23:09:08 / 08.08.2020 
Silahlı yaralamaya 3 tutuklama   |   Adana'da kaçak akaryakıt baskını   |   Bozdurduğu 6 bin doları çaldırdı   |   İş makinası uçuruma yuvarlandı   |   Polis, boğulmalara karşı uyardı   |   Terlikli kapkaççı tutuklandı   |   Başkan Çay'dan o haberlere tepki   |   Altın 'altın çağını' yaşıyor   |   Konut kredisi faizleri yükseltildi   |   Adana'da pkk operasyonu   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
Adana'da evleri su bastı
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
KARALAR'IN ÇIKIŞI MECLİSİ GERDİ
14.07.2020

Adana Büyükşehir Belediye Meclisinin Temmuz ayı son oturumunda sinirler gerildi.
Başkan Zeydan Karalar, katipler Cemal Demirdağ ve Sevil Can tarafından açılan Adana Büyükşehir Belediye Meclisinde uzun süren gündem dışı konuşmalardan sonra gündemlere geçildi.

2019 yılı faaliyet raporunun görüşülmesi nedeniyle Başkan Zeydan Karalar, divandan kalkarak yerini meclis 1. Başkanvekili Yasemin Şule Özülkü’ye devretti. Karalar, salona geçerek meclis üyeleri arasına oturdu.

Gündemin 37. Maddesinde Adana Büyükşehir Belediyesi’nin 2019 yılı faaliyet raporu görüşmeye açıldı. AK Parti Grup Başkanvekili faaliyet raporunun yazıldığı kitaptan alıntılar yaparak eleştirisini yaptı. Gülaçtı, konuşmasının sonunda “Sıfıra sıfır elde demagoji, popülizm ve mağdur edebiyatı var” dedi.

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar eleştirilere cevap vermek üzere kürsüye geldi. Karalar, “Siyasilerin notunu Gülaçtı değil, o sokaktaki halk sandıkta verir” deyince CHP’li grup üyeleri alkışladı.

Karalar, ”3.5 sene sonra sandık başına gittiğinizde notunuzun ne olacağını Adana’nın yüce halkı tayin eder, sen değil Gülaçtı, kusura bakma. Sevgili Adanalılar, Zeydan Karalar’ın söylediğimizin bir tanesi gerçek çıkmazsa” deyince meclis üyelerinden bir kişi “istifaya hazırım” deyince Karalar “Evet” diye onay verdi.
Daha sonra karşılıklı atışmalar devam edince Başkan Karalar, Cumhur İttifakı üyelerine bağırarak “Otur oturduğun yerde, otur” dedi. Meclis üyeleri ayağa kalktı, birbirlerinin üzerine yürüdü. Kısa süren arbedede araya giren diğer meclis üyeleri tarafından yatıştırıldı.

Sataşma var diyerek söz alan Ak Parti Grup Başkanvekili Ozan Gülaçtı, ”Başkan Zeydan Karalar 10 dakika konuştu, ortam gerildi” dedi.

2019 yılı faaliyet raporu daha sonra oylamaya sunuldu. Meclis Başkanı Yasemin Şule Özülkü, raporun oy çokluğuyla kabul edildiğini söyledi. Buna Cumhur ittifakı üyeleri itiraz etti. Meclis katibi Cemal Demirdağ, Yazıişleri Müdürü Kaşif Barut’un uyarısı üzerine Şule Özülkü’nün yanlış yaptığını belirterek, oylamanın kamera kayıtlarından tespit edilip tutanağa geçirileceğini söyledi.

Daha sonra 38-41. Maddelerden teklifler komisyonlara havale edilirken, komisyon raporları da oy birliği ile kabul edildi.

