04:43:31 / 18.06.2019 
19 kaçak göçmen yakalandı   |   Adana merkezli 4 İlde PKK operasyonu   |   Şehir eşkıyaları tutuklandı   |   Gelin arabası otomobil ile çarpıştı   |   Çay kolilerinden kaçak sigara çıktı   |   Adanalılar yaz yağmuruyla serinledi   |   Cendere'den Başkan Karalar'a çağrı   |   Seyhan ÇBB'den ayrılıyor   |   Polisten çocuklara karne sürprizi   |   Öğrencilerin karne sevinci   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi
Sözlü'den iddialı seçim çıkışı

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
'BELEDİYE AĞLAMA MAKAMI DEĞİL'
13.05.2019

MHP İl Başkanı Bünyamin Avcı, Adana Büyükşehir Belediyesi'ni devralan yönetimin algı oluşturduğunu ...
MHP İl Başkanı Bünyamin Avcı, Adana Büyükşehir Belediyesi'ni devralan yönetimin algı oluşturduğunu belirterek, “Türkiye'nin borcu olmayan belediyesi yok ki. Bir de kazanan belediye başkanı uzaydan gelmedi. Seyhan Belediye başkanıydı. Meclis üyesiydi. Sonuçta orası ağlama makamı değil” dedi.
 
AK Parti Adana İl Başkanı Şerif Güler, MHP Adana İl Başkanı Bünyamin Avcı ile Cumhur İttifakı'nın Büyükşehir Belediye Meclis Üyeleri Adana Büyükşehir Belediyesi Meclis Toplantısı öncesi bir araya gelerek istişare yaptı.

AK Parti Adana İl Başkanlığı'nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıya AK Parti'li ve MHP'li belediye başkanlarının yanı sıra Cumhur İttifakı Büyükşehir Belediye Meclis Üyeleri katıldı. İlki MHP Adana İl Başkanlığı'nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda, gündem maddeleri masaya yatırıldı.

Çalışmaların birlik, beraberlik ve uyum içerisinde devam ettiğini belirten Başkan Şerif Güler, "Geçen ay gerçekleştirdiğimiz ilk toplantı çok güzel geçti. Birlik ve beraberliğimiz çok iyiydi. Uyum içerisinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bundan sonra da bu birlik ve beraberlik devam edecek inşallah" dedi.

İstanbul seçimlerinin tekrarlandığını hatırlatan Başkan Güler, "Liderlerimizin duruşları tekrarlanma kararından önce de sonra da çok net. Liderlerimiz seçimlerin tekrarlanma kararının ardından karargahlarını İstanbul'a kurdular. Bizler de çalışmalara elimizden geldiği kadar katkı koyacağız. Bundan sonra da birlikteliğimiz çok daha güzel olacak. Çalışmalarımızda istişare ederek Adana için faydalı olan her şeye imza atacağız. Adana'mızın geleceğine, çocuklarımızın geleceğine dair güzel olan her şeye katkı koyacağız" şeklinde konuştu.

MHP Adana İl Başkanı Bünyamin Avcı da meclis üyelerine teşekkür ederek, "Liderlerimize ve davamıza yakışır şekilde dik duruşunuzdan dolayı hepinize çok teşekkür ediyorum" dedi.

Adana Büyükşehir Belediyesi'ni devralan yönetimin algı oluşturarak insanları yanlış bilgilendirdiğini belirten Başkan Avcı, "Büyükşehire geldiler. Henüz herhangi bir çalışmaları olmadığı gibi insanları yanlış yönlendirerek, insanlarda bir algı oluşturuyorlar. Sanki harabe almışlar. Sanki her taraf yıkılıyor, dökülüyor, her taraf borç batak içerisindeymiş gibi. Türkiye'nin borcu olmayan belediyesi yok ki. Bir de kazanan belediye başkanı uzaydan gelmedi. Seyhan Belediye başkanıydı. Meclis üyesiydi. Sonuçta orası ağlama makamı değil. Sonuçta sen bu hizmete talipsen, çıkacaksın yanlış bir şey bile olsa onu düzeltmek için uğraşacaksın, bizler de sana yardımcı olacağız. Sürekli geçmişe yönelik olumsuz cümleler kurmanın, sürekli öldük, bittik demenin kimseye yararı olmaz” diye konuştu.
Bu haber 3892 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

