15:59:34 / 26.01.2020 
İnekler yanmaktan son anda kurtarıldı   |   1380 litre kaçak içki ele geçirildi   |   Demirspor'dan 'deprem' duyarlılığı   |   2 bin polisle asayiş uygulaması   |   Apartmanda şok eden ölüm   |   Cezaevinden kaçtı polisten kaçamadı   |   Deri fabrikasında yangın: 1 ölü   |   Pamuk yüklü tır yandı   |   Mobilya atölyesinde korkutan yangın   |   Oyun bağımlılığı gençleri tehdit ediyor   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
Dolmuşta feci ölüm
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
Erdoğan, Adanalılara seslendi
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
SEÇİMDEN ÖNCE VERİLEN SÖZLER UNUTULDU
08.12.2019

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, yüzlerce işçiyi daha kapının önüne koydu.
Yerel seçimlerin öncesinde ‘Hiçbir işçinin ekmeğiyle oynamayacağız' diyerek namus sözü veren CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu sözlerini unuttu ve seçimler biter bitmez vatandaşın ekmeğine göz dikti.

CHP’li birçok belediyede işçi kıyımları sürerken son olarak Adana Büyükşehir Belediyesi’nden yeni kıyım haberleri geldi.

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, yüzlerce işçiyi daha kapının önüne koydu. Adana’da işten çıkarılanların sayısı 3 bini buldu.


.
Bu haber 7855 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Nadir tarafından 23.12.2019 10:59:46 tarihinde yazılmış
Son.. diyecen bişi varsa yaz.. Okuyup malumatlanlım. Malum dış güçler senin elini kolunu bağlamasın

son tarafından 16.12.2019 11:41:09 tarihinde yazılmış
Nadirciğim yazdıkların ne kuşa benziyor ne leyleğe, aslında yazmaya bile değmez ama söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.

Nadir tarafından 10.12.2019 20:10:04 tarihinde yazılmış
Karalar olması gereken sınıra çek. Belediye süneler kapısı olmaktan çıksın. Belediyeden atılanlar gitsin imam olsun hatip olsun. gitsin özel güvenlik olsun.. polis olsun başçavuş olsun. Devletimiz nasıl olsa üretimi desteklemiyor. Tüketime yönelik çalışmaları var. İnşaatla kalkınılmaz.. tarımsal hayvansal sanayi teknoloji yazımlımsal kalıtımsal e ticaret gaz doğalgaz biyogaz üretmekle kalkınır. Maalesef MHP+CHP+AKP ittifakı 18,5 yıldır ülkeyi bu minval üzere hizaya soktular. Elde avuçta ne varsa sattılar. Piyjama ile satanlar sonu pek iyi olmaz. Kul hakkı kamu hakkı önemli bir konu. Herne kadar Fetva makamınız hayriyettin Karaman Hocaefendinizin attığı kazık hem ahiretinizi hemde dünyanızı mahvedecek. Yolsuzluk haram değil diyen Hayrettin nasıl hesap verecek Allah bilir. Eğer bir yaratıcı inancı varsa ve o yaratıcıya inanıyorlarsa ;;; o kişilerin İnandıkları Tanrı adı ne olursa olsun, Hz Adem ve Hz Muhammedin Alllahından farklı bir tanrıdır... Zira Hz Adem ve Hz Muhammedin inandıkları ve tebliğ ettikleri Allahın hükümleri açıktır. Bir elmayı 20 kişiye taşıtmak ne dinidir.. nede etiktir. Belediyenin görevi herkese yangelip yatacağı bir iş kapısı vermek değildir. Belediye sadece ihtiyaç sahiplerine sosyal yönünü gösterip hayatlarını idame ettirmek için maddi yardımda bulunmaktır. Genel işsizlik Hükümetin işidir. Zeydan KARALAR ne kadar fazlalık varsa atmalısınız. Mahkeme kararı ile dönse bile atmalısınız..

salkım tarafından 10.12.2019 14:00:21 tarihinde yazılmış
Zeydan bir dönem bu şekil idare eder hdp sayesinde yeniden seçilir kendi kirvelerini belediyeye doldurur.