Adana Büyükşehir Belediye Meclis çalışmalarına 17 Ağustos 2020 saat 14.00’te devam edecek.
Bu haber 8914 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Sinan tarafından 07.08.2020 15:24:08 tarihinde yazılmış
Kesinlikle ne ilçe belediyesinde ne de Büyükşehirde chp'nin hiç bir adayına oy vermiyecez önümüzdeki seçime. Umudumuz Cumhur İttifakı. Yazık bir sürü işine gidip gelen işçinin işine büyükşehir belediyesi başkanı olur olmaz gerekçesiz bankamatikçi kılıfı altında son verdi... Son kurultaylarında da hdp ile ittifak yaptıkları aleni olarak ortaya çıktı... Hepsi sahte Atatürkçü olmuş ... Hadi bu arap alevileri sahte Atatürkçü, bu diğer chp'lilere ne oldu... Bu parti Atatürk'ün partisiydi partiyi ne hale getirdiler. Yazık...

Adanalı tarafından 06.08.2020 22:15:42 tarihinde yazılmış
Adamın gerekçesiz olarak işçi çıkarmaktan ve yalan söyleyip tribünlere oynayıp aklı sıra siyaset yapmaktan başka yaptığı bir şey yok... Demirspor'un süper lige çıkmasıyla ilgili ilgili yerlerle bağlantı kurmuşmuş... Türkiye Futbol Federasyonu özerk bir kurum olup aldığı kararlara hükümet bile karışamaz... Anca millete how yapıp rezil oluyor... Herşeyi yalan.... Atatürkçülüğü de yalan ... Bakalım kendi arap alevisi adamlarını ve oylarıya seçimi kazandığı hdpkk'lıları ne zaman Büyükşehir ve Aski'de işe yerleştirecek... ... Adana gibi başkanmış... Sana oy verenlerin hepsi eminim şimdi bizim gibi pişmandır...

Murat tarafından 21.07.2020 22:04:25 tarihinde yazılmış
Evet kazanamazlar bir daha seçim... İşçi düşmanı bir adam ... Gelir gelmez hemen bir sürü işçinin işine bankamatikçi kılıfı altında gerekçesiz son verdi...İşçiden ne istiyorsun... Adam evine 3 kuruş ekmek götürüyor... Aski ve Büyükşehir'den 3 - 5 bin kişi daha işten çıkarılacakmış... Duyumlar öyle.... İşi gücü yalan dolan bir de işçi çıkarmak... Rezil oldu olmayan sahra hastanesini yapmış gibi gösterirken... Aklı sıra Cumhur ittifakını yapmadığı sahra hastanesini fuar alanına bir tabela iki yatak koyarak yapmış gibi gösterip zor durumda bırakacaktı... Biz Adananın ihtiyacı olan hastane ihtiyacını karşıladık diyecekti... Sen bırak hastaneyi daha Adana'ya rutin iş asfalt yapmaktan başka bir icraatın yok... Anca asfalt yapıyor başka bir icraatı yok... Ha bir de sürekli işçilerin işine son veriyor... Hem paramız yok diyor ağlıyor hem işçilere bayramda 300 TL bayram ikramiyesi veriyor hem de kendi odasına bilerek haciz getirtip kendini mağdur gösterip millete acındırmaya çalışıyor... Bunların Atatürkçülüğü de sahte... Bir de Adana Film Festivalinde Dünya kadar para harcar , gelenleri yedirir içirir sonra da paramız yok der... Kesinlikle ne ilçe belediyesi ne de Büyükşehir Belediyesinde chp'nin adayına daha güzel bir Adana için oy vermiyecez...