. tarafından 15.05.2019 21:09:02 tarihinde yazılmış
Öncelikle Sayın büyükşehir belediye başkanı Zeydan Karalar ve Aski Genel Müdürü Abdülkadir Küreksiz bu kadar anormal borç hizmet sonucumu yoksa yolsuzluk yapılarak birileri görevi kötüye kullanarak zengin olması sonucumu olmuş bu ortaya çıkarılmalı ve yolsuzlukluk yapan (lar ) varsa hem yaptıkları yolsuzluk kendilerinden tahsil edilmeli hem de yargı önünde hesap vererek hakkettikleri cezayı almalıdırlar. Eğer yolsuzluk yapılmışsa yapanın veya yapanların yanına kar kalmamalı... Yolsuzluk yapan tüm kişiler de halkımıza ifşa edilmeliki halkımız herşeyden haberdar olsun...Adana Büyükşehir Belediyesi yeni döneminin Adanamıza hayırlı olması dileklerimle sayın Zeydan Karalar ve ekibine başarılar dilerim...

yavuz hırsız tarafından 15.05.2019 12:56:37 tarihinde yazılmış
yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış. sözlü ile birlikte yiyip bitirdiler belediyeyi. Bu borçlar kimin döneminden kaldı. Ne onursuz bir ülke olduk arkadaş. Utanma arlanma da yok bunlarda.

RAMİZ KARA tarafından 15.05.2019 12:18:26 tarihinde yazılmış
ŞERİF GÜLERE DİYECEK BİRŞEY YOKTA,BÜNYAMİN AVCI ORAYA ÇIKIP KONUŞMAYA İNSAN UTANIR.ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİ SÖZLÜ VE KARDEŞLERİ YÖNETİRKEN YİYİP BİTİRİRKEN NEDEN ÇIKIP NOLUYOR DEMİYORDUN.ADAMA GÜLERLER.ZEYDAN KARALAR DAHA ÇIKIP BİRGÜN MIZMIZLANDIMI.DAHA SİZİN BEDAVACI BANKAMATİKÇİLERİNİZ BİR ORTAYA ÇIKARILSINDA, BAKALIM SENİN KAÇ YAKININ VAR.SANIRSINIZ SÖZLÜ ÇOK DÜRÜST YAPTIĞI HİZMETLER ORTADA.KARDEŞLERİNİN BELEDİYEDE NELER YAPTIĞI ORTADA BİRAZ DELİKANLI OLUN

ADENELİ tarafından 15.05.2019 09:21:35 tarihinde yazılmış
aslında böyle iki başlılık oluyor . MHP anahtarı akp verse de ayrı partiyim demese böyle kafalar karışıyor. ömrümü verdim bu partiye meğerse boşmuş yazık. yazıklar olsun.

ali kaya tarafından 14.05.2019 14:54:36 tarihinde yazılmış
Ağlama makamı değil , indira gandi makamı !!

Serhat tarafından 14.05.2019 13:53:50 tarihinde yazılmış
Sözlünün savunulacak tarafı yok bunu önce ortaya koyalım...yaptığı yapacağı iki tane kıçı kırık köprü onuda yapacak MIŞ gibi bıraktı...esas konuya gelelim Zeydan başkan sen borcu bile bile geldin sözlünün herşeyini bizler yazdık geldiğin makam şikayet makamı değil varsa yolsuzluk hırsızlık bankamatikçi çıkar ortaya ver yargıya en ağır cezalarını alsın seni alkışlayalım ama görüyorum ki şimdiden havlu attınız...Seçimden önce şöyle bir yorum yapmıştım sözlü de Zeydan Karalarda kazansa Adana kaybetti umarım ben yanılırım Adana kazanır...İstanbul da ve bir çok şehirde ulaşım ve su ucuzladı Sizdende bekliyoruz...

