01:56:53 / 27.05.2020 
Uyuşturucu satıcıları mahalleliyi vurdu   |   Vali Demirtaş'tan çiftçilere 'geçmiş olsun'   |   Çukurova'da biçerdöver, kırsalda orak   |   Tufanbeyli’de fasulye soğuktan kurudu   |   Vali Demirtaş: Başarı hepimize ait   |   Rüzgar buğdaya zarar verdi   |   Nargile kutusundan uyuşturucu çıktı   |   Uyuşturucu tacirleri kaçamadı   |   Engelli adam evinde ölü bulundu   |   Polisten palyaçolu, pamuk şekerli bayram   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Adana'da evleri su bastı
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
ADANA 'ZEYDAN KARALAR' DEDİ
31.03.2019

Adana İli Seçim Sonuçları... Sandıkların yüzde 96,2'i açıldı... İşte ilçe ilçe seçim sonuçları...

Bu haber 12075 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Nadir tarafından 08.04.2019 17:25:59 tarihinde yazılmış
HOŞGÖRÜ ve TEVAZÜ kazandı.. koninist bile olsa insan insandır. HIRSIZ ve ARSIZ sa müslümn demek zuldür..

ali kuşdemir tarafından 08.04.2019 09:43:53 tarihinde yazılmış
kızıldağda ekmek arası sucuk ve davul zurna kaybetti.

TUZLALI tarafından 03.04.2019 22:35:17 tarihinde yazılmış
Ey zillete düşenler Zillet kim miş gördünüz mü ? Zillet sizin düştüğünüz durumdur.NOKTA.

Bekler tarafından 03.04.2019 17:00:40 tarihinde yazılmış
Reis bin alide yıldırımda ömer çelikde şimdi metal yorgunluğu varmı yokmu ....

Koza tarafından 03.04.2019 16:02:12 tarihinde yazılmış
Benim oyum kıymetli herkese atmam oy vereceğim kişi ona değmeli o vasıflarda bir aday göremedim Benim için yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal hesabı Adana dan bir beş yıl daha halt olmaz

. tarafından 02.04.2019 23:10:26 tarihinde yazılmış
Öncelikle Sayın Zeydan Karalar'a 5 yıllık Adana Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı döneminde başarılar dilerim. Bence Adana'da yapılacak ilk iş şu anda yolcu sayısından elde edilen gelirle işletme , bakım-onarım ve enerji giderini karşılayamayan dolayısıyla zararına çalışan Adana metrosunun çalışmasını kamu yararına durdurmaktır. Zaten Adana Büyükşehir Belediyesinin çok borcu var ve metronun sırf populizlme zararına çalıştırılması şu ana kadar doğru değildi ve metro zararına çalışıyorsa ki şu anda yolcu sayısı güzergahının yanlış olmasından dolayı yeterli değildir. Dolayısıyla metro zararına çalıştırılmamalıdır. Metro Şehrin işlek yerlerinden geçmedikçe üniversteyede uzatsan gene insanlar binmez... dolayısıyla metro Adana nüfusunun yoğun olduğu yerlerden geçirilmelidir güzergah olarak...

Çukurova tarafından 02.04.2019 17:13:12 tarihinde yazılmış
Hüseyin Sözlü 2014 seçimlerini sol seçmenden aldığı 3-4 puanlık destekle kazanmıştı. TKP, EMEP gibi uç sol partilere oy atan bir seçmen olarak Sözlü'ye oy vermiştim. Fakat Sözlü yönetimindeki 5 yılda Adana bir adım ileriye gidemedi, bir zamanlar Türkiye'nin 4. kalkınmış ili durumundayken şu anda ilk 10 arasına giremez. Umarım Sözlü'nün vaat ettiği fakat gerçekleştirmediği projeler hayata geçirilir: Metro hattının üniversiteye kadar uzatılması ve Özal Bulvarına bağlanması, Baraj Seddi yerine modern bir köprü yapılması, Göl kıyısına yapılacak Marina Port projesi, yeni ve modern bir otogar, çarşıdaki trafik sorunun çözülmesi...

Kozan tarafından 02.04.2019 10:02:17 tarihinde yazılmış
Akp büyükşehir de sözlü ile kaybetti. Akp kendi aday çıkarsa idi fark ile alirdi

Akp li tarafından 01.04.2019 23:37:37 tarihinde yazılmış
Şahsen kimseden kötülük görmedim ancak bir akp li olarak soruyorum sayın cumhurbaşkanına niçin öve öve bitiremediği adana ya çalışmıyor ya da niçin adanada desteklenmeyen daha ilk günden doğru yada yanlış akp camiasında dahi kabul edilmediği söylenen birine destek bekliyor. Evet ben her seçimde pusula da ne kadar ampul varsa direk tercih dedim ama bu seçimde ise bütün oyum chp den yana kullandım. Sanırım adana da kaybedilmenin nedeni bu çünkü herkes benim gibi düşündü. Gelip oy istediğin kişiyi yeni yönetim olarak chp yönetmeye başladığında vede bir yanlış olduğunu belgeleyerek yargıya taşıdığında nasıl sorgulayacaksın sayın cumhurbaşkanım. Adana yı üzdüğünüzü düşünüyor herkese yol açıklığı diliyorum.