Adana tarafından 19.07.2020 21:22:36 tarihinde yazılmış
Olmayan sahra hastanesi olayında zaten kendisi de biliyor sahra hastanesinin öyle kurulamayıcağını . Sonrasında zaten Sağlık Bakanlığından ekipler gelip mühirlediler ve hastane olmaya burası uygun değildir diye tutanak tuttular... Amacı milleti sahra hastanesi kurduk diyerek bir kaç fotoğrafta ekleyip kandırmaktı... Tabi yersen... Adam tam siyaset adamı... Seçimden önce de meydanlarda Aski ve Büyükşehirden bir tek işçi kardeşimizi çıkarmıyacaz dedi seçildikten sonra Aski ve Büyükşehşehir'den seçimde kendisine oy vermiş binlerce işine düzgün gidip gelen çalışan işçiyi gerekçesiz bankamatikçi kılıfı altında işten çıkardı. Milletin gözünün içine baka baka seçimden önce meydanlarda 'Bir tane işçi kardeşimizi işinden etmiyecem' yalanını söyledi ... Millette bu yalanı yedi ( İşten çıkarılan işçiler dahil. ) Sahra hastanesinde ikinci yalan denemesi yaptı bu sefer millet yemedi , kendinin olmayan hastaneyi yapmış gibi gösterdiği yalanı kabak gibi ortaya çıktı... Millete bu sefer yalanı yediremedi... Böyle yalan dolanla gemisini yürüttü bu güne kadar... Haciz olayında da bak paramız yok masamızı , sandalyemizi bile haciz ettiler diyerek kendini mağdur gösterip show yapıyor... Bizi çalıştırmak istemiyorlar diye bahane üretiyor... halbuki alakası yok... Kapasitesi olmayan , yalan dolanla gemisini yürütmeye çalışan kendini mağdur göstererek oyunu arttırmaya çalışan boş bir siyasetçi... Kesinlikle oy vermiyecez bir dahaki seçime ... Adana'ya da hiç bir faydası olmadı geldiğinden beri... Gidene kadar da tahminim kendi arap alevisi adamlarını , hdpkk'lıları belediyeye ve aski'ye doldurur ...Cumhur İttifakı hem yerel hem genel seçimlere uygun adaylar çıkarır ve eze eze yerel ( Çukurova Belediyesi de dahil ) ve genel seçimleri kazanır...

abdullah tarafından 17.07.2020 11:47:58 tarihinde yazılmış
Zeydan sahra hastanesi açtım dedi fiyasko, belediyenin işimi hastane ki fuar alanını hastane diye kendi genel başkanına yutturmuş çünkü genel başkanları eski ssk müdürüdür sağlıktan anladığı ve çapı budur. Ekmek beş kuruş dedi, hani nerede şunu söyleyelim ekmeğin kalitesi düştü bir gün geçmeden bayatlıyor. Vali, bedava ekmek dağıttırmıyor dedi sonra kendini yalanladı. Adana'nın yollarını yamalayacagım , yama ekibi kurdu, işçi çıkarmıyacağım dedi engelli çocuğu olan bir kardeşimize bile acımadı işten çıkardı vel hasıl söylenecek, yazılacak çok şey var ama şunu ekleiyelim güzel ve özlü sözlerle koca Adana'nın sorunları ve problemleri çözülmüyor. Yalan dolanla bu işler hiç olmuyor.

. tarafından 16.07.2020 21:40:34 tarihinde yazılmış
Kendini mağdur göstererek oylarını arttırmaya çalışıyor... İnsanlar bahanen ne olursa olsun yapılan hizmete bakarlar... Hizmet yapamıyorsan bahanen haklı bile olsa ki haklı değil bilerek kendini mağdur göstererek işçi çıkarılacak gene onun nedeni oluşturulmaya çalışılyor gibi görünüyor... Zaten gelince aski ve büyükşehirde bir sürü işçinin bankamatikçi kılıfı altında işine son verdin ... Gerekçesiz olarak işçi çıkarılan bir iş yerinde kalan işçinin de huzuru olmaz ... Acaba sıra bize de gelecekmi diye düşünür durur... Kesinlikle seçildiğinden beri Adana'ya bankamatikçi kılıfı altında gerekçesiz işçi çıkarmaktan başka bir şey yapmadın... Laf çok icraat yok... Chp'ye oy verdik bir daha kesinlikle oy vermiyecez ne genel seçimde ne de yerel seçimde... Adana Büükşehir Belediye makamı'na heralde tairihinde ilk defa da haciz gelmiştir... Oy verdiğimize pişmanız... Bir dahaki sefere Cumhur İttifakı'na verecez oylarımızı...

