05:48:43 / 16.10.2019 
Ziraat odalarından Ankara çıkartması   |   Polis suçlulara göz açtırmıyor   |   Tırmanarak girdiği 3 evi soydu   |   2.5 aylık bebeğin ölümüne soruşturma   |   Adana bugün kavruldu   |   Vali Demirtaş, kaymakamlarla buluştu   |   Tarihi hastanenin kitabesine klima   |   Eskort sitesinden bulduğu kadınları gasp etti   |   Suç örgütü polisi şehit etmiş!   |   Adana'ya yakışmayan liste   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
İşte Adana'nın milletvekilleri
Dolmuşta feci ölüm
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
'ONLARI BEKLEME GÖREVDEN AL!'
14.06.2019

Adana'nın en çok konuşulan programı Cendere'den yine çok konuşulacak bir çağrı geldi...
Dünyanın En Özgür programı Efsane CENDERE’de gündeme getirdiğimiz  Hüseyin Sözlü’ye kaybettiren, Büyükşehir’i iflas ettiren, hizmet yapmadan borç batağına gömen bürokratların hala görevde olduğunu, ŞEHREMİNİ Zeydan KARALAR’a Mertçe duyurmuştuk.

Karalar'dan yumuşak tonajda bir mesaj geldi;  “ONURLUCA İSTAFA ETSİNLER” 

Sayın ŞEHREMİNİ hala Büyükşehir Belediye Başkanı olduğunuzun farkında değil misiniz? “Titre kendine gel onurlu davranış bekleme görevden al.”  Aksi halde seçim öncesi kamuoyunun size karşı olan umut ilgisi hüsrana ve ümitsizliğe dönüşüyor...  Dost acı söyler CENDERE EKİBİ
Bu haber 4894 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Ali tarafından 15.08.2019 04:58:05 tarihinde yazılmış
Zeydan sizin programa çıkarsa demekki onda kafa yok derim. Saçma sapan bir program. Zeydan çıkacak sizde Reyting yapacaksınız

yalin tarafından 16.07.2019 11:25:11 tarihinde yazılmış
her gelen bir bankamatikçi diyor sonra kendi bankamatikçilerini oluşturuyor bir kısır dğngüdür gidiyor.Adana hiizmet bekliyor trafik,sinek alt yapı,kentsel dönüşün,içkisiz ailecek gidebilecek mesire alanları onun için laf kalabalığı istemiyoruz hem adaletin altını çizecen hem de bankamatikçi bahanesine sığınıp gariban çalışanları ekmeğinden edeceksin.

Kadir tarafından 06.07.2019 05:23:38 tarihinde yazılmış
Kardeşim isimleri MHP liler veriyor. Selami Burak nasıl çevre koruma müdürü oldu sanıyorsunuz. MHP içinden öyle adamlar Zeydan ile görüşüyor ki duysanız şaşarsınız.

ASİBEY tarafından 20.06.2019 15:05:19 tarihinde yazılmış
Şehmuz ARKADAŞ DAHA H.SÖZLÜ'NÜN MİLLETE SOKTUĞUNU BİR DIŞARI ÇIKARSINLAR BAKİM. CHP de partide oturanlar maaş alıyor diyorsun eyvallah haklısın. Peki Zeydan başkan seçilir seçilmez mazbatasını aldığı günün sabahına Sözlü'nün borçluları belediyeyi basıp onursuzca alacaklarını istediklerinde hiç dediniz mi? LAN BU ADAM BİR KOLTUĞA OTURSUN BAKALIM DİYE. demediniz şimdi önce bu borçlulara bir ödeme takvimi verip yaptıkları hakedişler araştırılmalı hizmet illa gelecek. HERŞEYÇOKGÜZELOLACAK

Dost ateşi tarafından 20.06.2019 12:58:18 tarihinde yazılmış
Başkan bırak oalavrayı madem bankamatikçi dolu neden geldiğinde bankamatik memurunun alasını müdür olarak atadın insanları bankamatikçi işçiler var diye kandır memurun bayram ikramiyesini ödeme hizmetleri durdur sinekle mücadelede eski başkanı suçla ama Meclis canlı yayında kimsenin suçu yok de bankamatikçi adamı zabıtada müdür yap vay adanam sen ne hale düştün

ASİBEY tarafından 19.06.2019 12:12:50 tarihinde yazılmış
Sayın başkan Zeydan KARALAR illaki bu yorumları birileri okuyup ilginizi çekecekleri kulağınıza fısıldıyorlardır.Bakın o dediğiniz kimi 2200 diyor kimi 4000 bankamatikçiyi derhal işten çıkartmaz onlardan gitmesini beklerseniz hata edersiniz. Aksi taktirde siddin sene birdaha halk size güvenmez onurlu duruşunuzla çıkartmalara başlayın ama gerçek çalışanı değil. Şİmdiler de kulağımıza gelenler bazı büyükşehir emekçilerinin söylediği ise biz yıllardır yağmur çamur demeden çalışıp emek veriyorduk seçim sonrası yanımıza iş elbiseleri ile gelenler oldu ve sizden bizi sorarlarsa 4 yıldır çalışıyor diyin diyorlarmış. Başkanım zaman kaybetme kimse yatarak halkın parasını yiyemez öyle bir şey var ise nereye başvurmamız gerekiyor bizede söylemeniz gerekiyor.YATARAK PARA ALAN BANKAMATİKÇİLER HAKKIMIZ SİZE HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN ALLAH YEDİRMESİN..

