06:41:46 / 26.05.2020 
Uyuşturucu tacirleri kaçamadı   |   Engelli adam evinde ölü bulundu   |   Polisten palyaçolu, pamuk şekerli bayram   |   Rüzgar ağaçları kökünden söktü   |   Kozan’da buğday tarlası yandı   |   Şehit aileleri evlatlarının mezarına götürüldü   |   Tufanbeyli’de feci kaza   |   Adana'da kaçakçılık operasyonu   |   40 derece sıcakta patates mesaisi   |   Adana'da narkotik uygulamaları sürüyor   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Adana'da evleri su bastı
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
SUYA İNDİRİM, ÇİFTÇİ VE ESNAFA DESTEK
08.05.2020

Olağanüstü toplanan Adana Büyükşehir Belediye Meclisi mağdur olan halka, farklı kalemlerde önemli desteklerde bulundu.
Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, halka destek için elini taşın altına koyan meclis üyelerine teşekkür etti, dayanışmayla zorlu pandemi günlerinin atlatılacağına inandığını söyledi.

Zeydan Karalar Başkanlığında olağanüstü toplanan Adana Büyükşehir Belediye Meclisi, korona virüs nedeniyle ekonomik açıdan mağdur olan halka, farklı kalemlerde önemli desteklerde bulundu.

Suya mayıs, haziran ve temmuz olmak üzere, üç ay boyunca yüzde 35 indirim kararı alınan mecliste, küçük üretici ve çiftçiye, pandemi süresince dekar başına 50-100 lira arasında değişen ve toplamda 8 milyon liralık nakdi desteği içeren gündem maddesi de kabul edildi. Bu maddeye ek olarak balıkçılara da destek verilmesine yönelik ekleme yapıldı.

Mecliste ayrıca özel halk otobüsçülerine günde 15 litre, dolmuşçulara günde 10 litre ve taksicilere de aylık 40 litre olmak üzere yakıt desteği verilmesi kararı alındı.

Satış, ecrimisil ve kiralama bedellerine 3 ay erteleme
Zaman zaman tatlı sert tartışmaların yaşandığı Adana Büyükşehir Belediyesi Olağanüstü Meclis Toplantısı’nda, Adana Büyükşehir Belediyesi mülkiyetindeki taşınmazların satışı, ecrimisil ve kiralamalardan kaynaklanan bedellerin 3 ay ertelenmesine ait teklif de kabul edildi.

Olanı bölüşeceğiz
Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, korona virüs nedeniyle Türkiye’nin ve dünyanın zor günler geçirdiğini, ekonomik sıkıntıların büyüdüğünü, olanakların kısıtlanmasına ve paranın azalmasına rağmen, halka destek olmak için ellerinden geleni yaptıklarını söyledi. Başkan Zeydan Karalar, halka desteğe yönelik kararların alınması için çalışan meclis üyelerine teşekkür etti. Başkan Zeydan Karalar, Adanalılara da seslenerek, “Zor günleri dayanışma göstererek, olanı bölüşerek atlatacağız. Bu zor günleri atlatıp, birlikte güzel günlere yeniden ulaşacağız” dedi.
Bu haber 3194 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

salkım tarafından 12.05.2020 11:09:26 tarihinde yazılmış
Zeydan afiş ve reklam belediyeciliğidir.

Hacı Coşkun tarafından 11.05.2020 13:39:23 tarihinde yazılmış
akp li iki şovmen biri vedat gundogan öteki ozan gulacti siz adanayi sahipsiz mi saniyorsunuz, bu mecliste baskani sinirlendirmek icin tuluat yaptiniz herkes bunu gordu, adam iki ay ust uste %50 indirim yapayim diyor, siz yok 3 ay olsun, yok %40 olsun simarik cocuklar gibi, sonucta zeydan 3 ay olursa % 35 iki ay olursa %50 diyor bu aski de para ile calisiyor diyor siz hala soytarilik pesindesiniz, vatandas da bunu bilsin ona gore yorum yapsin.sindirin artik yeter akp liler... hizmeti engellemeyin...

EMRAH ÇAKIR tarafından 11.05.2020 08:08:54 tarihinde yazılmış
SAYIN BAŞKANIM EVET SU FATURAMIZ GELDİ,YORUMLARI OKUYORUM DA HERKES HALEN FAHİŞ GELDİ DİYOR ARKADAŞLAR KENDİNİZE GELİN BİZE GELEN FATURALAR NEDEN İNDİRİMLİ GELDİ GEÇEN AY GELEN 135 TL SU FATURAM BU AY 34 TL HAK İSE BUYRUN SAYIN BAŞKAN BUNU YAPTI...