Gülümse tarafından 10.12.2019 08:01:09 tarihinde yazılmış
2006 yılından beri CHP Çukurova ilçeye üyeyim..7 yıldir Adana Buyuksehir Belediyesinin personeliydim.Kendi partim beni işten çıkardı yazıklar olsun...Emegimi ziyan edenlerede o koltuk kalmayacak.!!!!!!

adanalı tarafından 09.12.2019 23:23:17 tarihinde yazılmış
tamamen tarafsız olarak yazıyorum.başkan çalısıyor diyenler ispatlayın lafla gemi yürümez.sahaya inmek lazım. Önce şu yollara bakın her gün daha kötüye gidiyor. gittiginiz yollarda kaç tane çukur var saydınız mı hiç. pankart asmakla olmaz bu işler. kaldırımda bile yürüyemez olduk. yazacak şey çok. işçilere gelince kim kimin ekmegi ile oynarsa Allah da onu bildiği gibi yapar. Garibanın bir Allah ı var oda yeter.

adanalı tarafından 09.12.2019 23:09:12 tarihinde yazılmış
asibey bir halt bildiğin yok emekçi ekmeğinde işinde gücünde olanlar çıkartılıyor sen de biliyorsun ki bu böyle işten çıkartılanlar mahkemeye veriyor birşey öğrenmek istiyorsan bugün kü meclis toplantısını izle de öğren bağnaz bir şekilde destekleme körü körüne

Mert tarafından 09.12.2019 20:16:31 tarihinde yazılmış
Arkadaşlar yıllardır adana meteosunda çalışıyorum ve ıslak imzalı ise giriş çıkış listelerimiz var ayrıca elektronik kart okutmalarimiz mevcut ve her ay insan kaynakları bunları kontrol ediyor üstüne birde kurumda her yerde kameralar var yani ben şahsıma söyliyeyim kartıçı bankamatik ci biri değilim olmamda ayrıca siyasi partizanda değilim ama işten çıkarıldım bazı arkadaşlar hani neredeler diyor adliyeye git açılan dava sayılarına bir bakın lütfen şu anda tam 700 işçi ise iade davasını kazandı ama görevlerine iade edilmiyorlar neden çünkü amaç sağ gösterip Sol vurmak yani ortaya bir yalan attılar herkes ona inanıyor..neden adana büyükşehir belediyesinin birtane bile işçiye açtığı dava yok bankamatik ci diye yada başkana hakaret etmiş diye ilginç değilmi at yalanı s...... inananı olayina döndü bu. Hodri meydan başkan sn karalar da dava açsın o zaman tum bankamatik çilerden aldıkları paraları istesin kendine hakaret edenlerden tazminat istesin ve ispatlasın ohhhh ne güzel söyle yalanı insanları kış günü işinden ekmeğinden et....aksi halde işten atılan o kadar işçi dava açmalı sn karalar hakkında insanları yalan ile fislemek çok çirkin ve ahlak dışı...

tarafından 09.12.2019 17:05:16 tarihinde yazılmış
Sürekli şehir dışında festivalllerde. İcraat sıfır

H.Mehmet Öztürk tarafından 09.12.2019 14:47:33 tarihinde yazılmış
Çıkarılan işçilerle ilgili bir mülakat yapacak gazeteci yok mu?Gerçekleri öğrenmek istiyoruz.İşçi ne zaman işe alınmış,o iş için yeterli mi?Siyasi kanaldan mı işe alınmış,taşoran işçisi mi?Kadrolu işçi mi hepsini bilmek istiyoruz.

ASKİ Çalışanı(ydım) tarafından 09.12.2019 12:54:33 tarihinde yazılmış
Ben ASKİ'de 10 yıldır çalışıyorum 7 yıl önce de sözleşme aldım, birgün bile işe gitmemezlik yapmadım. Benim yaptığım işi şuan ASKİ'de yapacak başka personel olmadığı için 5 yıldır da yıllık izne bile gitmedim mesai verilmediği halde cumartesi ve pazar gelip çalıştım. Şimdi kadro fazlası denip çıkartılıyorum bunların hiç birisi dokunumuyor da bankamatikçi piçler hala duruyor ve yüzlerce gerçekten ekmeğindeki sözleşmeli ve taşeron işçiler çıkartılıyor.

asibey tarafından 09.12.2019 12:23:29 tarihinde yazılmış
Ya bir deli bir kuyuya bir taş atıyor kırk akıllı çıkaramıyor. Peki çıkarılanların sesi niye çıkmıyor da anca böyle asparagas habere yorum yapıyorsunuz.Çünkü çıkanlar bankamatikçi bu haberi yapanda çok iyi biliyor ki belki kendisi bile sözlüden maaş alıyordur.Çıkarmazsa zaten şüphe duyarım .Emeğiyle çalışan onlarca ülkücü -Akpkli biliyorum çevremde hiçbirinin çıktığını görmedim.Ama maaşlarımız hala içerde diyorlar. Hadi çıksınlar meydana O çıkarılanlar belediyede ne görevdelermiş görelim.

Adanalı tarafından 09.12.2019 11:47:21 tarihinde yazılmış
Adana gibi Başkan, Adanamız daha güzel olacak Zeydan Başkanla, o kimseyi keyfinden çıkarmaz vardır bildiği, oyumuz ona helal.