Şehmuz tarafından 19.06.2019 08:04:32 tarihinde yazılmış
Belediyede çalışıyorum deyip de akşama kadar.partide oturan belediye işcileri .chp yöneticileri.sizler de çokmu dürüst sünüz hıı.menfatiniz olmazsa parti nin önünden geçmesiniz.

tarafından 17.06.2019 23:28:09 tarihinde yazılmış
Adana Karalar bağladı evet 6ayda uçuracaktı Adanayı nahhhhhhh demedinmi

yıl tarafından 17.06.2019 13:43:50 tarihinde yazılmış
cendere değil kapaksız tencere(zeydan la tencere kapak olursunuz) her dönemin adamısınız gelen ağam giden paşam oh ne ala.

alı savas tarafından 17.06.2019 08:07:40 tarihinde yazılmış
calısanların memurların bayram ıkramıyelerı ne oldu aydınlatsınlar calısanları

vatandaş rıza tarafından 17.06.2019 04:25:20 tarihinde yazılmış
Hüseyin sözlünün bankamatikçileri elini kolunu sallaya sallaya maaşı cebe atmaya devam ediyor. HAtta bazıları şuan daha rahat hareket ediyor. Özellikle 4. ekmek fabrikası ek binada rahatlık hatsafada. Hem çıkarsa bile geriye dönük maaşlarıda geri alması lazım.

Adss tarafından 16.06.2019 18:31:10 tarihinde yazılmış
Bir bankamitikcidir gidiyor.simdi baskan bu bahsettiklerini iaten cikaracak onu anladik.gerekcesi fazla calisan oldugundan.peki bende simdi soruyorum bunlari cikardiktan sonra kendisi belediyeye hic isci almayacakmi.bunada cevap verirse memnun okuruz.ayrica zeydan karalardan benim hic umidim yok.bir is yaoabilecegini buyuk projeler ortaya koyabilecegini hic zannetmiyorum.umarim beni yaniltirda adanaya cok hizmeti.olur.

bekir cerit tarafından 15.06.2019 16:50:21 tarihinde yazılmış
sözlü başkanımın ekibinden olup istifa etmeyen daire başkanlarına sesleniyorum... Adana gibi yiğid olun; koltuk sevdalısı olmayınız lütfen lütfen lütfen.... zeydan bey eni son ekibini kuracaktır....

fatih alpay tarafından 15.06.2019 13:07:55 tarihinde yazılmış
zeydan başkana oy verdim inşşallah pişman etmez. para yok iralık olmuş falan filan doğru söylüyor evet ama olan parayıda yanlış kullanıyor dün çamlık tarafından ğeçiyordum birileri çamlık etrafına büyükşehir bld. reklam afiş veya bırandalarını asıyorlardı belediyenin reklama ihtiyac yok bence öncelikli hizmet o değil biraz duyarlı olalım birileri para kazanması için boş işlerle uğraşmayın.

Alican tarafından 15.06.2019 12:17:22 tarihinde yazılmış
Zeydan başkan ben bir adana halkı olarak benim hakkımı ara

Ferhat tarafından 15.06.2019 10:10:37 tarihinde yazılmış
İşte arşın işte halep.hodri meydan.. Kaç tane bankamatikci çıkardınız.kaç tanesini mahkemye verdiniz.şişirilmiş.fatura varmı hadi açıkla.sn.zeydan bey.insanlara çamur atmayın.herkesin bir görüşü her kesin partisi var.sizin partinizde yönetimde olanlar(yönetici) banka matikci.ispatlarım..

Adanalıyık tarafından 15.06.2019 08:09:54 tarihinde yazılmış
Bu topraklarda ne bürokrat nede belediye başkanı yetişiyor,gazetecide yetiştiremiyor oysaki taş eksen taş çıkar derler birde.......

adanalı tarafından 15.06.2019 07:15:49 tarihinde yazılmış
Bankamatikçiler devam ediyor.Zeydan başkan yanlışın en büyüğünü yapıyor.İlk defa oy verdim ama bir daha olmaz. Başkan oldu değişen hiç bir şey yok ......

Nadir tarafından 15.06.2019 01:52:37 tarihinde yazılmış
Cendere de hüseyin bayrak dut yemiş bülbül gibi susuyor mu. MHP li geçinen mafiavari yalakalardan hala korkmakta mı acaba.. Canlı yayına denk gelmiyoruz. Gelsek soracağız.

babür tarafından 14.06.2019 22:06:48 tarihinde yazılmış
sizden gasteci olmaz sizi allaha havale ediyorum

Erkan tarafından 14.06.2019 21:55:24 tarihinde yazılmış
Hırsızları bankamatik cileri gönder başkan Adanalı olarak hakkımı helal etmem

Nadir tarafından 14.06.2019 20:33:01 tarihinde yazılmış
Youtube da yayınlayınn

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT
Yüksel MERT
Atatürk Dostluğu

Metin DOĞRUYOL

KONUK YAZARLAR
Prof. Dr. Banu KUMBAK AYGÜN

Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Garp Yolu

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1864
Bugün Gelen: 
7265
Toplam Ziyaretçi: 
318136804