Taksici tarafından 10.05.2020 18:57:20 tarihinde yazılmış
Vay be hizmete bak taksiye 1.33 litre.. Adana taksici si ezelden beri sahipsiz sizin verdiğiniz 40 litreye ihtiyacımız yok zehir arabalarıni doldurun zira sinekten geçilmiyor geçen seneki gibi.. Adana yi dolmuşçu otobüs cu yönetiyor diyorlardı valla dogruymus

tarafından 10.05.2020 14:58:16 tarihinde yazılmış
Sayın Karalar Birazda Kadrolu işçilerine sahip çık.

tarafından 09.05.2020 20:37:56 tarihinde yazılmış
Meclis Meclis değil çadır tiyatrosu Büyükşehir Belediyesinde çalışan bir CHP'li olarak yazıyorum bu CHP'den Cumhur ittifakındanda bir cacık olmaz 1 yıldır yapılan atamalar MHP dönemini aratıyor Sözlü bizleri iş güç sahibi yaparken Zeydan saçma sapan personel politikasıyla çalışan işinde gücünde insanları işten çıkarttı bu işten çıkartmaların baş mimarıysa AKP zamanında bu insanlara adam gibi kadro verseydi bütün bunlar olmayacaktı. Su faturaları ciddi anlamda çok fahiş geçen sene 60TLyi geçmeyen fatura bu sene 140 tan aşağıya gelmiyor sebebiyse bu işgüzar meclisin geçirdiği karar. Yeni binalarda iskan alınana kadar inşaat alanı olarak görülmesi 5 yıllık apartmanda oturuyorum iskan yokmuş müteahit firma işi yokuşa sürüyor gidip firmaya ceza kesin bizim ne günahımız var.

Nadir tarafından 09.05.2020 16:51:07 tarihinde yazılmış
Cumhur ittifakı il başkanları bir maharetmiş gibi sosyal medyada ZAFER ÇIĞLIĞI atmakta.. Hadi oradan yüzsüzler.. Zerre kadar utanma duygunuz varsa Elektrik ve doğalgaz fiyatlarında indirim yaptırın. İktidardasınız. Hadi..

mehmet kırbuga tarafından 09.05.2020 02:07:46 tarihinde yazılmış
yani anla makda zorlanıyorum suda indirim var diyorlar gelen fatura her ay artarak geliyor tek kelime söylülorum yazıklar olsun yardım diyorlar kimlere yardım gidiyor anlamış degilim ihtiyacı olan insanlar yardım alamıyor almak için bir partiye üyemi olmak lazım diyorum bu yardım yaptım diyenleride burdan kınıyorum yazıklar olsun sizlere

Ahmet salah tarafından 08.05.2020 21:05:47 tarihinde yazılmış
Sayın başkanım Meclis üyelerine verdiğin mesaj kotasını nolur kaldır .daha önce masraf olur diye telefona elini değdirmeyen,mercimekler,topçular hiçbir etkinliği atlamaz oldular,çok sahte,bırak kendi paralarıyla mesaj atsınlar.

Ahmet tarafından 08.05.2020 16:30:58 tarihinde yazılmış
%50 indirim demişti olmadı, şimdi %35 diyor buda yalan.

Serhat tarafından 08.05.2020 16:30:41 tarihinde yazılmış
Bu su indirimi Yalanın kuyruklu su...Mart 2019 10 ton su 44 TL.. Mart 2020 10 ton su 59 TL.. Bina İSKANLI,RUHSATLI Eksiksiz bir bina yani..Yaman Başkan demişti seçimden önce yüzde otuz indirim...Şimdi yandaşlar cevap verebilir yüzde otuz indirim olursa 44 TL.lık fatura kaç TL olur ..Son bir yılda SU ya yüzde otuz zam gelmiştir... Bu yıl Nisan ayında 59 TL olan fatura yüzde otuz ZAM ile 2021 Nisanda 80 TL gelecektir...Yamanın Zeydan Dürüst ol Yalan söylediğin sürece itibarın düşüyor haberin ola...Cevap verecek yandaşlar bana belgeli bilgili cevap versin sokak ağzı ile değil...

Gökhan tarafından 08.05.2020 16:17:24 tarihinde yazılmış
Suya indirim mi yapılmış bindirim mi yapılmış faturalar gelince belli olacak.

Dolmuscu tarafından 08.05.2020 15:49:14 tarihinde yazılmış
Sayın başkan soylermisin bu dolmusculardan ne kadar ne aldın gelir gelmez dolmuş ücretlerine zam yaptın benzin mazot fiyatları düştüğü halde Adana'da mesafemi var 3.5 TL dolmuş ücreti olur birde mazot desteği veriyorsun o paraları zamcikli gönderdiğin su faturalarındanmi çıkarıyorsun benim paramı verme kardeşim bu insanlara bunlar yıllarca essek yükü ile para kaldırmış insanlar birazda garibanlarin yanında olun su indirimi diyorsun geldin geleli su fiyatlarını neredeyse yüzde yüzden fazla arttindin hicmi Allah'tan korkunuz yok...

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Siyasiler ve Yalan
YAZARLAR
Yüksel MERT

Elif NİSA

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Pozitivizm ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1203
Bugün Gelen: 
9413
Toplam Ziyaretçi: 
330818595