13:10:37 / 07.12.2019 
Pozantı ve Karaisalı için çalıştay   |   Park kavgasında silahına sarıldı   |   Alparslan Kuytul tekrar tahliye edildi   |   Polisi görünce kasayı bırakıp kaçtılar   |   Adana'da kaçak akaryakıt operasyonu   |   Ceyhan Belediyesi'nde korkutan yangın   |   Bu da teröristlere çalışan dolandırıcı   |   MÜSİAD'tan Vali Demirtaş'a ziyaret   |   Alanyaspor 5-1 Adanaspor   |   Trafikte drone uygulamalar sürüyor   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
Dolmuşta feci ölüm
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor
Sözlü'den iddialı seçim çıkışı

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
Yüksel MERT
Yüreğir'in Yüreğine Yürüyen Adam
Yüksel MERT   -    MERTÇE [email protected]
OĞUZHAN BINGÖL
(YÜREĞİR’İN YÜREĞİNE YÜRÜYEN ADAM)

“Allah cc bizi Yüreğirlilere mahcup etmesin...”

Bilgisiyle, birikimiyle, bilinciyle, sevgisi, saygısı, devlet deneyimi ve insani özellikleriyle farkını fark ettiren, kısa zamanda Yüreğirlilerin yüreğine yürüyen, Yüreğir Kaymakamı Oğuzhan BİNGÖL’ü makamında ziyaret ederek fikir alışverişinde bulunduk.

GECİKMİŞ BİR ZİYARET

Okuyan, düşünen yazan, uzun yıllardan bu yana Yüreğir’de oturan bir yurttaş olarak, dahasıda yeni Kaymakamlık binasına kapı komşu olarak ziyareti geciktirmemin sebebi 6 Aydan bu yana yaylada olmamdan kaynaklanıyordu. Randevu alarak saat 09’da makamda buluştuk.

ACI KAHVE EŞLİĞİNDE MUHABBET

Kırk yıllık dostluk ve vefayı ifade eden acı kahvelerimizi içtik. Çaylar ikilendi, muhabbet koyulaştı. Sevgili Kaymakamımız Oğuzhan BİNGÖL’ün ali düşüncelerinden müstefit oldum. Karınca kararınca Yüreğir ile ilgili düşüncelerimi arz ettim. Can kulağıyla dinliyordu. Sevgi ve saygıda en küçük bir rahatsızlığına rastlamadım. Merkeze İnsan’ı koyan, çok güzel düş ve düşünceleri olan pırıl pırıl bir yöneticiydi Oğuzhan BINGÖL. Son cümlesi “Allah bizi Yürğirlilere mahcup etmesin.” Oldu.
 
Ne diyelim; Allah cc bu devlete-millete hizmet eden samimi yöneticilerimizi başımızdan eksik etmesin. Birliğimiz, dirliğimiz daimi olsun...

YouTube Link: https://youtu.be/Qxyzwdyxzyg

YÜKSEL MERTÇE HABER

Kameraman: Cüneyt DÖNMEZ
Kaymakamlık Binası/ Yüreğir/ Adana/TÜRKİYE
Bu yazı 1061 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır
 
Yazarın Daha Önceki Yazıları

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

yıl tarafından 03.12.2019 11:15:19 tarihinde yazılmış
Hüseyin Bayrak, Yüksel Mert gibi adamlar kendi çıkarına yazı yazan güzellemeler yapan adamlar .Adana'da belediye başkanı değişti, bu başkan söz verdiği halde bir sürü insanı bankamatikçi yaftası ile ekmeğinden etti bunlar da bu kıyımı desteklediler. Bunun hukuki dayanağını ne sordular ne de araştırdılar ki bu bir gazetecinin eğer gazeteci ise sorumluluğudur.Adana da yığınla sorun var ulaşım, trafik ,çarpık kentleşme tabi bu sorunların mümessili Zeydan değil, fakat Zeydan ın gündemi farklı konser ve afiş çalışmaları,Adana nın yaşanabilir bir şehir olmasıyla ilgili bir derdinin olmadığı A SINIFI ayrımcılığıyla görünmüştür. Sayın Hüseyin Bayrak yazılarını editörü olduğu haber sitesinde değil face de yayınlıyormuş neden acaba? Adana ile ilgili görüş, fikir ve eleştirilerinizi bu sayfadan yayınlasanız da biz de bilsek öğrensek Sayın Yüksel Mert Yüregir ile ilgili bizimde Yüregimize yürüseniz.

Hkn tarafından 30.11.2019 20:11:07 tarihinde yazılmış
Yüregirin yüregine yürüyen adam .. YYYA.. başlıga bak ?, sanki çanakkale gazisi , sanki Türkiyeyi kurtarmış sanki dünyayı kurtarmış biriyle konuşup ülkeyi kurtarıyor sayın mert !!!! Başlıga bak ! Yüregimize yürümek nedir ya !!! Kalbimize dokunmak gibi bişey heralde !!! YYYAdam ... 😂kaleminden yağ damlıyor .. be yürü be yüksel mert ..

tarafından 29.11.2019 14:22:33 tarihinde yazılmış
Yüksel mert işi bıraktı heralde normalde kötü yorum olunca anında yazıyı değiştirirdi ? İşine gelmeyince ! Emin olduk gitti heralde .. çok isabet olmuş teşekkürler adana haber

yüreğir yüreğir tarafından 14.11.2019 13:14:26 tarihinde yazılmış
Bu adamı gazeteci mi yoksa yalaka mı haber değeri olan tek bir yazısı var mı bırakın Allah rızası için .Bu siteyi böyle boş adamlar var diye görmek istemiyorum.

