15:30:55 / 16.08.2018 
Otoyol köprüsünden atlayıp intihar etti   |   Büyükelçi Ekarohit’ten Vali Demirtaş’a ziyaret   |   Elektrik tellerine çarpan leylekler öldü   |   Okullara dadanan hırsız yine yakalandı   |   Su altında kalan karayolu havuza döndü   |   Seyhan'da kurban yerleri belirlendi   |   Kebabın başkentine mangal park   |   Adanalılardan dolar tepkisi   |   Çukurova'da pamuk hasadı başladı   |   Rayların ışıklandırmasını çalarken yakalandılar   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
İşte Adana'nın milletvekilleri
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Dolmuşta feci ölüm
Kavgayı ayırmak isterken vuruldular
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Adana'da olaylı gece
Kadın polis vurulmuş olarak bulundu
Lunaparkta dönme dolap kavgası
Toplu taşımacıların güzergah kavgası
 ÇOK YORUMLANAN
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
MHP'den 'askıda ekmek' seferberliği
Bahçeli, Adanalılara seslendi
Sarıçam Platformu'ndan Erdoğan'a teklif
Sarıeroğlu'ndan iddialı çıkış
Aytaç Durak'tan Meral Akşener'e mektup
İşte Adana'nın milletvekilleri
Toplu taşımada nakit ödeme kalkıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
ADANA'YA AK PARTİ BELEDİYECİLİĞİ GETİRİLECEK
10.08.2018

Sarıeroğlu, Adana'da AK Parti belediyeciliğini getirmek için çalışmalarına devam edeceklerini söyledi.
AK Parti Adana Milletvekili Jülide Sarıeroğlu, “Adana’da omuz omuza yol yürüdüğümüz sivil toplum kuruluşlarımızı ziyaret etmeye bugün itibariyle başladık. İnşallah bundan sonra düzenli olarak STK'larımıza ziyaretlerimizi gerçekleştireceğiz” dedi.

AK Parti Adana Milletvekili, Çalışma ve Sosyal Güvenlik eski Bakanı Jülide Sarıeroğlu, Memur-Sen Adana Şubesi’ne bir ziyaret gerçekleştirdi. Sarıeroğlu’yu, Memur-Sen Adana İl Başkanı Mehmet Sezer karşıladı. Sarıeroğlu, Sezer’le bir görüşme gerçekleştirdikten sonra açıklamalarda bulundu.

24 Haziran Seçimleri’nin çalışmalarını yürütmek üzere Adana’ya gelen Sarıeroğlu’nun Memur-Sen’in iftarına katılmasından dolayı minnettar olduğunu ifade eden Sezer, yerel seçim çalışmalarında Sarıeroğlu’ya başarı dileklerinde bulundu. Sezer, Türkiye’nin en büyük konfederasyonu ve en çok üyeye sahip olan sivil toplum kuruluşu (STK) olarak Uluslararası Çalışma Örgütü’nde Türkiye’yi temsil ettiğini ifade etti.

Sarıeroğlu ise Adana’da omuz omuza yürüdükleri STK’ları ziyaret etmeye başladıklarını, bundan sonra da düzenli olarak devam edeceklerini belirterek, “Tabi bizim için Memur-Sen ailesi farklı. Memur-Sen sendikacılığa yeni bir soluk getirmiş, sorumlu, ilkeli, hizmet odaklı sendikacılık anlayışının yerleşmesi açısından çok büyük çaba sarf eden bir konfederasyonumuz. Sadece kamu çalışanlarının sorunlarını değil, ülkemizin her konusuyla alakalı olarak gerektiğinde elini taşın altına koyan, çözüm üretme konusunda gayret sarf eden, politikaların oluşması konusunda iradesini ortaya koyan bir sivil toplum örgütümüz” dedi.

Bundan sonra da Adana’nın her konusuyla alakalı olarak Memur-Sen ile birlikte çalışmaya ve yol yürümeye devam edeceklerini kaydeden Sarıeroğlu, “Adana bizim sevdamız. Başkanım yabancı gibi bahsetti ama ben Adana’nın evladıyım. Buralar da bizim mahallelerimiz aslında. Benim babam Kızılay Caddesi’nde önemli bir esnaf. Ailemiz, evimiz her zaman burada. Startımızı verdik önümüzde yerel seçimler var” diye konuştu.

Yerel seçim çalışmalarına da değinen Sarıerığlu, Adana’da gerek büyükşehir gerekse de 15 ilçede AK Parti belediyeciliğini getirme konusunda çalışmalarına var güçleriyle devam edeceklerini sözlerine ekledi.