Sami tarafından 09.12.2019 11:24:06 tarihinde yazılmış
Zeydan çalışıyor diyerek bir algı oluşturarak seçim kazanan Zeydan başkan Yeni sıdadyum Hekimköy den Kozan yoluna çıkan bir cadde var böyle rezil bir yol olamaz Hüseyin SözLü yama yapıyordu yamaya da razı olur hale geldik oda yapılmıyor hergün kaçtane araç çukura düşüp rotu kırılıyor Siz Adanaya Adanalıya düşmanmısınız kardeşim Böyle giderse vay halimize

kadir tarafından 09.12.2019 10:45:49 tarihinde yazılmış
valla arkadasım burda bu kadar bagıryorsunuz anladık ama o sesinizi binlerce bankamatikçi memurlar için niye yükseltmediniz

yıl tarafından 09.12.2019 09:38:34 tarihinde yazılmış
Chp sözde emekçidir emekten yanadır ama sadece kendilerinin emeği kutsaldır diğerleri ya yandaştır ya da bankamatikçi bunların ailelerinin, liyakatlerinin önemi yoktur, seçimlerden önce genel başkanları dahil verdikleri sözünde bir önemi yoktur, kulaklarının üzerine yatarlar militan muhalefetle, Erdoğan alerjisi ile durumu kurtarırlar. Adana'da seçimin üzerinden kaç ay geçti belediye borçlanma yetkisi de aldı bir icraat yok, reklam ve afiş belediyeciliği canım Adana'ma hayırlı olsun.

A kaplan tarafından 09.12.2019 08:56:41 tarihinde yazılmış
Sayın karalar 9 ay geçti çiviçakmadın.makamına 9 defa girdin sadece işçi çıkışlarını imzalamak için vah adanam vah herkes layık olduğu şekilde Yaşar

Ads tarafından 09.12.2019 07:32:30 tarihinde yazılmış
Az bile çıkarmış. En az 3 bin bankamatik memuru , işe yaramayan adam daha var.

tarafından 08.12.2019 23:38:52 tarihinde yazılmış
ozamanyayınlamayın

erol taner tarafından 08.12.2019 22:33:54 tarihinde yazılmış
AGUSTOS AYINDA B.ŞEHİR TİYATRO SALONU FUAYESİNDE BİR SERGİ AÇILIŞINA GİTTİM BİDE BAKTIM MİSAFİR KOLTUKLARINDA ÇOK SAYIDA İNSAN UYKUYA DALMIŞ BEN DE ZANNEDİYORUMKİ HAVA SICAK YA YOLDAN GEÇENLER İÇERİ GİRİP BİRAZ SERİNLEMEK İSTEMİŞLER DİYE DÜŞÜNDÜM. AMA İŞİN ASLI ÖYLE DEĞİLMİŞ SORDUM ORDAKİ GÖREVLİLERE ONLAR SÖZLÜ DÖNEMİNDE İŞE GELMEDEN BANKAMATİKDEN MAAŞ ALAN İNSANLARMIŞ BAŞKAN ZEYDAN KARALAR DA GİDİN ORADA OTURUN ADANA HALKI GERÇEĞİ GÖRSÜN DEMİŞ VE İŞTE BÖYLE İŞİN ASLINI ÖĞRENMEDEN BAŞKAN ZEYDAN BEYE BEDDUA ETMEYİN BİRAZ SİZ ALLAHTAN KORKUN İFTİRA ATMAK GÜNAHTIR.

VATANDAŞ tarafından 08.12.2019 22:30:08 tarihinde yazılmış
Bir kişide çıkıp demiyor ki bu çıkanlar evine ne götürecek herkez kendince siyaset yapıyor devlet nie gerçek kadroyu veremiyor bu çalışanlara taşeronlar gerçek kadro dediler maaş garantisi dediler devlet güvencesi dediler hiçbirşey yokk laf ebeliği yapan cevabını aldı herkes karşılığını görür görüyorda

adanalı tarafından 08.12.2019 22:06:32 tarihinde yazılmış
9 ay oldu adanaya bir çivi çakılmadı. hayvan barınağını pasif durumda mezarlıklar temizlenmediği için eskiye göre berbat durumda belediye fırınının randımanını düşürdün ekmek külübülerinde sıralar uzadıkça uzuyor ekmek yok mazot olmadığı için belediye otobüs seferlerini azalttın halk perişan emekçi diye geçiniyorsun emekçinin ekmeğinle oynuyorsun keşke kartçıları çıkartabilseydin torpili olanlar iş başında adanada hiç kimse zeydan kadar chp ye bu kadar zarar vermedi diğer illerdeki chp başkanlar harıl harıl çalışıyor sayın karalar hizmet anlamında ortada yok

Şehmuz tarafından 08.12.2019 21:39:06 tarihinde yazılmış
Mhp de olsa aynı şeyi yapardı.