seyhanlı tarafından 01.04.2019 14:42:24 tarihinde yazılmış
450 bin oyu 150 bin oya tercih ederseniz sonuc bu olur secmen ilçede ittifak derken b sehirde reis e tepki verdi benim oyuma ipotek koyamazsın dedi şimdi secimden ders cıkarma zamanı herkes dersine iyi calışmalı rabbim zeydan baskana hayırlı hizmet yapmayı nasip etsin bir ak partili olarak

bedri tarafından 01.04.2019 14:07:17 tarihinde yazılmış
Şehid Şeyh Saide küfrederek dindar Kürtleri Şehid Seyid Rızaya küfrederek Alevi kardeşlerimizi Şehid İskilipli Atıf hocaya küfrederek dindar Türkleri kaybetmiştir. Elhasıl İslam Şehidleri alimlerimize küfrederek az kaybetmiştir. En tehlikeli olan size benzeyip sizden olmayandır. Şeytanın sağ gelmesi soldan gelmesinden daha tehlikelidir.

YALNIZ KURT tarafından 01.04.2019 12:44:46 tarihinde yazılmış
Yine bir seçim bitti Adana'nın yürekli insanları millet ittifakı olarak tercihini yaptı bu sonuç Adana'ya yakışan sonuçtur.Bundan sonra ne yapacaklarmış diyenlere inat bizim Adana Büyükşehir Belediyesinden beklentimiz daha çok çalışmak,daha çok hizmet etmek.2023'ü hedef koyanlara inat 2023'te daha çok gelişmiş Adana,daha çok hizmet edilmiş Adana politikası olmalıdır.Büyükşehir belediyesinden diğer bir beklentimiz Adana'nın 1.099,000,000-TL borcunun nereye gittiğin hesabının sorulmasıdır.Görelim bakalım Hüseyin Sözlü'den nasıl hesap sorulacak.

Serkan tarafından 01.04.2019 10:44:53 tarihinde yazılmış
Fanatik bir akp li olarak elim Hüseyin sözlü ye gitmedi.akp adına Adana'da hic mi aday yoktu. İnsanları Hüseyin sözlüye oy vermeye mahkum etmeye çalışırsanız sonucu bu olur ..aslan gibi jülide sarıeroğlu gibi bir hanımefendi varken neden aday gosterilmedi . Akp parti Hüseyin sözlü bu kadar ısrar etmekle kendi ipini kendi çekti.

Bitik Yuregir tarafından 01.04.2019 09:44:24 tarihinde yazılmış
Her donem AKP ye oy veren Yüregir yine kaybetmeyi tercih etmistir. Çivi cakmayin yuregire zaten her kosulda kazaniyorsun AKP.

kazım tarafından 01.04.2019 09:07:40 tarihinde yazılmış
Erdoğan Öer Çelik i dinlemeye devam etsin daha çok kazanır Adana da

Ozkan tarafından 01.04.2019 09:04:50 tarihinde yazılmış
Siz tabanda degil tavanda ittifak yaparsanis kaybedersiniz adanayi.Dediklerimiz ciktimi secim doneminde yaziyorduk olmaz diye ukalaca cevaplar veriyorlardi hadi simdi yazin.Bundan sonra siz gorun belediyedeki burokratlar ve daire baskanlarinin yolsuzluklari nasil meydana cikacak

BAKUSA tarafından 01.04.2019 08:17:01 tarihinde yazılmış
Siz Kafanıza göre ittifak yapasınız Ankarada .. Adanada millet Avel size versin oyu ... Bu kadar millet aşağılanmazdı ... Millet tabanda ittifak yaptı verdi oyunu Aslanlar gibi ZEYDAN Başkana ... Sözlü , Murat Cevheribucak ve diğerleri ne yaptınız Adanaya ? Hazır olan yerleri kırıp döküp kendinize ihale çıkarttınız, orda şenlik burda şenlik kızıldağ yaylasını millete reklam yaptınız bunuda yaparken faturaları millete soktunuz 10 liralık faturaya 10 milyon geçirdiniz, ÖMER ÇELİK beyfendiiiii sen Akp nin her kademesinde yer aldın halende alıyorsun Ve Adanadan vekilsin Başbakan yardımcısı , Akp kurucusu vs vs vs Adanaya ne yaptın 1 çivi çaktınmı ? ... bu milleti salak sananlar salak durumuna düştü İlahi Adalet tecelli etti .... Allah utandırmasın hayırlı olsun memleketim insallah hizmet görsün... Başkanımı şahsen tanırım güzel bir insandır Allah yolunu açık etsin ....