Adanalı tarafından 16.07.2020 21:23:40 tarihinde yazılmış
Belediyenin parası yok, makam odasına haciz geliyor ancak aynı belediye her yıl film festivali adı altında 10 Milyon lirayı haybecilere dağıtıyor.Adana film festivali acilen iptal edilmeli ve şu andan itibaren bir daha yapılmamalıdır.Çok istiyorlarsa Kültür Bakanlığı ya da başka kurumlar yapsınlar.Kimsenin Adana'nın parasını dağıtmaya hakkı yok.Bu arada bu festival Zeydan Başkan'ın icat ettiği bir şey değil.Altın Koza zamanından beri paralar saçıp savruluyor.Paralar sadece sanatçılara verilmekle kalmıyor yüzlerce kişi günlerce sınırsız yiyip içiyor.

Hacı Coşkun tarafından 16.07.2020 14:10:58 tarihinde yazılmış
bu ozan gülaştı saç mı ektirmiş? Neyse konu o değil, bu oldukça konuştukça zeydanın yıldızı parlıyor.

yolcu tarafından 16.07.2020 09:20:06 tarihinde yazılmış
Zeydan, bir hayal kırıklığı boşa giden beş sene, vizyonu olmayan normal belediye hizmetlerini bir başarıymış gibi göstermeye çalışan zihniyet.

Sami tarafından 16.07.2020 00:24:22 tarihinde yazılmış
Ben Aladağ meydan yaylasında yaşıyorum sözlü döneminde su kesintisi yarım saat bir saat olurdu .arıza yapılırdı Zeydan başkan döneminde bir iki üç gün suların akmadığı oluyor Ben cahil aklımnan kıyaslamayı böyle yapıyorum.

tarafından 15.07.2020 21:04:50 tarihinde yazılmış
Koltuğa sahip çikamayan Başkan helal olsun adananın yüz karası

dem tarafından 15.07.2020 16:10:57 tarihinde yazılmış
Zeydan afiş, reklam,konser, festival, polemik, demagoji belediyesi.

.... tarafından 15.07.2020 13:15:36 tarihinde yazılmış
Kozan ilçesine yasin yilmaz gibi bir il genel meclis üyesi gerekiyor. Feke ilçesine ise Mustafa ışık gibi uzun zamandır muhtarlık yapıyor yani rekor derecede . İl genel meclis üyeliğine yakışır.

Mehmet Fatih Altuğ tarafından 15.07.2020 00:36:50 tarihinde yazılmış
Lütfen partizan lık yapmadan fanatik taraftar olmadan cevap verin şu Adana ya şu an yapılan gözle görülür elle tutulur hangi hizmet var yani yerelde bir hizmet üretemeyen acaba yarın ülkenin başına gelse ne üretir doğru su merak ediyorum

Doğrucu tarafından 14.07.2020 23:05:08 tarihinde yazılmış
İnan’ın Adana’nın haline acıyorum evet Zeydan karalar hiç iyi gitmiyor ama Meclis üyeleri ondan da kötü hele bir Gülaçtı denilen Meclis üyesi zeydan karaların ekmeğine yağ sürüyor ak partiden ricam bu adamı biraz sustursunlar yoksa zeydan mağduru oynayıp yine kazanacak

Serdar tarafından 14.07.2020 22:36:07 tarihinde yazılmış
Bugün seçim olsa oyumuz yine Zeydan Başkan'a

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Siyasiler ve Yalan
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Pozitivizm ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1915
Bugün Gelen: 
52365
Toplam Ziyaretçi: 
335308754