Seçimde Ağlama CHP tarafından 08.12.2019 19:25:50 tarihinde yazılmış
Medyada KHK lıları savunuyorlar gelin iş verelim diyorlar 3 yıldır KHK dan ihraç olup iade olanı 1 ay bile çalıştırmadan işten çıkartıyorsun 200.BİN KHK lı bundan haberdar olacaktır Yalancı CHP .

Sahin Avci tarafından 08.12.2019 19:22:11 tarihinde yazılmış
Ooooooyyyyyyyy karalar, karalar .karalar Bagladin Adanaya karalar

Hacı COŞKUN tarafından 08.12.2019 18:58:10 tarihinde yazılmış
gereksiz ise, boş yere alındıysa alkışlanacak bir karardır. kutluyorum.

Serhat tarafından 08.12.2019 18:20:16 tarihinde yazılmış
Bu zihniyetin NAMUS sözü Böyle ise RABBİM tüm ülkeyi insanları bunların şerriden korusun Ebedi bunlara iktidar yüzü göstermesin...Kalite asla tesadüfi değildir..

Sarıçam tarafından 08.12.2019 15:17:15 tarihinde yazılmış
Ne yapacak ya sanki diğerleri kovmuyor. Geç bile kalmış

adanalı tarafından 08.12.2019 13:15:36 tarihinde yazılmış
3 bin matik elemanı vardı onlar olmasın bunlar, bu arada matik memurlarından paralar geri istenecekti acaba o ne oldu

Issızca'lı tarafından 08.12.2019 12:23:41 tarihinde yazılmış
Zeydan Karalar'ı Adana'nın Başına Sağcı,Ülkücü,Bir kısım İslamcı geçinenler getirdi...Yoksa Chp'nin Adana'da Başkan çıkaracak oyu yok...Şimdi oy verenler "Offff" çekiyor ama iş işten geçti....Umarım bu hatayı Genel seçimler de yapmazlar zira bu hatayı tekrar yaparsalar vay Ülkenin Haline..."Hükümete ders vereceğiz" diyerek büyük bir hata yapıldı! Yanlış yapan sadece kendine ders vermiş olur...

Özcan tarafından 08.12.2019 11:48:09 tarihinde yazılmış
Sayın Karalar.. Bir kominist olarak gereğini yap. Aytaç Durak gittikten sonra işe alınanların bir tanesini bırakma.. Aytaçdan sonra alınanlar fetöcü sözlü başlayınca alınanların %30 u fetöcü, %40 ı ülkücü çakal % 25 i PKK-MKLP lı kalan % 5 ide emekçidir. Sözlü zamanında ve zihni zamanında alınanların %90 ını temizle.. O zaman 5 dönem daha başkansın. Yoksa sana oy yok. İşe almakla işeten atmamakla başarılı olamazsın. Bir odada 25 kişi fazla. Gönder fazlalıkları Doğuda hizmet etsinler. karsa arfdahana Tufanbeyliye fekeye saimbeyliye aladağa pozantıya yolla.. Kar temizleyip yolları tuzlasınlaar..

Mahmut Olca tarafından 08.12.2019 11:40:47 tarihinde yazılmış
Böyle çıplak ifade ile habercilik yapılmaz!. Gerçekçi gazeteci (gazeteciler) araştırır, soruşturur, nedenleri bulur sonra kamuya haberini yapar. “Karalar üç bin kişiyi kapının önüne koydu” diye anlamı ÇIPLAK olan ifade ile haber yapılmaz. Hem yöneticilere, hem kamuya saygılı olun!...

Nadir tarafından 08.12.2019 10:46:56 tarihinde yazılmış
Tebrik ederim Karaları.. Sözlünün süne gibi belediyeye yapışmış çalışmadan maaş alan... 5 yıl boyunca belediyeden başka belediyedeki işyerini bilmeyen KARALARr gelince kendilerine söylenen odaya doluşan REİSÇİKler ... Kul hakkı yemeye devam edin. Bir koministten adil olmasını beklemezdim... ama Karalar iyi ki varsın..

tarafından 08.12.2019 10:27:10 tarihinde yazılmış
Vay yavrum vay üçlü ittifak CHP hdp Saadet bence beklemek lazım 2nçi dönem bakmak lazım daha çok erken elinde sihirli değnek yokki ilk iş hdplileri belediyeye sormak

tarafından 08.12.2019 10:20:05 tarihinde yazılmış
01 Karalar baglicak dedim kimse inanmadi götür seversin 01in yüz karalari o vara o ataş gibi kavuri Valla

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Garplılaşma ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3304
Bugün Gelen: 
46492
Toplam Ziyaretçi: 
324423753