adanalı tarafından 14.05.2019 13:02:26 tarihinde yazılmış
Sayın başkanım artık size telefon ile ulaşamıyoruz, normaldir. Bizim iyi kötü bir sendikamız var evet sendika başkanı mhp li bir arkadaş, ama siz sanki chp li gibi İsmail Endes, Süleyman Ay, Zeki Eker gibi insanlara kendi anlatımları ile “Zeydan Başkan bize talimat verdi gidin sendika başkanını yıkın siz başkan olun” demişsiniz. Ben 35 yıllık chp li olarak bu kararı doğru ise doğru bulmuyorum.

Avci tarafından 14.05.2019 12:20:13 tarihinde yazılmış
AVCI keşke belediye borca suruklenirkende boyle delikanli olsaydiniz.

Akın tarafından 14.05.2019 11:05:21 tarihinde yazılmış
Bitirmiş batağa sokmuşsunuz Adana’yı utanmadan konuşuyorsunuz birde ! Sözlü dönemi yeme dönemi olarak akılda kalacak

Can Boğalı tarafından 14.05.2019 09:34:50 tarihinde yazılmış
5 Katrilyon borç bırakmışsınız hâlâ pişkin pişkin konuşyorsunuz,insanda biraz utanma olur ya.

erkan adanali tarafından 14.05.2019 09:34:48 tarihinde yazılmış
Mahvettiniz adanayi calisan iscinin maasini vermediniz evde tencere kaynatmadiniz cocuklar okula harcliksiz gitti hala konusuyonuz ayip bu dunyanin obur dunyasida var

ADANALI tarafından 14.05.2019 09:01:35 tarihinde yazılmış
NE ALGISI SAYIN BAŞKAN SİZİN GİBİLERİNİN YÜZÜNDEN PARTİDEN SOĞUDUK SİZLERİ İL BİNASINI KAÇ DEFA ARAMAMIZA RAĞMEN ÇALIŞANLARIN MAAŞINI YATIRMIYOR REZİL OLUYORUZ BU ADAMI İŞÇİLERİ DEVİRECEK DERKEN YILBAŞINDA DEVLET ÇALIŞANLARA ZAM YAPARKEN BU ADAM MAAŞLARI DÜŞÜRÜRKEN HEP HAK YENİRKEN SESİN ÇIKIYORMUYDU EY İL BAŞKANI HERKES ÇIKARCI HERKES KOLTUK SEVDALISI....

Gülen adam tarafından 14.05.2019 08:54:33 tarihinde yazılmış
Sadece ve sadece gülüyorum size 😂😂😂😂😂.... Ağlamaya gerek yok... Belediye gitti, lüks hayatınızda gitti elinizdenn.... Tabi canım siz yiyin için gezin, sonra gelen adam ses çıkarmadan sizin harcamalarınızı kapatmak için uğraşsın ve ses çıkarmasın 😂😂😂😂😂😂😂😂komedi dünyası gibi adana

vatandaş rıza tarafından 14.05.2019 08:35:26 tarihinde yazılmış
Siz kendinize bakin. zeydan çöyle zeydan böyle sözlü şu kadar farkla öde sözlü 250000 oy fark atıyor diyerek algı oluşturan kimdi ? personelleri zorla sahaya sürüp kapı kapı dolaştırıp oy istettiren sonrada kullanıp atacak işten çıkaracak olan kimdi ? Siz mhpnin yüz karasısınız. Hepiniz koltuk derdindesiniz milliyetçilik umrunuzda değil. Belediyenin soile mazot borcu ne kadar onuda açıklasana.