Çobann tarafından 01.04.2019 07:37:40 tarihinde yazılmış
Adana da sözlüde ısrar edilmesi saçmalıktan başka birşey değildi. Bu açıkça lades demekten başka birşey değildi...Cumhurbaşkanımız inşallah bir daha aynı hataya düşmez

Serhat tarafından 01.04.2019 01:00:05 tarihinde yazılmış
Adana da sözlü kaybetti..Her şer de bir hayr Her hayr da da şer olabilir ancak ALLAH bilir..Kazananlara hayırlı olsun ...Kazanmak kadar yönetmek te önemli..Benim Zeydan Başkandan temennim Ulaşım ücretlerinin düşürülmesi özellikle öğrenciler için olabiliyorsa okul açık olduğu dönemde ilköğretim ve lise öğrencileri için bedava olsun...Su ücretleri çok pahalı ne kadar düşürülebiliyorsa düşürülmesi,Zeydan Başkan aldığın oyların hakkını verirsin umarım...

Adanalı tarafından 01.04.2019 00:50:14 tarihinde yazılmış
ÇOK ŞÜKÜR BU GÜNLERİDE GÖRDÜK.ADANAYA SÖZLÜ DEĞİL ZEYDAN GEREKKKK!!!!SÖZLÜ 5 SENEDİR ADANADAN ALDIKLARIN SANA BİR ÖMÜR YETER DÜŞTÜN YAKAMIZDAN ÇOK ŞÜKÜR.ŞİMDİ GÖL MANZARALI EVİNDE OTUR İZLE BAKALIM ŞEHİR NASIL YÖNETİLİRMİŞ!!!ZEYDAN ADANA GİBİ BAŞKAN!!!

Almanyadan Bir Adanalı tarafından 01.04.2019 00:36:49 tarihinde yazılmış
Siz Kafanıza göre ittifak yapasınız Ankarada .. Adanada millet Avel size versin oyu ... Bu kadar millet aşağılanmazdı ... Millet tabanda ittifak yaptı verdi oyunu Aslanlar gibi ZEYDAN Başkana ... Sözlü , Murat Cevheribucak ve diğerleri ne yaptınız Adanaya ? Hazır olan yerleri kırıp döküp kendinize ihale çıkarttınız, orda şenlik burda şenlik kızıldağ yaylasını millete reklam yaptınız bunuda yaparken faturaları millete soktunuz 10 liralık faturaya 10 milyon geçirdiniz, ÖMER ÇELİK beyfendiiiii sen Akp nin her kademesinde yer aldın halende alıyorsun Ve Adanadan vekilsin Başbakan yardımcısı , Akp kurucusu vs vs vs Adanaya ne yaptın 1 çivi çaktınmı ? ... bu milleti salak sananlar salak durumuna düştü İlahi Adalet tecelli etti .... Allah utandırmasın hayırlı olsun memleketim insallah hizmet görsün... Başkanımı şahsen tanırım güzel bir insandır Allah yolunu açık etsin ....

Cabbar tarafından 01.04.2019 00:29:35 tarihinde yazılmış
Aman ha dıkkat edelim gider ayak cam binayı da götürür bu huso.

CHP tarafından 01.04.2019 00:04:10 tarihinde yazılmış
CEYHANIMIZA VE ADANAMIZA HAYIRLI OLSUN

tarafından 31.03.2019 23:19:23 tarihinde yazılmış
Güle güle onarım.

Yavvhehe tarafından 31.03.2019 23:01:06 tarihinde yazılmış
Akp adanayı üvey evlat görüp aday çıkarmazsa adanalıda gerekeni yapar julide sarıeroglunu aday gösterecekti alırdı o zaman adanayı

Diyek gardaş diyek :) tarafından 31.03.2019 22:29:23 tarihinde yazılmış
Ne oldu sözlü. Gördün mü Adana solunu böyle tokatlar işte. Borç takıp gittin. Başka bir şey yaptığın yok. Ülkücülerin gözü yaşlı :) :)

erkan adanali tarafından 31.03.2019 21:15:13 tarihinde yazılmış
Seyhan cukurova buyuksehir chp nin olms eee sozlu yedigin hurmalar seni bugun adanali tirmalar fikretyeni sen adana icin neyaptin adana sana neyapsin ilbaskaniyken kendini goserseydin bugun kazanmistin seni kimse tanimiyo reis asanayi harcDinbee

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Siyasiler ve Yalan
YAZARLAR
Yüksel MERT

Elif NİSA

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Pozitivizm ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3188
Bugün Gelen: 
3354
Toplam Ziyaretçi: 
330854556