Konuşmaların ardından Memur-Sen Adana İl Başkanı Mehmet Sezer, AK Parti Adana Milletvekili Jülide Sarıeroğlu’na hediye takdim etti.
Bu haber 3119 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

AKINCILAR tarafından 15.08.2018 14:33:11 tarihinde yazılmış
Aday olursa Türkiye'nin en güzel belediye başkanı Adana'nınki olacak demektir.....:-)

AKINCILAR tarafından 13.08.2018 14:34:22 tarihinde yazılmış
Yerel seçimlerde ittifak yok dediler daha önce. Okumadan bilmeden yazmayın. Herkes kendi adayıyla girecek.

Bilal tarafından 13.08.2018 14:08:12 tarihinde yazılmış
Yakın zamanda AK parti belediyeciliği gelecek ve kurtulacağız inşallah

Ramiz Baba 06 tarafından 13.08.2018 02:31:31 tarihinde yazılmış
Yerel seçimde de Cumhur İttifakı gerçekleşecek. Adana'da oylar MHP'ye (Sözlü veya bir başka MHP'li).

Amedspor tarafından 12.08.2018 19:20:21 tarihinde yazılmış
Adana'da yaşayan Kürtler olarak Belediye seçimlerinde CHP adayları kimse onlara oy vereceğiz bu şekilde CHPlilere olan borcumuzu ödeyeceğiz ne Sözlüyü nede AKPli birini başkan yaptırmayacağız oylar CHP adaylarına.

Askıdaekmekporocesi tarafından 12.08.2018 12:26:26 tarihinde yazılmış
Sahi bu yüzyılın dahiyane icadı " askıda ekmek porocesi " ne oldu ?

Suzan Soydan tarafından 12.08.2018 12:24:58 tarihinde yazılmış
Vatandaş yerel seçimlerde Akp adayına oy vermek istese bile, hükümet olarak ya da yeni sistemde yapılan uygulamalardan duyduğu memnuniyetsizlikten dolayı oyunu vermez. Adana'lı yüksek işsizliğin,haksızlıkların,tek adam düzeninin, çöken ekonominin hesabını yerel seçimlerde elbett ki soracaktır.

Megaköy Adana tarafından 12.08.2018 11:42:37 tarihinde yazılmış
Yerel seçimlerde Akp-Mhp-Chp hiç birine oy vermek istemiyorum.İyi parti sağlam adaylar gösterirse hem ilçe hem Büyükşehirde İyi parti adaylarına oy vereceğim.

Ada tarafından 12.08.2018 08:46:45 tarihinde yazılmış
Akapeli belediyelere tramvaylar metrolar köprüler banilyolar stadyumlar yaptırdı Adanaya yap işlet devrete hastane yaptırdı başkada bişey yok sen anca ithal saman makarna yiyenleri kandırırsın Adanamız akape den önce 4 üncü şehir idi şimdi 6ıncı şehir olduk Adanaya yaptırdığı adliye yap işlet devrete hastane yaptırdı başkada bişey yok

Eray aladağ tarafından 11.08.2018 17:36:11 tarihinde yazılmış
Adana artık jüride hanım Akp beleyisini gerçekten istiyor inşallah gelir Adana hiç bir belediye birşey yapmadı Adana büyükşehirden artık büyük bir köy veya kasaba olmaya doğru ğidiyor