Nadir tarafından 11.11.2019 15:49:08 tarihinde yazılmış
Yüreğirin yüreğine yürrü kim tutar senii

Hakan tarafından 08.11.2019 11:27:38 tarihinde yazılmış
Sevgili yorumcular ; sizin yazılarınız emin olun bu köse yazılarından daha değerli anlamlı ; yalnız atladıgınız konu , kime ne diyorsunuz ? Bu tip adamlar , bu mevkilerdeki adamlara kendini göstermek için konuşmak için bu röportajlar için ne sıkıntı çekiyor ? Adam bunu övmez yalamazsa ? Bidaha bırakın görüşmeyi görmesi mümkün mü olur ? Tabiki herseye agamsın paşamsın dicek öve öve bitiremeyecek .. bunlarda nerde o gazetecilik elini masaya vurma , sorgulama , hesap sorma yanlış deme yani sizde hayret bişeysiniz ?? Ne bekliyorsunuz ? Onu anlamıyorum ? Siz bunların hiç birini eleştirdiğini kızdıgını , yanlış yaptıgını söylediği adam var mı ? Bunlar bld başkanı vali kaymakam vs gidecek bu yanlış oldu diyecek sorgulayacak .. baksana kahve üstüne kahve içmiş onu yazıyor .. bu köşe yazarlığı değil anılarını anlatıyor .. yemek yer biyerde adamı öve öve nerdeyse dünyayı oraya davet edecek ? Künefe yerler dünyanın en iyi künefecisi o olur ? Bunlar böyle yani .. lütfen fazla bişe beklemeyin .. ben yorumları okuyorum daha gerçekçi saf net .. hüseyin bayrak editorüm diyorsun 2-3 köşe yazarı bilen akademisyen yok değilmi ? Bizi boş beleş yazılara mahkum ediyorsunuz ??? Bilgi haber istiyoruz anı paylaşımları değil .. burası anadoludan görünüm değil adana ? Ve adananın sıkıntıları faydalı olacak işler .. işsizlige değinin kimler nereler eleman arıyor gençlere yardımcı olun .. önünü açın ? Bilmeyebilirler okadar genç nüfus var çaresiz yol gösterin millete .. bakın bu fabrika yeni açılmış elemanda arıyor gezdik gördük hem oraya tanıtımına destek olur hem iş bulunur. gibi .. adamın yediği künefe içtiği kahve yaylası saz dıngırtısı ?? Nedir bunlar arkadaşım .. gitsin kitap yazsın okumak isteyen alır ! Haber okuyalım diyoruz .. neler okuyoruz .. okuyucu platformu olusturun , halka kulak verin , adanalı ne diyor ne istiyor , genel istek beklenti ne .. yapın bunları .. yazmak için yazılmış bayat bayat yazılar ? Gereksiz hikayeler ! Hadi bunu okuduk ne kattı ?? Bize ?? Bunun kime ne faydası oldu ! Beyefendi gitmiş arka arkaya kahve içmiş .. sorsana ne değişecek yüregirde nolacak ? Ne düşünüyorsunuz ? Yılllardır aynı değişim olacakmı ? Plan proje yenilik varmı .. dişe tırnaga dokunur bi kalıcı bişe düşünülüyormu .. halka dokunuş, yüregirliye dokunuş olacakmı ? Sosyal yardım alıyormu insanlar göç varmı giden varmı ? Kaç işyeri açıldı kapandı .. ragbet neyde .. fikir varmı

tarafından 04.11.2019 18:04:33 tarihinde yazılmış
Yüksel mert ? Artık bu işleri bıraksan yaylana dönsen ? Öve öve öve , bitiremedin ? Başka iş bilmezmisin sen ! Yada hiç ters giden iş yokmu ? Onlara değinsen ... herseymi yolunda , güzel , iyi ... bukadar olmaz ama .. her kimi görsen yüzüne övgü övgü övgü ... birazda toplumsal kurallara egilsen ? Yollara baksan adanada yaşamıyormusun ? Trafik rezalet .. yollar rezalet ? Açlık pahalılık işsizlik zamlar var bu ülkede ? İnsanlar geçinemiyor mutsuz sinirli hırçın ?? Sen isviçredemi norveçtemi yaşıyon ? Bi kendini sorgula ! Napoyorum ben de , buda çok önemli .. ?

BEREN İNŞAAT tarafından 04.11.2019 08:30:36 tarihinde yazılmış
Sayın hocam gene gerçekleri yazmışsınız her zaman olduğu gib

tarafından 02.11.2019 21:58:08 tarihinde yazılmış
Allahaşkına ; senin yüregirle ilgili ne fikrin var ? Da fikiralışverişinde bulunmuş , yollarımı altyapıyımı imarımı hizmetimi neyi konuştun ?? Konu neydi ? Gitme sıgınma talebin neydi , ?

Issızca'lı tarafından 02.11.2019 11:09:53 tarihinde yazılmış
Yüksel Mert, Sen adamı övdükçe Ben utandım,İnsanlar bu şekilde Suratlarına karşı övülmez,Şeytan'a yardımcı olma..Dünya Ölümlü dünya,Yağcılığa gerek yok..

resat tarafından 01.11.2019 11:06:21 tarihinde yazılmış
Hüseyin Bayrak eğer Yüksel Mert e yazdıklarından (daha doğrusu yazamadıklarından) dolayı para ödüyorsan sen bu işten anlamıyorsun demektir.

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Düşenin Dostu Ol

Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Prof. Dr. Banu KUMBAK AYGÜN

Hasan TÜLÜCEOĞLU

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1096
Bugün Gelen: 
17956
Toplam Ziyaretçi: 
321173385