12:59:48 / 18.09.2020 
Adana Lezzet Festivali marka oldu   |   Adana’da kaçakçılık operasyonu   |   Tır sürücülerini gasp eden zanlı tutuklandı   |   FETÖ operasyonuna 6 tutuklama   |   Limon fiyatıyla üreticisini sevindirdi   |   Organize suç örgütüne şafak operasyonu   |   Adana Demirspor kongresi yapıldı   |   Kanal kenarında alkol almak yasaklandı   |   Şehit yakınlarının hüzünlü gurur günü   |   Kayadaki ağaç korumaya alındı   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
ÇÜ'nün '3 Teker'ine ödül
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
'BÖYLE BİR HASTANE YOK!'
13.04.2020

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, Zeydan Karalar'ın, bin kişilik 'Sahra Hastanesi' hakkında açıklama yaptı.
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, “Bu salgın günlerinde olmayan hastaneyi var gibi göstererek siyaset yapmak affedilmez bir sorumsuzluktur” dedi.

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar'ın, bin kişilik "Sahra Hastanesi" yaptığı iddiasına ilişkin açıklamada bulundu.

Çelik, sosyal medya hesabı Twitter’dan yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu ‘Adana Büyükşehir Belediyesi’nin 1000 yataklı sahra hastanesi yaptığını, Türkiye Cumhurbaşkanlığı’nın bunu yapamadığını’ iddia ediyor. Böyle bir hastane yok. Hastane denilen yer fuar alanında perdelerle bölmeler yapılmış bir yer. Olmayan hastaneyi varmış gibi gösterip üstüne sözde siyasi iddia inşa etmek yakışıksız bir durumdur. Salgına karşı ulusal mücadele verdiğimiz bugünlerde asgari siyasi sorumluluk beklemek hakkımızdır.

Adanamızda korona virüsle mücadelede birinci basamak aile hekimlikleri başta olmak üzere tüm birinci basamak sağlık tesisleri, 16’sı kamu hastanesi, 16’sı özel hastane ve 2’si üniversite hastanesi olmak üzere toplam 34 yataklı tedavi kurumumuzda 25 bin 335 sağlık personeli ile hizmet veriliyor.

Adana geneli hastanelerimizde bin 412’si yoğun bakım yatağı olmak üzere 7 bin 197 yatak mevcut olup servislerimizde doluluk oranı yüzde 10, yoğun bakımlarımızdaki doluluk oranı ise yüzde 13’tür.

Aynı zamanda hastanelerimizde normal hastalarımız için de hizmet kesintisiz şekilde devam etmektedir. Başta sağlık çalışanları olmak üzere tüm görevlilerin üstün bir fedakarlıkla vatandaşlarımıza hizmet verdiği bir dönemde, olmayan bir hastaneyi varmış gibi göstermek tüm bu emek sahiplerine haksızlıktır. Birazcık siyasi ciddiyet, birazcık siyasi sorumluluk görmek istiyoruz.

Kılıçdaroğlu’nun ele aldığı konulara siyasi ciddiyet ve sorumlulukla yaklaşması gerekir. Her zaman olduğu gibi olmayan hizmetleri var gibi göstermişler. Her zaman olduğu gibi Cumhurbaşkanlığı makamını olmayan şeyler üzerinden eleştirmeye çalışmışlar. Vatandaşlarımızı aldatmaya çalışmak bir siyasi parti için en kötü sicildir. Bu sicilin sürekli kabarmasından rahatsızlık duymaları gerekir. Bu salgın günlerinde olmayan hastaneyi var gibi göstererek siyaset yapmak affedilmez bir sorumsuzluktur.”
Bu haber 13011 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

adanalı tarafından 10.05.2020 01:14:06 tarihinde yazılmış
Burdaki mesaj iyi algılanmalı salgın a acil tedavi merkezi lazım olursa buyrun denildi 300 500 milyon dolara hastane yapmaya gerek yok bu milletin parasını boşa harcamauın denildi bende chpli degilim mesajı anlayana

Abdi Hafız Yüksel tarafından 23.04.2020 19:00:58 tarihinde yazılmış
Ya bu AKP 'ya bakın ya. herşeyi gergin siyaset pozisyonun getiriyorlar. Yeterki gerginlin olsun, halkın 100% satlık medya dinlemek zorunda ... gaz yiyor ... sabahtan akşama kadar. Halk AÇ AÇ AÇ ... ama çaresizlik dünyasında çaresini göremiyor. Öğretilmiş Çaresizlik diye bir kavram var ... bilirmisiniz?

alaattin yurttakalan tarafından 16.04.2020 09:12:04 tarihinde yazılmış
Bu zeydan karalar popülist hareketlerden başka bi halt etmiyor... Adanaya yazık oldu

Ercan tarafından 15.04.2020 17:40:07 tarihinde yazılmış
Boşverin hastaneyi falan, Ptt her kişiye 5 adet ücretsiz maske dağıtacaktı ne oldu ? Hani telefonlara kod gönderilecekti eczanelerden maskeler teslim alınacaktı.Yapılan her iş bunun gibi. sadece sonuçlarını gördüğümüz için bu maske dağıtımı beceriksizliğinden haberdar olduk.Üstelik parayla satışı durdurarak sanki kasıtlı olarak vatandaşın maskeye ulaşımı engellendi.Hükümet hala bir şey olurda halk muhalefete sempati duyar daha fazla yakınlaşır diye korkuyor.