Nadir tarafından 14.05.2019 06:44:54 tarihinde yazılmış
Sayın AVCI nemanız kesildi.. talan ettiniz belediyeyi.. Adanadaki akçakalllar yetmedi ereğliden bartından istanbuldan karabükten vs akçakal getirdiniz. talan ettirdiniz.. onlara bir tepki gösterseydin. noluyor felan deseydin. Zerre kadar vijdan zerre kadar adalet zerre kadar hakkaniyet zerre kadar kul hakkına riayet kalmamış sizde. AKP denen zihniyet insanların ahlak din inanç değerlerini yıktı. MHP de insanların milliyetçilik hak hukuk adalet değerlerini yıktı.. Düşünün insanlar sizin gibilerden daha ziyade kominist ve dinsizlerin adalet hak hukuk vs daha fazla güvenir olmuşlar.

Mustafa tarafından 13.05.2019 23:25:21 tarihinde yazılmış
Belediyenin anasını ağlatïn sonra da burası ağlama makamı değil deyin işin içinden çïkïn. Ne utanmaz insanlarsınız! Yazık değil mi bu şehire? Bu borç nerelere gitti? Ortada korkunç bir borç var...Bunların vicdanı körelmiş...

Mahmut şeker tarafından 13.05.2019 22:48:39 tarihinde yazılmış
Siz ne boş adamlarsiniz 4 milyar borcu var belediyenin bu harabe degilmi soylesenize nereye gitti o paralar İstanbul'a değil uzayada karargah kursaniz kazanamiyacaksiniz Türkiye için ne yaptınız da kazanacaksınız. Siz felaketsiniz adanayi bitirdiniz....

tarafından 13.05.2019 18:50:49 tarihinde yazılmış
Neyden bahsediyorsun sen Başkan Sözlü döneminde 4 yıldır mühendislik yapıyorum Belediyede hiç kusura bakmayın nerede hiçbir işe yaramayan adam var belediyede işe almışsınız memlekette binlerce işsiz adam varken Milliyetçi diye geçinen bir parti olarak Adana'ya en büyük ihaneti eden sizlersiniz. Aytaç Durak döneminde işe giren Kürt arkadaşlar sizin Milliyetçi tayfaya bin basar çalışma yönünden. Usulsüz ihaleleri dışarıda başıboş gezen binlerce belediye arabasını ihalelerden zengin olan daire başkanlarınızı saymıyorum bile MHP bundan sonra Adana'da 5. partidir göreceksiniz.

Abuzer tarafından 13.05.2019 18:04:29 tarihinde yazılmış
🤣🤣🤣 yoğurtmuuu

gurberteki adanali tarafından 13.05.2019 17:33:28 tarihinde yazılmış
Insansanda onur olur belediye yi nasil iç ettiğini butun adana biliyor siz kabullenmiyorsunuz veya hesabiniza öyle geliyor bunun hesabini ne giden zat nede oradan avanta alanlar veremez hepsine haram olsun .bu mubarek günde kim ne caldiysa ve avanta aldiysa allah onlardan misli misli çıkarsın.

tarafından 13.05.2019 16:49:02 tarihinde yazılmış
El insaf yemeninde bir adabı olur. Türkçüler beş katrilyon borca sokmuslar.

alper tarafından 13.05.2019 16:12:46 tarihinde yazılmış
Henüz bir çalışma olmamış diyor birde siz 2 sene hiç birşey yapmadınız ilk başta çalmaktan fırsat bulamadınız . Bedel ödemişleriniz burnu havada geziyordu şimdi kedi gibi miyavlıyor gelde gör . yıllarca bankamatikten paraları yattı alın teri ile kazanmak yemedi çunku namusuyla kazanmak .

çağlar tarafından 13.05.2019 16:06:45 tarihinde yazılmış
2014 yılından bu yana belediyede çalmadık birşey bırakmayan partili hırsızlarınız oldu . Mazot çaldırlar ilaç çaldırlar bedel ödemiş kartçılarınız . Bu millet size bırdaha bu fırsatı vermez . AKP sayesinde o kadar aldınız yok sizin oyunuz 156 binden fazla çıkmazdı . Genel seçimde 5.parti oldunuz ne yani hala iktidarmı olmak hayaliniz .

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL

Burcu Nur CİNGÖZ

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3
Bugün Gelen: 
6857
Toplam Ziyaretçi: 
310637949