 tarihinde yazılmış
YAW HE HE

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Sapık linçleri doğrumu?
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT
Yüksel MERT
Harput

Metin DOĞRUYOL

KONUK YAZARLAR
Abdurrahman DİLİPAK
Abdurrahman DİLİPAK
Bu durumda oyumuzu kime verelim?

Kübra Sezen DORA

Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Batılılaşma Sendromu

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3190
Bugün Gelen: 
48751
Toplam Ziyaretçi: 
296297278