H.Mehmet Öztürk tarafından 15.04.2020 10:13:44 tarihinde yazılmış
Yapılan hizmeti niye küçümsüyorsunuz.Şimdi ihtiyaç olmayabilir.Hazır bulunması kötü mü olur.Şehir hastanesinin doluluk oranı %90 durumunda.Diğer hastaneler boş olabilir.Belediye elinden geleni ,imkanları ölçüsünde yapmış,devletin hizmetine sunmuş.Teşekkürden vazgeçtik,kınamayın bari.

Hacı Coşkun tarafından 15.04.2020 01:53:20 tarihinde yazılmış
yine boş konuşmuş adana milletvekili. bugüne kadar ne kazandırdı adanaya? bunu konuşun... anca kendine kazandırdı.

hayri tarafından 14.04.2020 23:00:51 tarihinde yazılmış
Hazımsızsınız.... On senedir bir havaalanı bitmedi...Üstelik Adana'ya değil Mersin'e yapıldı.... Stadyum nooldu ? Ne var hükümet olarak şu metroyu Balcalı'ya bağlasaydınız.. Gökçek kadar koca Adana'nın değeri yok mu? Zeydan kendi çapında , kendi bütçesinde 'bir şeyler' yapmış..... Alay edeceğinize siz de 'bir şey'.....yani herhangi bir şey yapın Adana için......................

Erkan Adanalı tarafından 14.04.2020 22:57:35 tarihinde yazılmış
Ya durun yapsinlarda çadırdan olsun böyle bir adım atmışlar zamanla daha iyiolur acemilik devresi olur sayın vekil bunlar posetten yapsalar ben taktir ederim allh için bir dikili ağacı varmı 😆

Mustafa Akçay tarafından 14.04.2020 17:55:39 tarihinde yazılmış
Ülkemizde olmayan yerli uçak olmayan yerli otomobil nasıl konuşuluyorsa olmayan bir hastane de konuşulabilir.Ayrıca bu tip çıkışlar Akp'ye bu saatten sonra bir şey kazandırmaz.Artık maymun gözünü açtı Adana'dan hükümete ekmek çıkmadı bundan sonra da çıkmaz.

Yıl tarafından 14.04.2020 16:52:46 tarihinde yazılmış
Afiş ve reklam belediyeciliği.

TUZLALI tarafından 14.04.2020 14:17:52 tarihinde yazılmış
Merak etme Ömer efendi bu hastanede müşteri garantisi yok.Sen kendi işine bak..

Ahmet yìldìz (degisim) tarafından 14.04.2020 13:44:26 tarihinde yazılmış
Para yok,borç çok diye aģlayan başkanimiz. Devletimizin asli işi olan hastahane isine giristi!...Ayrani yok icmeye atla gitmis...Hepsini geçtik bari doģru olsa bir iki yatak atmayla ne hastane olur ne sahra olur...

Nadir tarafından 14.04.2020 12:47:35 tarihinde yazılmış
Hastanede doluluk oranı çok düşük. ÜNÜVAR ve ekibinin para kazanması mümkün değil. %10 servis doluluk oranı.. %13 yoğun bakım.. Güneşe ateş eden adanalı koronaya yakalanmamış..

Şehmuz tarafından 14.04.2020 11:28:38 tarihinde yazılmış
Sn.çelik senin adana ya ne faydan oldu.ayni emir eri gibisin.

Hacı Coşkun tarafından 14.04.2020 11:26:54 tarihinde yazılmış
Vatandaşlarımızı aldatmaya çalışmak bir siyasi parti için en kötü sicildir. Bu sicilin sürekli kabarmasından rahatsızlık duymaları gerekir. Ne kadar da haklısın.. 20 senedir iktidarda olup da...

AKINCILAR tarafından 14.04.2020 08:53:42 tarihinde yazılmış
Türkiye, Tropikal iklime geçiyor.....Bu yüzden mecburen Japon modeline geçiyoruz siyasette-tarımda-eğitimde-ekonomide.....Yani bu hastalık bizi fazla etkilemez. Okullar da yazın açık olur.....Fakat yaz tatili diye bir şey kalmayacak......Çünkü 40 gün yaz tatili olacak. Tropikal iklime geçince de artık Eylül ayı deniz sezonu olacak yavaş yavaş.....Yani her şeyimizle Japonya gibi olacağız.....