Nadir.. tarafından 11.08.2018 11:51:00 tarihinde yazılmış
YENİ DİNİ LİDER ERDOĞAN.. Aynen HUMEYNİ Gibi..ABD eseri ama ABD ile çatışma görüntüsü veren.. ****** 2002 yılından bu yana Türkiye'nin yönetiminde bulunan, girdiği her seçimden galip çıkan Recep Tayyip Erdoğan'ın bu başarısının en önemli sebepleri nelerdir?a-            Siyasi başarısı mıdır?b-           Ekonomideki başarısı mıdır?c-            Hak, Hukuk ve Adalet uygulaması mıdır?d-           Demokrasiye olan inancı mıdır?e-           Vatandaşı huzur ve rahata kavuşturması mıdır?f-            Hiçbiri mi?Sizler ne yanıt verirsiniz bilemem elbette ama ben yanıt vereyim: "f" şıkkı.Erdoğan'ı 16,5 yıldır zirvede tutan "Dini Lider" vasfıdır.Her seçimde Erdoğan'ı zirveye taşıyan sağcı seçmen AKP iktidarında;- Geçim sıkıntısı yaşamalarını,- İşsiz olmalarını,- Çocuklarının iyi eğitim almamalarını,- Tarımın, hayvancılığın bitmesini,- Dolar ve Euro'nun her gün tarihi rekor kırmasını,- Asgari ücretin düşük olmasını,- Avrupa Birliği'ne tam üye olmamayı,- Suriyeli 3,6 milyon sığınmacıyı,- Enflasyonun rekor kırmasını,- Zikzak yapan dış politikayı asla U M U R S A M I Y O R...Çünkü AKP seçmeni, cami, tarikat ve cemaat mensupları Erdoğan'ı "Dini Lider" olarak görüyor ve inanıyor.Bu konuda yaşadığım ilginç bir diyaloğu sizlerle paylaşayım.17 Aralık 2013'te yolsuzluk operasyonunda Halkbank Genel Müdürü Süleyman Arslan'ın evindeki ayakkabı kutularında 4,5 milyon dolar yakalandı.3 gün sonra Cuma namazı bitiminde cami yaptırma derneğinin üyesi apartman komşum Hacı amca her hafta olduğu gibi elindeki ayakkabı kutusuna camiye yardım topladı.Birlikte yürürken, banka Genel Müdürü de rüşveti ayakkabı kutularına doldurup evinde saklamış dedim.Bana, "Yapma Orhan Bey ne rüşveti, cami yaptırma derneği bağış parasıymış" dedi.'Hacı amca sen de ayakkabı kutusuna topladığın bu parayı evde mi saklayacaksın' diye sordum."Orhan Bey kardeşim bankaya yatıracağım, inanmazsan sana da tüm eski dekontları da gösteririm" diye yanıt verdi.'Hacı amca o zaman Banka Genel Müdürü neden bankaya yatırmadı ki' diye sordum.Yüzüme baka kaldı ve "neden ki?" diyebildi.Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nde 3 günde bu propagandayı cami cemaatine duyuracak tek kişi Erdoğan'dır.15 Temmuz gecesi Türkiye'deki tüm camilerde "Sela" okutan, saatler içerisinde halkı meydanlara çıkartan Erdoğan'dır.Cami avlularında siyasi demeç veren Erdoğan'dır.Siyaset meydanlarına elinde Kürtçe Kur'an ile çıkan ve Kur'an dağıttıran Erdoğan'dır.Çocukları zorla imam hatip liselerine yönlendiren Erdoğan'dır.Fethullah Gülen cemaatine askeri, polisi, yargıyı ve bürokrasiyi teslim eden Erdoğan'dır."Hata yaptım milletim ve Rabbim beni affetsin" diyen Erdoğan'dır.Ülkedeki cemaat ve tarikatların mensuplarını kamu kurum ve kuruluşlarına yerleştiren Erdoğan'dır.Laik cumhuriyet karşıtı eylemleri nedeniyle Anayasa Mahkemesi tarafından 2008'de mahkûm edilen AKP'nin Genel Başkanı Erdoğan'dır.Cenaze namazlarında tabut başında siyasi ve dini açıklamalar yapan Erdoğan'dır.Cenaze evlerinde Kur'an okuyan Erdoğan'dır.Anlamı, "İslam'ın hükümlerine uyma, insanlara bildirme ve duyurma" olan Kur'an tilaveti ile tören açılışları yapan Erdoğan'dır.Camilerde namaz kılarken görüntülerini paylaşan Erdoğan'dır."Benim için dindarlık her şeydir, ondan taviz vermem. Dinimin bana emrettiği her şey benim için önceliklidir" diyen Erdoğan'dır."Bu ülkede kimi zaman Kur'an'ın okunması, öğretilmesi, ezanın aslıyla okunması dahi yasaklanmıştır. Başörtüsü yasaklanmış, kimi camiler ahır olarak kullanılmış. Namaz kılanlar horlanmış ve bazı imkânlardan da mahrum bırakılmıştır. Dinin yaşanmasını bırakın, dinin konuşulmasına, dine ve dindarlara yönelik saldırılara karşı cevap verilmesine dahi imkân verilmemiştir" diyen Erdoğan'dır."Cumhurbaşkanı olarak, bu ülkede dine ait tüm meselelerin, tüm konuların artık özgürce ve özgüvenle ele alınabilmesi için ilgili tüm kesimleri cesaretlendirmekle mükellef (yükümlü) olduğum inancı içindeyim" diyen Erdoğan'dır."İslam'ın güncellenmesi gerekir" diyen Erdoğan'dır.6 (Altı) lirayı aşan Amerikan doları için, "Onların dolarları varsa bizim de halkımız, hakkımız, Allah'ımız var" diyen Erdoğan'dır."Dini lider" mirasını merhum Necmettin Erbakan'dan alan Erdoğan'dır Kaynak Yeniçağ: Dini lider Erdoğan - Orhan UĞUROĞLU

Nadir tarafından 11.08.2018 10:48:07 tarihinde yazılmış
AKP olarak ülkenin içine ettiniz.. veNe yazık kki çoğunluk bunun farkında değil.. Tutturmuşlar bir hain dış güç vs edebiyatı..

