05:35:14 / 16.10.2019 
Ziraat odalarından Ankara çıkartması   |   Polis suçlulara göz açtırmıyor   |   Tırmanarak girdiği 3 evi soydu   |   2.5 aylık bebeğin ölümüne soruşturma   |   Adana bugün kavruldu   |   Vali Demirtaş, kaymakamlarla buluştu   |   Tarihi hastanenin kitabesine klima   |   Eskort sitesinden bulduğu kadınları gasp etti   |   Suç örgütü polisi şehit etmiş!   |   Adana'ya yakışmayan liste   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
İşte Adana'nın milletvekilleri
Dolmuşta feci ölüm
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
80 MİLYON LİRALIK TEMİNAT MEKTUBUNU KULLANAMAYACAK
12.09.2019

Adana Büyükşehir Belediye Meclisi, Başkan Zeydan Karalar’a teminat mektubu kullanma yetkisi vermedi.
Adana Büyükşehir Belediye Meclisi Meclis 1. Başkan Vekili Mustafa Bayar, katipler Cemal Demirdağ ve Sevil Can Başkanlığında toplandı.

Gündem dışı söz alan Kozan Belediye Meclis Üyesi Abdullah Avcı, ilçesinin sorunlarını gündeme getirirken, Vedat Gündoğan, Serdar Seyhan, Mustafa Çay ve Recai Mercimek de 39 yıl önce yapılan 12 Eylül darbesini yeren konuşmalar gerçekleştirdiler. Daha sonra gündem maddelerine geçildi. 10 maddeden 8’i oybirliği ile kabul edilirken Yüreğir Belediyesi Meclisince onaylanan 1/1000 ölçekli imar planına ait değişiklik önerisi komisyonda olduğu gibi mecliste de Cumhur İttifakı’nın oylarıyla reddedildi.

Gündemin son maddesinde ise, belediyeye ait şirketlerin yürütmekte olduğu iş ve işlemler için ihtiyaç halinde teminat mektubu kullanabilmesi için Zeydan Karalar’ın yetkili kılınması konusu görüşüldü.

CHP Grup Başkan Vekili Serdar Seyhan, geçen dönem Belediye Başkanına bu konuda 80 milyon lira teminat mektubu verildiğini hatırlatarak, aynı yetkiyi şimdiki Belediye Başkanına istediklerini söyledi.

Zeydan Karalar’a 80 milyon lira tutarında teminat mektubu verme yetkisi önce komisyonlarda olduğu gibi şimdi de mecliste Cumhur İttifakı’nın oylarıyla reddedildi.

Adana Büyükşehir Belediye Meclisi 8 Ekim 2019 Salı günü toplanma kararı aldı.
Bu haber 2680 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

sakin tarafından 17.09.2019 16:01:10 tarihinde yazılmış
Adana da çarşıda yürünmüyor her taraf işportacı, satıcı Sözlü zamanında bunlar temizlenmişti tekrar ortaya çıktılar yollar da yürümek için cambazlık yapmanız gerekiyor.Büfeler Büyük Şehir tabelası altında mantar gibi çoğaldı kafeler, mekanlar kaldırımları işgal ediyorlar daha bir yığın sorun.Kayser,Konya'dan gelen misafirlerimiz Adana'da nasıl yaşıyorsunuz diyorlar Adana gibi başkan anladık da Adana nasıl?Çözüm olacak mı bunlara yönelik bir çalışma plan program var mı yoksa yine afiş belediyeciliği mi?Trafik sorunu her geçen gün daha da artıyor,sinekle bile baş edemiyoruz.Ailenizle gideceğiniz bir mesire alanı yok ya çöpten geçilmiyor ya da içkili alemli yerler haline gelmiş gidemiyorsunuz velhasıl kelam sorunlar çözüm bekliyor afiş değil.

Gölköy villa sakinleri tarafından 17.09.2019 00:49:32 tarihinde yazılmış
Arkadaşlar kaç gündür Zeydan beye ulaşmaya çalışıyoruz ama nafile. Yıllardır Gölköy villalarında oturuyoruz. Yanımıza bir gece klübü açıldı( tren) her gece olay. Şimdide karşımıza kaçak bir şekilde kocaman bir Cafe yapılıyor ve şikayet ettiğimiz halde Büyükşehir müdahale etmiyor. İnşaat devam ediyor. Lütfen basın bunu dikkate alsın. Gelsin baksın. Adamlar her yeri işgal ediyor ses çıkaran yok.