AKINCILAR tarafından 14.04.2020 08:46:32 tarihinde yazılmış
Tarafsız bakarsak olaya, Chp'nin bu işi saçma olmuş gibi duruyor......Bir de şöyle bakarsak diğer taraftan; Adana'da Chp'lilere ait özel hastaneler gerçekten iyi ve kaliteli.....Ben Chp'li değilim ama Başkentçiyim mesela.....

ADANALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII tarafından 14.04.2020 08:08:32 tarihinde yazılmış
zeydan başkan yapar hayali çok güzel reklam yapar seyhan belediye başkanıyken barbaros yenibey şehiduran metenzade mahalesi kensel dönüşüm oluyordu özenlerin sonu setin kenarını çinkoynan çevidi birazda harfiyet yaptırdı oralar bina olacaktı saydam cad üzerinde birde bina kiraladı evi yıkılacakları oraya davet etti büroşirlerle sunum yapı şimdi bir adanlı olarak sayın başkanım nerde setteki binalanın çinkoyla çevrili alan sayamdaki kansel dönüşüm irtibat bürosu birde kültür evimiz seçimden öncetabale astınız şugünde hizmete girecekdiye yakın zamana kadar tabele duruyordu yazılan tarih üçedörte katladı inşaat devam ediyor ALLAH devletimize zaval vermesin hastanelerimiz dolu dolu ne gereği vardı yaptığınız sahra hastanesini pilajlara yapında yazın iyi kira getirir saydamdaki kent meydanı deyipde rant meydanıgibi önce demir yıgını oto park parabasıyor saygılarımla

Serhat tarafından 14.04.2020 07:04:50 tarihinde yazılmış
Bir metre asfalt yapamayan Belediye Sahra Hastanesi peşine düşmüş ilk duyduğumda kahkahalarla güldüm...Boyunuzdan büyük işlerle uğraşmayın...Yaz geliyor Sinekle mücadele ne durumda?Toplu Taşıma ile ilgili ne ne projeniz var?Trafik sıkışıklığı ile ilgili ne projeniz var? Bozuk olan caddeler neden Asfalt lanmıyor?Yazın ki ANız yangınları ile ile ilgili ne çözümünüz var?İskansız binaların SU paraları normale göre ÜÇ kat pahalı bu binalar kaçak ise neden yıkmıyorsunuz?Sözlü zamanındaki projeler neden durdu?Sözünün projelerini beğenmiyorsanız sizin ne gibiprojeniz var?Belediyede Hastane yapacak kadar para var ise Neden toplu taşıma ücretleri düşmüyor? Misal Mersinde Öğrenci 1 TL ve de Su daha ucuz?

Adanalı tarafından 14.04.2020 00:04:21 tarihinde yazılmış
Bak hele Ömer kardeşimiz hiç bir zaman adana sahalarında görünmezken birden saha da göründü Ömer efendi sen önce maskelerden bahset verilmeyen kredilerden bahset kirasını ödeyemeyen insanlardan bahset dükkanını açamayıp Elektirik doğalgaz faturasını ödeyemeyen insanların borçlarını ertelemediğinizden bahset biz size gereken cevabı 31 Mart ve 23 Haziran’da verdik anlaşılan ders almamış olup genel seçimlerde büyük tokat yemek istiyorsunuz peki hay hay bekleyin o günleri bu millet size gereken cevabı yine okkalı şekilde verecek

Hasan ceyhanlu tarafından 13.04.2020 22:22:13 tarihinde yazılmış
Ceyhandaki yeni hastahaneyide zeydan karalar yapıyordu sanırım nerde doluluk %10 ceyhanda yoğun bakımda bir hasta çıkmadan diğer hastaya yer yok sayın ömer çelik servisler rezalet bi gel istersen

Fatih tarafından 13.04.2020 22:02:12 tarihinde yazılmış
Nolacak tipik CHP zihniyeti büyük şehir belediye si önce yolları yapsın yama timleriyle hastane yapmak kim CHP kim

Erkan Adanalı tarafından 13.04.2020 20:21:17 tarihinde yazılmış
Allah bunları Adana'ya ceza olarak verdi hizmeti h yok ne Aytaç nehuseyin nede bu başkan cokkotu bendualimi ne bu memleket

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Siyasiler ve Yalan
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT
Yüksel MERT
Nereden nereye...

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Pozitivizm ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
2849
Bugün Gelen: 
40115
Toplam Ziyaretçi: 
338267203