AKINCILAR tarafından 11.08.2018 02:38:51 tarihinde yazılmış
Adana Eğitim Bir Sen işini düzgün yapmıyor bence. Okullarla ilgilenmiyor. Çoğu kişi de idareci olmak için yandaşım gibi görünmeye çalışıyor. Hükümet düşse yarısı istifa eder gider sendikadan.....Adana Büyükşehir Akp konusunda ben de güzel bakanımıza katılıyorum. Akp alacak bu sefer bence. Adanalı yerli aday bulurlarsa tabi.

Yörük GURD tarafından 11.08.2018 00:23:29 tarihinde yazılmış
Mevcut iktidar , Adana'nın kozmopolitik yapısı hasebiyle alabileceği en yüksek desteği alıyor diyebiliriz.Ne var ki belediyecilik anlamında desteği hiçbir zaman alamadı.. Haksız bir cezalandıra var.Oysa tam tersi örnekler mevcut , mesela: İzmir ,Çanakkale , Eskişehir.Adana'nın verdiği desteğin nerdeyse yarını veriyor; ama merkezi yönetim oralara ödeneği yapıyor fazlasıyla.

Tarafından tarafından 10.08.2018 23:47:30 tarihinde yazılmış
Gerçekten Beleiyeciliğin Adana'da değişmesi gerek.Adanamız tam bir köy,hatta köyden daha kötü. Yönetim sıfır güzel giden hiçbir şey yok.Borç batağındayız.Gelenin işi gerçekten çok zor. Ele alınacak,ne yol,ne kaldırım,çocuklarımızın oynayabileceği park hepsi olmuş büfe-cafe. Pazarlarda fiat kontrolu yok,yüzlerce Zabıta var ama yok,ancak güçleri kenar mahalleler. Güçleri güçsüz insanlara yetiyor. En yakın zamanda Büyükşehirden güle güle...

Kemal kınalı tarafından 10.08.2018 22:43:50 tarihinde yazılmış
Hadi bakalım Hüseyin Sözlü Yerelde Akp ile ittifakta yok .Chp lileri de kandıramazsın bu defa kazanda görelim.Son 6 ayın tadını çıkar

Ali Avşar tarafından 10.08.2018 18:09:47 tarihinde yazılmış
Ak parti belediyeciliğini getirmek size ait bir şey değildir. Seçim yapılır kazanırsanız buyrun getirin.. Seyhan Belediyesi zamanında Azim Öztürk'deydi. Ak pArti belediyeciliği o zaman yok muydu ? Neremizi düzeltti Azim efendi? Şimdi niye sesi soluğu çıkmıyor acaba ? Bi düşünün bakalım...

memur tarafından 10.08.2018 15:50:13 tarihinde yazılmış
memursen ailesi her zaman ak partinin arkasında durmuştur. ama hiç bir zaman bu işten karlı çıkamamıştır. yerel seçimler yaklaştığı için memur sen ziyaret ediliyor. başkazaman bunların hiç biri ortada yoktur. bürokratik durumlarda ihtiyaçlarımız karşılanmıyor. memursen bunların elinde kukladır.

adana 01 tarafından 10.08.2018 15:26:45 tarihinde yazılmış
Adana büyükşehir belediye başkanlığına Mahmut çelikcan aday gösterirseniz kaybedersiniz yüregirde bile kaybeder kendi her tarafa tanıtıyor ama boşa

Mustafa tarafından 10.08.2018 15:20:05 tarihinde yazılmış
Zerre kadar AKP'li değilim ama Adana artık bu muhalefet partilerinin kötü yönetiminden kurtulmalıdır. Eğer Adanaya hizmet gelecekse AKP gelsin arkadaş...

hadi be adanalı! tarafından 10.08.2018 15:06:21 tarihinde yazılmış
adana ya bir kadın belediye başkanı yakışır.NET..!haydi kadınlar; A partisi demeden B partisi demeden kadın aday ile belediye seçimine giren partiye oy verin şu adana yı köhnemiş zihniyetlerden kurtaralım!!!

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Sapık linçleri doğrumu?
YAZARLAR
Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU

Fuat TÜRKER
Fuat TÜRKER
Vatan Sağolsun!

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1157
Bugün Gelen: 
58686
Toplam Ziyaretçi: 
285773015