Serhat tarafından 16.09.2019 21:08:35 tarihinde yazılmış
Sefa bey benim partim yok gocunacak bir durumumda yok...İki secimde Sözsüz e oy vermedim.. Bu sayfada sözsüzü yerden yere vurup paçavra eden başka yorumcu da yoktur geçmiş yorumlarımı oku bir zahmet... Devlet teki tüm israfa karşıyım Diyanet te Maliye de Belediye de benim için aynı ...Size batmışkı bana cevap verme ihtiyacı duymuşsunuzdur... Siz sosyalistler AKP ye MHP ye örnek olun görelim diyorum bunda gocunacak ne var sizce? Her sosyalist sosyal medya hesabında Avrupa da Toplu taşıma ve Bisiklet ile mesai ye giden siyasetçi örneği verir buyrun yapın diyorum... Ama siz diyorsunuz biz ler özde değil sözde Sosyalist insanlarız...

yalin tarafından 16.09.2019 14:05:52 tarihinde yazılmış
Sözlü Adana Büyük Şehir belediyesini batırmıştır.Sözlü' nün başkanlığı döneminde borçlanma yetkisine destek ve onay verenler içinde chp grubu da vardır( ki bu borçlanma 80 milyondur)şimdi Zeydan' a böyle bir yetki verme derdindeler.

Adanalı tarafından 14.09.2019 12:00:24 tarihinde yazılmış
Şimdi bu AKP + mhp meclis uyeleri ne yapmaya çalısıyor anlayan varmı allah aşkına yani adama engel ni olmaya çalışıyorlar tam tersi zeydan başkan daha da parlıyor helal olsun zeydan başkan bu şekilde sizin değeriniz artıyor... Bir adanalı

kazım önük tarafından 14.09.2019 10:56:55 tarihinde yazılmış
avanta kesildi tabi herşeye ret verirler bitti cumhur ittfakı adanada

sefa ögelge tarafından 14.09.2019 01:01:27 tarihinde yazılmış
chpye özellikle laf eden kardeşim bütün partiler özellikle partiye nağlı olmayan devlet kurumları örneğin imam hatip,diyanet müdürüne ve şahsına 4 araba düşerken zeydan başkanın altındaki bisikletmi gö.üne battı...gün geldi yürüyerek işine geldi bu adam onuda geçtim kardeşim senin dediğin sözsüz zeydan başkan gibi tek arabayla çıkmayı bırak.3 arabada koruması çıkıyordu 3 arabanın dışında 2 arabada beslediği adamlar geziyordu şimdi tek arabaya laf edip satın diyorsun.hiç işini yapmadan maaş aldığı yeri bile bilmeden para almalarındansa 1 arabanın içinde 3 kişi çalışarak hak etsin o parayı....

Nadir tarafından 13.09.2019 19:14:42 tarihinde yazılmış
Cumhur ittifakı ADANAYI sevmiyor. MHP kendi döneminde ADANAda hizmet aksamasın diye yanlışlarına göz yuman CHP ye haddini bildirmektedir. Tebrik etmek lazım. AKP nin stepnesi durumundaa.. hep demişimdir.. AKP+MHP+CHP+HDP+PKK+FETÖ= SİYONİZM

vatandaş rıza tarafından 13.09.2019 15:48:51 tarihinde yazılmış
Simdiye kadar hep sag partilere oy verdim yaşım 33 bundan sonra sağ partilere oy verirsem namussuzum.

yıl tarafından 13.09.2019 12:12:43 tarihinde yazılmış
zeydan başkan'ın anlattığına göre bu yetkiye ihtiyacı yok çünkü yılbaşından sonra belediyenin kâra geçeceğini söylüyor, zaten israfı da önledi emre aydın konseri bu israfı önlemenin kutlamasıydı.belediyede bir çok bölümü kapatıyor,belediye otobüs sefer sayılarını düşürüyor,ilaçlama arabaları ilaç sıkıyor ama sinekler ölmüyor oda israfa karşı alınmış bir tedbir olsa gerek.her şey çokkk güzel oluyor.

Osman ÖZ tarafından 13.09.2019 09:46:42 tarihinde yazılmış
Cumhur ittifakı !!! Adana yararına olan bir işe neden çomak sokuyorsunuz? Mamalarınız kesildi diye mi???

Serhat tarafından 12.09.2019 17:48:39 tarihinde yazılmış
CHP liler küçük emrahı geçtiniz yav ağlamak tan.. Para arıyorsanız tüm binek araçları satın hepsini ama tek bir tane bile bırakmayın zeydan başkanda bisiklet ile gidip gelsin işe varmısınız?Siz hani sosyalist birazda komünist biraz da halkçısınız ya hep avrupa da ki Bisiklet ile işe gidip gelen siyasetçi örneği verip sosyal medyada paylaşım yapar sınız ya hani buyrun yetki sizde Zeydan başkan tüm binek araçları istisnasız satsın Bende dahil tüm Dünya ayakta alkışlasın...Bakın size onlarca kez gördüğüm Bir örnek vereyim SU aboneliği açma kapama gibi işlemler için Doblo tarz arabalar ile üç kişi geliyor Buradan işe başlayın dediğim gibi tek kişi Elektrik li motor ile bu işlemleri yapabilir...Ama işinize gelmez sizde sözsüz gibi yandaş doldurup israf yapıp Adananın tüm vatandaşın alın terini çarçur edeceksiniz.

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT
Yüksel MERT
Atatürk Dostluğu

Metin DOĞRUYOL

KONUK YAZARLAR
Prof. Dr. Banu KUMBAK AYGÜN

Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Garp Yolu

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1536
Bugün Gelen: 
7067
Toplam Ziyaretçi: 
318136606